AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Kan navlen være en erogen sone? Er det noen som kjenner på opphisselse ved berøring av navlen? Anonymkode: ca80d...90e
Bamseklemmer Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Navlen er svært erogene.. er hodet på riktig plass, og stimuleringen helt fantastisk, og godt samarbeid.. kan man ikke utelukke orgasme. Det skjer litt på samme måte som en nipple-orgasme🫠
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Navlen min er no-go sone, skal få lov å ta på alle plasser av kroppen, men hold deg unna navlen, skal pokker ikke ha noen negler inn i navlen ihvertfall. Anonymkode: 9f6d6...abf 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september Navlen og føtter er æsj for meg, bare ekkelt. MEN å bli kosa på og strøket på over alt ellers og ekstra mye puppekos? Ja takk! For da smelter jeg med en gang. Anonymkode: 13106...9ee
Trolltunge Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september Huff nei, jeg tåler ikke å bli berørt i navlen. Får grøsninger av det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Navlen er svært erogene.. er hodet på riktig plass, og stimuleringen helt fantastisk, og godt samarbeid.. kan man ikke utelukke orgasme. Det skjer litt på samme måte som en nipple-orgasme🫠 Jepp, det er romantisk å pule i navlen. Anonymkode: 64364...73a
Bamseklemmer Skrevet 3. september #10 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jepp, det er romantisk å pule i navlen. Anonymkode: 64364...73a Ikke inni navlen nei.. rundt omkring som på klitten. Navle-orgasme blir sett på som en opphisselses orgasme, så det er strengt tatt forbudt å kjotle med klitten samtidig.. det blir sett på som juks🙈
AnonymBruker Skrevet 3. september #11 Skrevet 3. september Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Ikke inni navlen nei.. rundt omkring som på klitten. Navle-orgasme blir sett på som en opphisselses orgasme, så det er strengt tatt forbudt å kjotle med klitten samtidig.. det blir sett på som juks🙈 Merkelig hvor forskjellig man er. Jeg synes det er usexy, er ikke noe mer følsom rundt navlen enn andre steder på kroppen heller. Om jeg ikke hadde syntes navler var ekle, hadde jeg uansett aldri fått noe ut av det. Anonymkode: 2a66e...be8 1
erok Skrevet 3. september #12 Skrevet 3. september Stor pike skrev (16 timer siden): Å ja, defintivt 🤗 Hvordan forklar
AnonymBruker Skrevet 3. september #13 Skrevet 3. september Jeg blir rett og slett sterkt fysisk kvalm om noen tar i navlen min. Jeg er heller aldri nærmere å bli voldelig enn da fordi det rett og slett er helt grusomt. 🤢🤮 Anonymkode: 8a875...29d
AnonymBruker Skrevet 3. september #14 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 13.01): Kan navlen være en erogen sone? Er det noen som kjenner på opphisselse ved berøring av navlen? Anonymkode: ca80d...90e Selvfølgelig kan den det, og selvfølgelig finnes det noen. Ikke meg, da, men det finnes noen. Uansett hva du spør om "finnes det noen som..." så er svaret alltid Ja, det finnes. Det finnes alle typer mennesker, så det finnes alltid noen som liker akkurat det du spør om. De er kanskje ikke på KG, men de finnes. Anonymkode: 3c3be...0de
Bamseklemmer Skrevet 3. september #15 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Merkelig hvor forskjellig man er. Jeg synes det er usexy, er ikke noe mer følsom rundt navlen enn andre steder på kroppen heller. Om jeg ikke hadde syntes navler var ekle, hadde jeg uansett aldri fått noe ut av det. Anonymkode: 2a66e...be8 Det er ikke så merkelig det du føler, du er bare sånn nydelig alikevel.. Men nå fikk alle svar på: hvor viktig det er å lytte til kvinnen🤭👏 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #16 Skrevet 3. september Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Det er ikke så merkelig det du føler, du er bare sånn nydelig alikevel.. Men nå fikk alle svar på: hvor viktig det er å lytte til kvinnen🤭👏 Ja, det er viktigst😃 Anonymkode: 2a66e...be8 1
AnonymBruker Skrevet 3. september #17 Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er viktigst😃 Anonymkode: 2a66e...be8 viktig* ikke viktigST. Men kanskje det står seg godt likevel🤣 Anonymkode: 2a66e...be8
AnonymBruker Skrevet 4. september #18 Skrevet 4. september Navlen er en absolutt no-go for min del 😳 Blir kvalm og uvel om noen berører navlen min! 🤢 Anonymkode: e44fc...e14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå