AnonymBruker Skrevet 2. september 2025 #1 Skrevet 2. september 2025 Jeg er 25 år. I går rundt kl.21 fikk jeg helt plutselig en slags "stikkende" smerte midt i magen som også byttet litt plass til venstre side av mage. Etter cirka en halvtime fikk jeg også en slags "klemmende" smerte midt i brystet (kjentes ut som om det strålte litt til begge sider av brystet også), magesmertene gikk bort, men brystsmertene var INTENSE og varte cirka en time. Målte temperatur cirka kl.22.30 og da var den på 38,2 (men gikk ned til 37,9 etter en time) I dag har jeg ikke feber, men har di samme smertene i brystet av og til (men ganske milde smerter som kommer og går) Vet at KG ikke er noe som helst form for lege, men er det noen som har hatt lignende? Kan det bare være luftsmerter selv om brystsmertene var så intense og varte en time, samt litt i bølger i dag? Anonymkode: 5c529...a06
veronica<3 Skrevet 2. september 2025 #2 Skrevet 2. september 2025 (endret) Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen veronica<3, mod. Endret 2. september 2025 av veronica<3
Fremhevede innlegg