AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Skrevet 2. september Stemmer det at damer som har gått single lenge hvor det er lenge siden de hadde sex med en mann, helst vil knulles hardt når de har seg med en mann igjen? Anonymkode: 49faf...89e
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Skrevet 2. september Jada, dette stemmer alltid... Anonymkode: a4139...d77 5 3
Bimbo Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Nei, hardt fungerer ikke for meg uansett hvor lenge det skulle vært siden sist. 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #4 Skrevet 2. september Hvis det er generaliserende nok om en hel gruppe og stammer fra et incel forum, så er det nødt til å være sant! 🤡 Jeg skjønner ikke - hvor gamle er dere egentlig, dere som bare sitter og lager trolletråder for å provosere opp folk??? Er dette virkelig det eneste du klarer å komme opp med av ideer for en dag? Anonymkode: afe83...337 12 3
Q2012 Skrevet 2. september #5 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer det at damer som har gått single lenge hvor det er lenge siden de hadde sex med en mann, helst vil knulles hardt når de har seg med en mann igjen? Anonymkode: 49faf...89e Må du ikke på skolen i dag? 4 4
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september Vil ha det hardt uansett hvor lenge siden det er jeg. Anonymkode: 697b0...b43 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september Duracell kanin? Nei takk. Anonymkode: 63143...acf 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Stemmer det at damer som har gått single lenge hvor det er lenge siden de hadde sex med en mann, helst vil knulles hardt når de har seg med en mann igjen? Anonymkode: 49faf...89e We don't do mistakes, we do variations 😅 Anonymkode: 297bd...120
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stemmer det at damer som har gått single lenge hvor det er lenge siden de hadde sex med en mann, helst vil knulles hardt når de har seg med en mann igjen? Anonymkode: 49faf...89e Selvsagt ikke. Og de fleste menn klarer heller ikke å knulle så røft og hardt heller. Anonymkode: 6534e...31c 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stemmer det at damer som har gått single lenge hvor det er lenge siden de hadde sex med en mann, helst vil knulles hardt når de har seg med en mann igjen? Anonymkode: 49faf...89e Den konkrete sexen jeg vil ha, avhenger av mannen og stemningen der og da. Nei jeg går ikke på byen og finner en mann bare for at han skal slenge meg i veggen og kalle meg solveig. Jeg har ALDRI kinky hard sex med menn jeg ikke kjenner. Det er fordi god kinky sex krever tillit. Anonymkode: eaa5f...2cd 2 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:13 #13 Skrevet onsdag kl 14:13 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Selvsagt ikke. Og de fleste menn klarer heller ikke å knulle så røft og hardt heller. Anonymkode: 6534e...31c Pga dårlig helse? Anonymkode: a4139...d77
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:19 #14 Skrevet onsdag kl 14:19 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Den konkrete sexen jeg vil ha, avhenger av mannen og stemningen der og da. Nei jeg går ikke på byen og finner en mann bare for at han skal slenge meg i veggen og kalle meg solveig. Jeg har ALDRI kinky hard sex med menn jeg ikke kjenner. Det er fordi god kinky sex krever tillit. Anonymkode: eaa5f...2cd Litt små kinky sex er veldig gøy. Kunne aldri gjort det med en mann jeg ikke kjenner, og selv da er jeg skeptisk. Anonymkode: 297bd...120
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:19 #15 Skrevet onsdag kl 14:19 Eh... Nei! Et godt tips, Ts - logg av internett og sosiale medier, kom deg ut i den virkelige verden og møt virkelige mennesker. Vær interessert i hvem de er som personer, hvilke interesser de har, hvilke erfaringer som gjør at de er de personene de er i dag. Del med andre hvem du er, skap gode relasjoner, tør å være sårbar i gode relasjoner. Ta utdanning, søk informasjon på seriøse kanaler og fra seriøse kilder, reflekter. Anonymkode: 21deb...632
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå