AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Så flaut…. grow up. enda flauere om man har barn i tenårene å prøver å være så kul som dem. Anonymkode: 1daeb...786 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Spørs vel hva man legger ut? Anonymkode: 6ee6a...d9b 15 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Det er jo bare å la være å følge da. De skader ingen og plager ingen med det. Så lenge de ikke utleverer barn. Anonymkode: feb92...90e 12
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørs vel hva man legger ut? Anonymkode: 6ee6a...d9b Det er harry å legge ut ting på tiktok som 30-40 åring.. de som legger musikk/stemmer som er trendy blandt unge til videoene sine Anonymkode: 1daeb...786 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september Når vi er voksne er vi ikke "kule" som tenåringer. Tenåringer er ikke noen du må passe inn med lenger nå er vi langt større og mer erfarne. Tenåringer er tenåringer, en helt spesiel tid på godt og vondt. De har mer som ei boble tenker jeg. Anonymkode: d36ef...901 5
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er harry å legge ut ting på tiktok som 30-40 åring.. de som legger musikk/stemmer som er trendy blandt unge til videoene sine Anonymkode: 1daeb...786 Det syns jeg ikke er utrendy. Også, hvilken musikk mener du folk skal lytte til? Jeg ser eldre influensere og føler meg for gammel til å se de yngre. Derfor er det jo et behov for dem, om man tenker det er viktig å se på nett. Anonymkode: d36ef...901 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september De eneste som må "grow up" er fordømmende folk som snakker nedsettende om hvordan andre velger å leve sine liv. Hvem tar skade av hva andre legger ut? Hvem er det flaut for? Jeg synes det er vanvittig modig av de som tør å være autentiske på nett! Nettopp på grunn av folk som deg med ekkel tankegang, men de gir faen i sånne som deg og gjør det som gjør dem glade i hverdagen! Men du velger å bruke livet på drittslenging...? Jeg vet hvem sitt liv som tydeligvis er mer å se opp til av dere to.. Anonymkode: 108ab...eb4 15 1 5
AnonymBruker Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De eneste som må "grow up" er fordømmende folk som snakker nedsettende om hvordan andre velger å leve sine liv. Hvem tar skade av hva andre legger ut? Hvem er det flaut for? Jeg synes det er vanvittig modig av de som tør å være autentiske på nett! Nettopp på grunn av folk som deg med ekkel tankegang, men de gir faen i sånne som deg og gjør det som gjør dem glade i hverdagen! Men du velger å bruke livet på drittslenging...? Jeg vet hvem sitt liv som tydeligvis er mer å se opp til av dere to.. Anonymkode: 108ab...eb4 Enig. Pluss at vi må jobbe mot denne, du kan kun ha det gly når du er veldig ung. Resten av livet har du kun lov til å være voksen, hva nå enn det betyr. Men du skal ikke danse noe annet enn sving i mulig 80 år av livet. Tenk det, om vi blkr 100 foventes det at vi skal kle oss kjipt og lytte til et begrenset antall plater i sååå lang tid. Gjør som du ønsker, konsekvensen er bakdnakking og hvem bryr seg? Anonymkode: d36ef...901 6
Kålrota Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september Det er vel ikke alder som avgjør hva man kan eller bør gjøre, eller kjønn (som virker å være en faktor i HI). Jeg er for gammel til å orke TilTok i sin helhet, men det er jo et eldre publikum der ute også. Det er nok ikke for å være kule for de fleste, men for å være relevante. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september Jeg tenker de har lyktes når unge folk som TS synes det er cringe. Anonymkode: a24ff...9d2 6
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september Det er mange 30-40åringer som bruker sosiale medier, også Tiktok. Jeg er 45, og selvfølgelig vil jeg helst se innhold laget av folk på tilnærmet egen alder. Man får jo opp det man liker. Jeg ser nesten bare innhold som handler om mat/oppskrifter, reise (fotturer i Norge eller ferietips andre steder), trening spisset mot kvinner i perimenopause, ADHD og autisme hos kvinner, strikking, naturvitenskap, språkforskning osv. Det er blant annet en helt egen feed (STEM) som kun viser innhold om vitenskap. Mange av disse videoene er lange og veldig informative. Tiktok er enormt mye mer enn "kule" 20åringer som danser eller snakker om kjendiser i 30 sek. Anonymkode: 170f3...426 8 2
k4ren Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Når vi er voksne er vi ikke "kule" som tenåringer. Tenåringer er ikke noen du må passe inn med lenger nå er vi langt større og mer erfarne. Tenåringer er tenåringer, en helt spesiel tid på godt og vondt. De har mer som ei boble tenker jeg. Anonymkode: d36ef...901 Er tenåringer kule? 😂 jeg blir så flau av mange av dem. 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Jeg vil forresten legge til en viktig ting her: Ingen av dem som dømmer deg eller snakker bak ryggen din, lever et bedre liv enn du gjør. Anonymkode: 108ab...eb4 3
candykiss Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Tiktok er noe ungdommer har, voksne som henger på Tiktok forbinder jeg med “Livets harde skole” og er generelt litt “enkle” 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september Haha, sorry, men TikTok generelt er harry og cringe. Er ikke frikjøpt fra det selv om man er ung. Anonymkode: 2605d...976 1 1
Bålkaffe Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september candykiss skrev (1 minutt siden): Tiktok er noe ungdommer har, voksne som henger på Tiktok forbinder jeg med “Livets harde skole” og er generelt litt “enkle” Du veit, algoritmen viser det du ser mest på, så her avslørte du deg selv litt da. 5 1
candykiss Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september Jeg får ikke opp noe innlegg fra Tiktok på andre sosiale medier, så ikke noe med algoritmen å gjøre. Jeg har en tenåring som er på Tiktok det er det eneste.
Bålkaffe Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september (endret) candykiss skrev (6 minutter siden): Jeg får ikke opp noe innlegg fra Tiktok på andre sosiale medier, så ikke noe med algoritmen å gjøre. Jeg har en tenåring som er på Tiktok det er det eneste. Så du er ikke der en gang, og tror dermed at du kan uttale deg om hvem som er der og ikke? Det er spenstig. Å si sånne ting om folk, ass..... Du setter et veldig godt eksempel for tenåringen din nå. Endret 2. september av Bålkaffe 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september candykiss skrev (12 minutter siden): Tiktok er noe ungdommer har, voksne som henger på Tiktok forbinder jeg med “Livets harde skole” og er generelt litt “enkle” Så du har ikke konto, ser ikke på det, men har likevel meninger om det? Er det sånn ellers i livet og? At du har sterke meninger om ting du har null greie på? Kvinneguiden har jo sånnsett ett dårligere rykte enn TikTok. Anonymkode: 6ee6a...d9b 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Så flaut…. grow up. enda flauere om man har barn i tenårene å prøver å være så kul som dem. Anonymkode: 1daeb...786 Du vet at TikTok er like variert som google? Noen lager mat, andre strikker, noen viser frem hobbyen/jobben sin, noen snakker om helse, andre om tips og triks, noen viser hverdagen sin, noen kommer med visdomsord … TikTok er ikke bare for «å prøve å være kul». TikTok er et av de bedre sosiale mediene fordi man får mest av det man er interessert i i feeden. Anonymkode: c0a1b...662 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå