Noldus Skrevet tirsdag kl 11:48 #1 Skrevet tirsdag kl 11:48 Dere som løper intervaller på mølle, hvordan kalibrerer dere øktene på klokka etterpå? Med de km som mølla sier? Eventuelt klokka om den måler ok? Min klokke er helt på villspor med km her, så jeg bruker å legge inn km fra mølla men trekke bort ca det som mølla går i pausen om jeg står i ro. Noterer stort sett ned fart på intervallene i tillegg for å kunne sammenligne med tidligere økter. Betyr jo ikke så mye, men ble nyskjerrig på hvordan andre gjør det. 1
miss summers Skrevet tirsdag kl 12:15 #2 Skrevet tirsdag kl 12:15 Jeg har en klokke som har ulike måter å løpe på, dvs inne, ute, mølle osv. Første gangen på mølle kalibrerte jeg den med et testløp. Så sjekker jeg nå når jeg er ferdig med hver løping om det er match eller mismatch. Kalibrer om mismatch er stor, da er det mølla som gjelder.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:24 #3 Skrevet tirsdag kl 15:24 Jeg har aktive pauser med lav fart på mølla (typ går eller jogger rooolig), så da kalibrerer jeg med det mølla sier. Pleier aldri å hoppe av i fart. Anonymkode: 6c508...5aa
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:06 #4 Skrevet tirsdag kl 17:06 Jeg må (med veldig få unntak) inn å redigere antall km etter at økta er ferdig. De få aktivitetene klokka aksepterer endring, så gjør jeg det på klokka, men stort sett må jeg inn i appen via telefonen. Tror klokka mi har sånn cirka rett 1 av 10 ganger, det vil si + - 0,5 km feilmargin der. Og klokka har aldri rett på pace/når jeg har løpt/gått 1 km. Aldri... Verken gåing eller løping blir riktig. Til og med med GPS så roter den ofte til... Og det morsomme er at dette er min erfaring med 3 forskjellige fitbit klokker OG nå min aktuelle klokke som er av merket Garmin. Anonymkode: 58da5...3d7
Noldus Skrevet onsdag kl 05:30 Forfatter #5 Skrevet onsdag kl 05:30 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har aktive pauser med lav fart på mølla (typ går eller jogger rooolig), så da kalibrerer jeg med det mølla sier. Pleier aldri å hoppe av i fart. Anonymkode: 6c508...5aa Syns den mølla bruker så lang tid på å gå opp og ned i fart, så derfor blir det stående pauser om de ikke er så lange
Noldus Skrevet onsdag kl 05:32 Forfatter #6 Skrevet onsdag kl 05:32 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg må (med veldig få unntak) inn å redigere antall km etter at økta er ferdig. De få aktivitetene klokka aksepterer endring, så gjør jeg det på klokka, men stort sett må jeg inn i appen via telefonen. Tror klokka mi har sånn cirka rett 1 av 10 ganger, det vil si + - 0,5 km feilmargin der. Og klokka har aldri rett på pace/når jeg har løpt/gått 1 km. Aldri... Verken gåing eller løping blir riktig. Til og med med GPS så roter den ofte til... Og det morsomme er at dette er min erfaring med 3 forskjellige fitbit klokker OG nå min aktuelle klokke som er av merket Garmin. Anonymkode: 58da5...3d7 Ja på mølla er min også elendig. 10 km kan bli både 8 og 14 🤷♀️ Det virker for meg som om polar faktisk takler mølle bedre, men er jo ellers fornøyd med min garmin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå