AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Ser jo fantastisk ut. https://www.dagbladet.no/nyheter/lekket-plan-galskap/83535409 Har selv vært langs stranden i Gaza før krigen og syntes sjøen der var herlig. Krystallklar og kjempefin sand. Anonymkode: 71470...efd
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Aldri i verden, og at USA sin president får seg til å dele sånt? ... Urovekkende. Anonymkode: 2c0f9...f59 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Det er da lenge siden dumpen snakka om det der... Og nei, jeg kunne absolutt ikke tenkt meg å dra dit. Anonymkode: a4131...cd1 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Absolutt ikke i dette scenariet. Men et potensielt trygt, selvstyrt og modernisert Palestina kan det jo bli aktuelt å dra til om en 20 års tid... Anonymkode: 5c445...2dd 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:40 #5 Skrevet tirsdag kl 15:40 Hvis de blir kvitt islamistene så har Gaza et enormt potensiale for å bli en flott reisemål, Israel burde i grunnen ta over hele området og gjøre det til et moderne sivilisert sted med demokrati og vestlige verdier. Anonymkode: 396f8...c27 5 2
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 15:43 #6 Skrevet tirsdag kl 15:43 Så absolutt ikke. Det ga meg sjokk å lese at noen drikker sin kaffe bak sitt skrivebord og faktisk leker seg med den tanken der. 4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:48 #7 Skrevet tirsdag kl 15:48 Greta Tunberg skal dit i høstferien, har jeg hørt 😋 Anonymkode: 5b359...518 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:56 #8 Skrevet tirsdag kl 15:56 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Greta Tunberg skal dit i høstferien, har jeg hørt 😋 Anonymkode: 5b359...518 Hun kommer neppe så langt. Blir nok stoppet av IDFs marine før de rekker å sette beina på Gazas jord. Anonymkode: 71470...efd 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:30 #10 Skrevet tirsdag kl 19:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis de blir kvitt islamistene så har Gaza et enormt potensiale for å bli en flott reisemål, Israel burde i grunnen ta over hele området og gjøre det til et moderne sivilisert sted med demokrati og vestlige verdier. Anonymkode: 396f8...c27 Er du litt eller myes yk i hodet ditt? Anonymkode: 558ee...ff1 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:33 #11 Skrevet tirsdag kl 19:33 Er et anstendig menneske, så nei! Anonymkode: 1c826...18f 3
Grüner Skrevet tirsdag kl 19:41 #12 Skrevet tirsdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser jo fantastisk ut. https://www.dagbladet.no/nyheter/lekket-plan-galskap/83535409 Har selv vært langs stranden i Gaza før krigen og syntes sjøen der var herlig. Krystallklar og kjempefin sand. Anonymkode: 71470...efd Dagens mest smakløse innlegg. Hadde du virkelig dratt dit med god samvittighet vel vitende om at de som bodde der hadde blitt drept og fordrevet fra sitt land for å skape en syden-destinasjon for israelere og vestlige turister? 1
Grüner Skrevet tirsdag kl 19:41 #13 Skrevet tirsdag kl 19:41 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Greta Tunberg skal dit i høstferien, har jeg hørt 😋 Anonymkode: 5b359...518 Hun er på vei allerede, men de blir vel stoppet denne gangen også 1
Grüner Skrevet tirsdag kl 19:43 #14 Skrevet tirsdag kl 19:43 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis de blir kvitt islamistene så har Gaza et enormt potensiale for å bli en flott reisemål, Israel burde i grunnen ta over hele området og gjøre det til et moderne sivilisert sted med demokrati og vestlige verdier. Anonymkode: 396f8...c27 Du burde skamme deg! 😠🤮 Endret tirsdag kl 19:44 av Grüner
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:10 #15 Skrevet tirsdag kl 23:10 Problemet ikke planene om en riviera. Men hvem som skal gjøre det og eie det. Om det var palestinere selv som hadde lagt fram de samme plantegningene så hadde neppe folk blitt kvalme. Med mindre de mener slik bebyggelse strider mot islam og at Gaza skal være rent islamsk. Jeg hadde absolutt tatt meg en tur. Jeg er blant majoriteten som ikke gransker eierskaps strukturer hos hoteller og resort før jeg booker dem. Når jeg bestiller ferie er jeg mer opptatt av hva jeg får til hvilken pris. Anonymkode: 2e556...726 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:38 #16 Skrevet onsdag kl 05:38 Grüner skrev (9 timer siden): Dagens mest smakløse innlegg. Hadde du virkelig dratt dit med god samvittighet vel vitende om at de som bodde der hadde blitt drept og fordrevet fra sitt land for å skape en syden-destinasjon for israelere og vestlige turister? De kunna ha fått kommet tilbake som Gaza-borgere med alle rettigheter når Gaza var helt renset for Hamas og Gaza Riviera var ferdig utbygd. Og selvfølgelig alle fått sitt egen leilighet til odel og eie i en av skyskraperne på Gaza Riviera. Og de som hadde butikker i Gaza by før krigen hver hadde fått sitt eget lokale på grunnplan på gatenivå. Gaza kunne blitt det nye Singapore i Midtøsten. Gaza må bygges i høyden pga befolkningstettheten. 2 mill fordrevne arabere i Gaza må bosettes i skyskrapere, ikke i teltleire og halvferdige bygninger i dårlig kvalitet. Anonymkode: 71470...efd
Grüner Skrevet onsdag kl 09:58 #17 Skrevet onsdag kl 09:58 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De kunna ha fått kommet tilbake som Gaza-borgere med alle rettigheter når Gaza var helt renset for Hamas og Gaza Riviera var ferdig utbygd. Og selvfølgelig alle fått sitt egen leilighet til odel og eie i en av skyskraperne på Gaza Riviera. Og de som hadde butikker i Gaza by før krigen hver hadde fått sitt eget lokale på grunnplan på gatenivå. Gaza kunne blitt det nye Singapore i Midtøsten. Gaza må bygges i høyden pga befolkningstettheten. 2 mill fordrevne arabere i Gaza må bosettes i skyskrapere, ikke i teltleire og halvferdige bygninger i dårlig kvalitet. Anonymkode: 71470...efd Ja, det er jo ikke Israels plan 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:49 #18 Skrevet onsdag kl 10:49 Grüner skrev (50 minutter siden): Ja, det er jo ikke Israels plan Min plan. 😀 Anonymkode: 71470...efd
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:51 #19 Skrevet onsdag kl 21:51 Er jo mange Gaza elskere i dette landet virker det som, så bør bli fulle charterfly ned dit Anonymkode: 67ee9...0c8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:58 #20 Skrevet onsdag kl 21:58 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 17.56): Hun kommer neppe så langt. Blir nok stoppet av IDFs marine før de rekker å sette beina på Gazas jord. Anonymkode: 71470...efd En del av meg håper hun kommer dit og blir fengslet. Ignorant og arrogant tull. Anonymkode: 5b359...518 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå