SlemUlv Skrevet 3. september 2025 #21 Skrevet 3. september 2025 Skuffet. Hvorfor begynne å skjule noe nå liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #22 Skrevet 3. september 2025 Min mann har flere buttplugger som han bruker, både alene og sammen med meg. Hadde han kjøpt en dildo hadde jeg ikke stusset på det, men hadde jo lurt på hvorfor han ikke hadde fortalt om akkurat denne til meg. Hvorfor hemmeligholde akkurat denne? Anonymkode: 1dbb9...244 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #23 Skrevet 3. september 2025 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 14.35): Spørsmål til kvinner. hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde funnet en dildo som deres mann hadde hatt/brukt i hemmelighet? Anonymkode: 3012b...a43 Regner med han hadde sagt det til meg og latt meg bruke den på han isåfall! Hadde ikke gjort eller sagt no, vi har alle våre ting Anonymkode: 054d7...0f6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #24 Skrevet 3. september 2025 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 14.35): Spørsmål til kvinner. hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde funnet en dildo som deres mann hadde hatt/brukt i hemmelighet? Anonymkode: 3012b...a43 Jeg hadde blitt ekstremt overrasket. Han liker overhode ikke direkte stimuli av prostata. Han opplever det som ubehagelig og litt smertefullt. Anonymkode: 52e81...847
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #25 Skrevet 3. september 2025 Ekstremt lei meg. Han har aldri sex med meg. Jeg trodde det var en dypere fase, på en måte, men det har gått snart 8 år og han har ikke engang vist interesse for det. Så en dildo hadde fått meg til å fryse på ryggen. Hadde han fått vite at jeg hadde funnet den, hadde han blitt illsint. Han slår ikke, men ordene er verre. Anonymkode: 029fa...94f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #26 Skrevet 3. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekstremt lei meg. Han har aldri sex med meg. Jeg trodde det var en dypere fase, på en måte, men det har gått snart 8 år og han har ikke engang vist interesse for det. Så en dildo hadde fått meg til å fryse på ryggen. Hadde han fått vite at jeg hadde funnet den, hadde han blitt illsint. Han slår ikke, men ordene er verre. Anonymkode: 029fa...94f Beklager avsporingen. Dypere fase. Hva mener du med det? Anonymkode: 3012b...a43
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #27 Skrevet 3. september 2025 Blitt avtent. Ting i rumpa på menn er ikke noe jeg blir kåt av. Men hver sin lyst så det er selvfølgelig helt greit at andre liker det, men jeg er glad for at min man har null interesse av sånt. Anonymkode: 95972...e95
AnonymBruker Skrevet 3. september 2025 #28 Skrevet 3. september 2025 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 14.35): Spørsmål til kvinner. hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde funnet en dildo som deres mann hadde hatt/brukt i hemmelighet? Anonymkode: 3012b...a43 Hadde spurt om han ville dele det med meg, om jeg skulle pegge ham, eller kanskje vi kunne skaffet en dobbeldildo . Anonymkode: 3854b...847 1
sweetfolk Skrevet 4. september 2025 #29 Skrevet 4. september 2025 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 5:12 PM): Menn bruker ikke dildo. Anonymkode: b0d2d...a1a Menn bruker dildo. 1
feliek54 Skrevet 5. september 2025 #30 Skrevet 5. september 2025 Snok1 skrev (På 2.9.2025 den 20.26): Det er opp til enhver især å bestemme det. Hva vil du bruke den til på deg
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #31 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 21.09): Beklager avsporingen. Dypere fase. Hva mener du med det? Anonymkode: 3012b...a43 At det kom etter hvert, når han ble mer kjent med meg. Anonymkode: 029fa...94f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #32 Skrevet 5. september 2025 Haha da hadde jeg blitt ekstremt overrasket da mannen ikker særlig fan av anal sex en gang, han er hvertfall redd for rumpehullet sitt at ingenting skal inn der så det første jeg hadde tenkt var 1. Den dildoen er kjøpt til meg. 2. Utro?? En dame glemt den? 🤣🤣 Anonymkode: d5cb7...935
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #33 Skrevet 5. september 2025 AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 18.59): Ekstremt lei meg. Han har aldri sex med meg. Jeg trodde det var en dypere fase, på en måte, men det har gått snart 8 år og han har ikke engang vist interesse for det. Så en dildo hadde fått meg til å fryse på ryggen. Hadde han fått vite at jeg hadde funnet den, hadde han blitt illsint. Han slår ikke, men ordene er verre. Anonymkode: 029fa...94f Og du fortsetter i dette forholdet?😬 Anonymkode: d5cb7...935
Snok1 Skrevet 5. september 2025 #34 Skrevet 5. september 2025 feliek54 skrev (6 timer siden): Hva vil du bruke den til på deg Grovt sett alt hva dildoer er til for, og kanskje en par-tre ting til. Hva med deg? 1
feliek54 Skrevet 5. september 2025 #35 Skrevet 5. september 2025 Snok1 skrev (1 time siden): Grovt sett alt hva dildoer er til for, og kanskje en par-tre ting til. Hva med deg? ikke noe som jeg kan tenke meg
Snok1 Skrevet 5. september 2025 #36 Skrevet 5. september 2025 feliek54 skrev (5 minutter siden): ikke noe som jeg kan tenke meg Det er selvsagt helt frivillig og individuelt.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2025 #37 Skrevet 5. september 2025 Da hadde jeg umiddelbart tenkt han var, i det minste, bifil, og det hadde vært ekstremt avtennende for meg personlig. Man behøver for øvrig ikke en dildo for å stimulere prostata. Det kan man oppnå med langt mindre hjelpemidler. Anonymkode: 0995b...e5d
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #38 Skrevet 6. september 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da hadde jeg umiddelbart tenkt han var, i det minste, bifil, og det hadde vært ekstremt avtennende for meg personlig. Man behøver for øvrig ikke en dildo for å stimulere prostata. Det kan man oppnå med langt mindre hjelpemidler. Anonymkode: 0995b...e5d Dette var litt interessant innlegg. Kan du forklare litt bedre hva du mener her egentlig og hvordan du konkluderer slik du gjør. Anonymkode: 3012b...a43
AnonymBruker Skrevet 6. september 2025 #39 Skrevet 6. september 2025 Hadde blitt noe skuffet. For vi er seksuelt åpne og jeg ble kjent med hans leketøy ganske tidlig i forholdet (buttplug, kukring, runkemaskin). Han kan også dele med meg herlige stunder han har med leketøy når han er alene. Så ville vært snodig om han plutselig kjøpte noe han ikke delte med meg. Kunne nok blitt bekymret for at den var myntet på ei annen dame. For han er ikke typen som vil ha noe stort opp bak, holder lenge med en liten buttplug. Så hadde nok avventet og sett om den bare var helt ny og han derfor ikke hadde nevnt det ennå. Og hvis det ikke ble tatt opp kan det hende jeg måtte spurt etter hvert, hvorfor han ikke delte med meg sine deilige stunder med den. For det er mot normalt for oss. Anonymkode: f15c6...575
reff49 Skrevet 8. oktober 2025 #40 Skrevet 8. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 6.9.2025 den 10.02): Hadde blitt noe skuffet. For vi er seksuelt åpne og jeg ble kjent med hans leketøy ganske tidlig i forholdet (buttplug, kukring, runkemaskin). Han kan også dele med meg herlige stunder han har med leketøy når han er alene. Så ville vært snodig om han plutselig kjøpte noe han ikke delte med meg. Kunne nok blitt bekymret for at den var myntet på ei annen dame. For han er ikke typen som vil ha noe stort opp bak, holder lenge med en liten buttplug. Så hadde nok avventet og sett om den bare var helt ny og han derfor ikke hadde nevnt det ennå. Og hvis det ikke ble tatt opp kan det hende jeg måtte spurt etter hvert, hvorfor han ikke delte med meg sine deilige stunder med den. For det er mot normalt for oss. Anonymkode: f15c6...575 Det er ikke normalt med en butplug i analen, det er mere normalt å gå på en klubb der en ser andre med samme interesse, dvs sex treff osv. Alle som oppsøker en slik shappe får seg sex date der å da og rett til sengs. Det er homofile bryr seg lite om sykdom og slik som det. Jeg selv er ikke noe redd for å bli syk av å ha sex i dagens samfunn jeg er den passive i dette jeg driver med å det vil si at jeg har hatt sex der noen har kommet i meg å det uten kondom. Bifile menn er slik at de må følge seg trygge og komfortable med den de er med og etter det er gått en eller to dager.. så dropper de fleste beskyttelse for det sexen er 10 ganger bedre uten kondom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå