Gå til innhold

Om du hadde funnet mannen sin dildo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til kvinner. 
hvordan hadde dere reagert hvis dere hadde funnet en dildo som deres mann hadde hatt/brukt i hemmelighet? 

Anonymkode: 3012b...a43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle han bruke dildoen i hemmelighet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt utrolig lei meg for at han ikke turte å snakke med meg om sine seksuelle fantasier og lyster.

Det mener jeg er svært viktig i ett forhold - så om jeg noen gang hadde stått i den situasjonen hadde jeg først blitt lei meg, så hadde jeg blitt nysgjerrig på hvorfor han følte behovet for å gjemme den lysten for meg.

Anonymkode: 90fa3...6c1

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn bruker ikke dildo.

Anonymkode: b0d2d...a1a

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Smurt den inn med sennep…

Anonymkode: 53ecb...76c

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn bruker ikke dildo.

Anonymkode: b0d2d...a1a

Jo.

Anonymkode: 90fa3...6c1

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg. Hva han gjør med seg selv alene, er hans privatsak.

Anonymkode: a2f27...162

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han vet jeg er nysgjerrig på anallek med han så hadde nok blitt litt såra tror jeg. Og så hadde jeg blitt overrasket over at han holdt det hemmelig.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hurra! 

Det skjer dessverre ikke. 

Anonymkode: df4e2...712

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Smurt den inn med sennep…

Anonymkode: 53ecb...76c

hvorfor? 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snok1 skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle han bruke dildoen i hemmelighet?

Lurer jeg å på.  det er vel mest for damer

• Liker 2
Skrevet
feliek54 skrev (4 minutter siden):

Lurer jeg å på.  det er vel mest for damer

Det er opp til enhver især å bestemme det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var det feil av meg å si tidlig i forholdet mitt at jeg har noen vibrerende analplugger, som kan gjøre at jeg kommer hardere ved samleie når G-punktet mitt tilfredsstilles? Har et helt avslappet forhold til sexlivet mitt, så jeg visste ikke at det var noe man skulle holde hemmelig en gang...

Anonymkode: 22ca0...461

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg ville gjort var å stille spørsmål til meg selv. Her i huset er vi VELDIG åpne om fantasiene våre, selv med ting som andre mennesker i forhold kanskje hadde reagert på å høre fra partneren sin (f.eks. sex med andre). Så hvis partneren min hadde fått behov for å skjule fantasier, er det nok en grunn til det som jeg kanskje bør jobbe med. 

Det andre jeg ville gjort var å respektere hans privatliv. Han er en voksen mann. Hvis han vil ha hemmelig seksuelle ting for seg selv, så står han selvfølgelig helt fritt til det. Han deler det med meg hvis han vil, og hvis ikke holder jeg meg unna. 

Anonymkode: df111...93d

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hva Ts vil frem til. Kvinner har med å påføre menn som liker prostata stimulering skam. Da er mannen ikke en skikkelig mann om han liker slikt må vite. Sukk.

Anonymkode: 44db3...96a

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner hva Ts vil frem til. Kvinner har med å påføre menn som liker prostata stimulering skam. Da er mannen ikke en skikkelig mann om han liker slikt må vite. Sukk.

Vel, menn et selv veldig flinke til det. 

Ikke en av mine seksuelle partnere, menn altså, har latt meg slippe til angående min veldige nysgjerrighet på prostata- stimulering. De har avvist tanken totalt som "homofilt". 

Anonymkode: df4e2...712

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt nysgjerrig. Jeg har null problem med å stimulere min mann på den måten om det er noe han liker. Ingenting tenner meg mer enn å se mannen min sin nytelse.  

Hadde kanskje lurt på om han føler skam knyttet til dette siden han ikke har nevnt det til meg, men man må jo få kose seg på den måten man vil alene også uten at det er et problem sånn egentlig. Mulig jeg hadde prøvd å finne ut om dette er noe han ønsker uten at jeg nødvendigvis legger ut om at jeg fant dildoen haha

Anonymkode: 4bc05...ef3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hadde blitt overrasket 😅 

Jeg har lagt igjen noen dildoer hjemme hos han slik at han kan utforske i fred om han vil det.

Jeg har veldig lyst til å rimme han og gi han prostataorgasme mens han runker. Han er ikke like åpen for det, men har veldig lyst til å ha analsex med meg da 😅

Anonymkode: c1021...7d3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå må jeg le - jeg tror virkelig ikke det er vi kvinner som påfører menn mest skam rundt dette altså 😉 

• Nyttig 2
Skrevet

Hva om han vil prøve seg frem først for å kunne slappe av bedre og finne ut om dette i det hele tatt er noe for han. Ser ikke hvorfor dette skal være problematisk i seg selv. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...