AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:43 #1 Skrevet tirsdag kl 06:43 Jeg er en gift mann på 48 og gjennom noen år møtt enkelte kvinner fra Tinder. Prøvde en ny runde nå, men opplever dårligere respons enn tidligere. Er det andre app’er som passer bedre til dette? Liker å møte ukjente kvinner for sex, ofte noen år eldre meg, gjerne hjemme hos dem eller utenfor hjemmet. Jeg har hatt en rekke deilig opplevelser med fremmede, særlig med nyskilte som ønsker så mye sex som mulig og med flere i en periode. En av mine meste spennende opplevelser var en ukjent kvinne som sendte meg en sms, ved en feil. Vi chattet i en uke og så møttes vi for å ha sex. Fortell gjerne om dine spennende opplevelser med fremmede. Anonymkode: bda09...821
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:22 #2 Skrevet tirsdag kl 07:22 Tenk å åpenlyst si at du er en drittsekk som driver med psykisk vold: jeg er gift og ha sex med andre. Gå fra hun du er gift med. Hun fortjener bedre Anonymkode: d4dc5...754 7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:40 #3 Skrevet tirsdag kl 07:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk å åpenlyst si at du er en drittsekk som driver med psykisk vold: jeg er gift og ha sex med andre. Gå fra hun du er gift med. Hun fortjener bedre Anonymkode: d4dc5...754 Noen kvinner slutter å ha sex med sine menn. De holder mannen fengslet og resultatet blir i«del alle verdiene dine på to» for å flytt fra meg for å ha sex (med andre). Det har jeg opplevd i to forhold. Skal aldri eie noe av økonomisk stor verdi sammen med en partner igjen, blir bare brukt som pressmiddel. Han blir presset til å bli. Det er psykisk vold å nekte mannen nærhet og kos. Nekte og bevisst manipulere, kontrollere eller straffe ektefellen over tid. I straffeloven 282 (vold i nære relasjoner) så er det også psykisk vold ved at det kreves det ett mønster av krenkende adferd som krenker den andres helse.. men det kan enkelt avfeies med samtykke nå. Hans seksualitet er hans. Og hun har sin. Det blir krasj. Som singel har jeg hatt mange herlige treff med kvinner, som topic var. Anonymkode: 613f6...290 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:54 #4 Skrevet tirsdag kl 07:54 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen kvinner slutter å ha sex med sine menn. De holder mannen fengslet og resultatet blir i«del alle verdiene dine på to» for å flytt fra meg for å ha sex (med andre). Det har jeg opplevd i to forhold. Skal aldri eie noe av økonomisk stor verdi sammen med en partner igjen, blir bare brukt som pressmiddel. Han blir presset til å bli. Det er psykisk vold å nekte mannen nærhet og kos. Nekte og bevisst manipulere, kontrollere eller straffe ektefellen over tid. I straffeloven 282 (vold i nære relasjoner) så er det også psykisk vold ved at det kreves det ett mønster av krenkende adferd som krenker den andres helse.. men det kan enkelt avfeies med samtykke nå. Hans seksualitet er hans. Og hun har sin. Det blir krasj. Som singel har jeg hatt mange herlige treff med kvinner, som topic var. Anonymkode: 613f6...290 Så kvinner må ha sex med den hun er sammen med? Selvom hun kanskje ikke har lyst eller det bare er for en periode? Høres mer ut som kvinner er prostituerte uten å få betalt i et forhold. Det er heller kvinner som er i et fengsel enn menn - der de tvinges til å ha sex. Hvis han har så behov for sex, hvorfor skiller han seg ikke? Er det fordi han er så fengslet stakkars og har behov for å ta igjen med å være utro? Du skjønner hvilke vrangforestillinger du har sant og hvor psykotisk du høres ut. Det er psykisk vold å tvinge noen til sex og i tillegg gå å ha sex med andre bak partneren sin rygg. Det du sier er at kvinner skal tvinges til sex uansett bare fordi mannen har behov for å tømme seg. Det finnes flere måter å få nærhet uten å måtte putte pikken sin inni noen. Anonymkode: d4dc5...754 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:08 #5 Skrevet tirsdag kl 08:08 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så kvinner må ha sex med den hun er sammen med? Selvom hun kanskje ikke har lyst eller det bare er for en periode? Høres mer ut som kvinner er prostituerte uten å få betalt i et forhold. Det er heller kvinner som er i et fengsel enn menn - der de tvinges til å ha sex. Hvis han har så behov for sex, hvorfor skiller han seg ikke? Er det fordi han er så fengslet stakkars og har behov for å ta igjen med å være utro? Du skjønner hvilke vrangforestillinger du har sant og hvor psykotisk du høres ut. Det er psykisk vold å tvinge noen til sex og i tillegg gå å ha sex med andre bak partneren sin rygg. Det du sier er at kvinner skal tvinges til sex uansett bare fordi mannen har behov for å tømme seg. Det finnes flere måter å få nærhet uten å måtte putte pikken sin inni noen. Anonymkode: d4dc5...754 For noe sprøyt. Dersom sex ikke er en del av forholdet, er man bare "venner" og kan ha sex med andre. Dersom det er "medisinske" årsaker som etterhvert går over er det en ting, men om man ikke ønsker å ha sex med sin partner må man godta at denne partneren er "utro" - dvs er man da egentlig utro ? Anonymkode: 32eb6...c8c 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:20 #6 Skrevet tirsdag kl 08:20 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For noe sprøyt. Dersom sex ikke er en del av forholdet, er man bare "venner" og kan ha sex med andre. Dersom det er "medisinske" årsaker som etterhvert går over er det en ting, men om man ikke ønsker å ha sex med sin partner må man godta at denne partneren er "utro" - dvs er man da egentlig utro ? Anonymkode: 32eb6...c8c Er ikke et forhold bygget på vennskap? Eller er man bare en sexslave som må ha sex uten å faktisk ville det? Skjønner du hvor gal du høres ut. Det trenger ikke å være medisinsk en gang - det handler kun om hva du har lyst til og ikke. Ingen skal tvinges til sex bare fordi det ikke har medisinsk grunnlag. Skjønner du hvor ute du er og hvilke holdninger du har ovenfor kvinner? Det er ikke rart det blir flere og flere single menn og at de ikke får sex hjemme, når de skal tvinges til sex. For det er det du sier. De har ingen fri vilje. Alt det du fremmer i dine meninger er kun i favør en mann, men hadde det vært motsatt hadde det nok ikke vært like kult. Anonymkode: d4dc5...754 2
Artco Skrevet tirsdag kl 08:24 #7 Skrevet tirsdag kl 08:24 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Tenk å åpenlyst si at du er en drittsekk som driver med psykisk vold: jeg er gift og ha sex med andre. Gå fra hun du er gift med. Hun fortjener bedre Anonymkode: d4dc5...754 Hvorfor skal sånne som deg, alltid moralisere? Dere ødelegger tråden ved å mase om det samme hver gang. Svar på det som var tema, eller vær stille. Det også helt håpløst meningsinnhold i det du skriver. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:30 #8 Skrevet tirsdag kl 08:30 Artco skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal sånne som deg, alltid moralisere? Dere ødelegger tråden ved å mase om det samme hver gang. Svar på det som var tema, eller vær stille. Det også helt håpløst meningsinnhold i det du skriver. Lag deres eget forum istedenfor å invadere kvinner sitt - det heter kvinneguiden av en grunn. Takk gud for at det er en som meg som gidder å utfordre slik tankegang. Du skjønner at hvis du er enig i det over og det ts skriver, så er du like vridd i tankegangen. Respekter kvinner og de dere er i forhold med, eller forbli singel. Dere driver med psykisk vold! La kvinner være i fred Anonymkode: d4dc5...754 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:33 #9 Skrevet tirsdag kl 08:33 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er ikke et forhold bygget på vennskap? Eller er man bare en sexslave som må ha sex uten å faktisk ville det? Skjønner du hvor gal du høres ut. Det trenger ikke å være medisinsk en gang - det handler kun om hva du har lyst til og ikke. Ingen skal tvinges til sex bare fordi det ikke har medisinsk grunnlag. Skjønner du hvor ute du er og hvilke holdninger du har ovenfor kvinner? Det er ikke rart det blir flere og flere single menn og at de ikke får sex hjemme, når de skal tvinges til sex. For det er det du sier. De har ingen fri vilje. Alt det du fremmer i dine meninger er kun i favør en mann, men hadde det vært motsatt hadde det nok ikke vært like kult. Anonymkode: d4dc5...754 "Sexslave", "ingen fri vilje", "tvinges til sex". Hører du hva du selv sier ? Et forhold som er basert på dette fungerer jo ikke. Dersom den ene ikke har lyst til å ha sex med den andre og føler de tingene du sier, ja da er forholdet over. Sex og nærhet er en vesentlig del av alle forhold. Det morsomme med dette er jo at alle disse som "tvinges til sex" og "ikke har lyst på sex", blomstrer opp ute i det fri når de får muligheten og knuller som kaniner. De har bare ikke lyst på sex med partneren sin. Da er en løsning å ha sex med andre Anonymkode: 32eb6...c8c 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:41 #10 Skrevet tirsdag kl 08:41 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Sexslave", "ingen fri vilje", "tvinges til sex". Hører du hva du selv sier ? Et forhold som er basert på dette fungerer jo ikke. Dersom den ene ikke har lyst til å ha sex med den andre og føler de tingene du sier, ja da er forholdet over. Sex og nærhet er en vesentlig del av alle forhold. Det morsomme med dette er jo at alle disse som "tvinges til sex" og "ikke har lyst på sex", blomstrer opp ute i det fri når de får muligheten og knuller som kaniner. De har bare ikke lyst på sex med partneren sin. Da er en løsning å ha sex med andre Anonymkode: 32eb6...c8c At jeg sier det som det er med andre ord enn dere? Jeg beskriver virkeligheten og den andre siden av det dere fremmer i deres tankegang. Det som er realiteten. «Hvis partneren min ikke vil ha sex med meg, må hun godta at jeg har sex med andre». Så du sier med andre ord at hun må ha sex med han ellers får det konsekvenser = ingen fri vilje = hennes lyster er ikke prioritert. Vi vet at lyst går opp og ned. Vi vet at et partnerskap handler om å gjøre hverandre god. Det å være der for hverandre. Jeg vet veldig godt hva et sunt partnerskap er, vet du? Hvis du regner det å ikke ha lyst til å ha sex (uansett grunnlag) til at forholdet er over, er det helt greit. Men da må man gjøre det slutt og ikke ha sex med andre. Det gjør man bare for å gjøre den andre vondt og er direkte ond. Anonymkode: d4dc5...754 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:43 #11 Skrevet tirsdag kl 08:43 Fetlife og lyst-club. Anonymkode: b7310...9d1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:13 #12 Skrevet tirsdag kl 09:13 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): At jeg sier det som det er med andre ord enn dere? Jeg beskriver virkeligheten og den andre siden av det dere fremmer i deres tankegang. Det som er realiteten. «Hvis partneren min ikke vil ha sex med meg, må hun godta at jeg har sex med andre». Så du sier med andre ord at hun må ha sex med han ellers får det konsekvenser = ingen fri vilje = hennes lyster er ikke prioritert. Vi vet at lyst går opp og ned. Vi vet at et partnerskap handler om å gjøre hverandre god. Det å være der for hverandre. Jeg vet veldig godt hva et sunt partnerskap er, vet du? Hvis du regner det å ikke ha lyst til å ha sex (uansett grunnlag) til at forholdet er over, er det helt greit. Men da må man gjøre det slutt og ikke ha sex med andre. Det gjør man bare for å gjøre den andre vondt og er direkte ond. Anonymkode: d4dc5...754 Dette er ingen krig. Du behøver ikke være sammen med en som du ikke vil ha sex med. Lysten din må du selv jobbe med. KG er stappet fullt av slike som deg som skal projisere egne mangler over på partneren. Har du ikke lyst til å ha sex med partneren din, har du feil partner. Da kan du enten skille deg, eller la partneren få fri til å utforske andre muligheter. Partneren din har lyst på deg og tenner på deg, du har ikke lyst og tenner ikke på partneren. Hvor ligger feilen egentlig ? Anonymkode: 32eb6...c8c 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:20 #13 Skrevet tirsdag kl 09:20 Er det seriøst sånn at noen her ikke forstår at dette er trolling? Eller hva er greia, dere spiller med liksom? Er dette hobbyen deres? Anonymkode: badfb...d23
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:27 #14 Skrevet tirsdag kl 09:27 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er ingen krig. Du behøver ikke være sammen med en som du ikke vil ha sex med. Lysten din må du selv jobbe med. KG er stappet fullt av slike som deg som skal projisere egne mangler over på partneren. Har du ikke lyst til å ha sex med partneren din, har du feil partner. Da kan du enten skille deg, eller la partneren få fri til å utforske andre muligheter. Partneren din har lyst på deg og tenner på deg, du har ikke lyst og tenner ikke på partneren. Hvor ligger feilen egentlig ? Anonymkode: 32eb6...c8c Det er vel av en grunn til at det er flere som meg her. Så kvinner er bare sex for deg i et forhold? Kvinner har ikke autonomi over egen kropp eller fri vilje? Hun skal bare lystre? Nei, som sagt har alle ulike behov og lyster går opp og ned. Slik som livet. Det handler ikke om at man ikke har lyst på partneren sin, men om egne behov og lyster. Slik er det for både menn og kvinner, og der må man møte hverandre på lyster og ikke lyster. Ingen skal tvinges til å ha sex. Og om det er på grunn av noe i forholdet, noe det ofte er, grunnen til at sex uteblir, er forholdet over ( ikke på grunn av sex, men fordi det er andre ting som er mer grunnleggende som ikke fungerer). Men å bli i et forhold og ha sex med andre, er å være direkte ondskapsfull. Men måten dere vinkler det på her er kun i deres egen favør og ikke hva som er best for dere som par. Kun deres egne behov. Og det mener jeg blir helt feil. Og der er menn og kvinner forskjellig. Det ser man tydeligere her. Ofte hvis kvinner tenker i de baner, tenker de ofte på hva som er best for alle. Som det dere viser her, tenker dere kun på egne behov og hva som er best for dere. «Får jeg ikke sex av hun, må hun bare godta at jeg får det andre steder» og «de behøver ikke være sammen hvis de ikke har sex» = så svaret er, de må ha sex selvom de vil eller ikke. Du er klar over at dette er mye av grunnen til at vi har fått en samtykkelov? Ikke bare på grunn av unge som har sex på fester osv, men også de i parforhold når det gjelder «pliktsex». Anonymkode: d4dc5...754 1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:31 #15 Skrevet tirsdag kl 09:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): For noe sprøyt. Dersom sex ikke er en del av forholdet, er man bare "venner" og kan ha sex med andre. Dersom det er "medisinske" årsaker som etterhvert går over er det en ting, men om man ikke ønsker å ha sex med sin partner må man godta at denne partneren er "utro" - dvs er man da egentlig utro ? Anonymkode: 32eb6...c8c Ikke om det er enighet i det. Det bør det nesten være, og den samtalen må man være tøff nok til å ta, ellers er det et forhold basert på falske premisser... Er man bare "venner" så er det ikke et forhold, og da definerer man seg ikke som kjærester. Det kan være litt risikabelt. Anonymkode: 02b47...489
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:39 #16 Skrevet tirsdag kl 10:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel av en grunn til at det er flere som meg her. Så kvinner er bare sex for deg i et forhold? Kvinner har ikke autonomi over egen kropp eller fri vilje? Hun skal bare lystre? Nei, som sagt har alle ulike behov og lyster går opp og ned. Slik som livet. Anonymkode: d4dc5...754 Gjesp, nei. Sex er en vesentlig del av et kjærlighetsforhold. Lik det eller ikke. Jobb med din egen sexlyst om den mangler, ikke skyld på alle andre. Anonymkode: 32eb6...c8c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:05 #17 Skrevet tirsdag kl 11:05 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjesp, nei. Sex er en vesentlig del av et kjærlighetsforhold. Lik det eller ikke. Jobb med din egen sexlyst om den mangler, ikke skyld på alle andre. Anonymkode: 32eb6...c8c Og når man kommer med saklige argumenter, så får man dette. Man mangler rett og slett sexlyst. Selvom det egentlig handler om å være menneske, å ha like muligheter å være et menneske. Kvinner er en bruksverdi i menn sine øyne, men å ha en stemme, helst ikke. Derfor blir menn høyreekstreme og vil ha det slik det var før. Takk gud for at vi ikke lever i usa. Men hovedsakelig handler dette bare om min manglende sexlyst og ikke fakta om verden vi befinner oss i og de menn sine holdninger i det norske samfunnet. Anonymkode: d4dc5...754 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:27 #18 Skrevet tirsdag kl 12:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og når man kommer med saklige argumenter, så får man dette. Man mangler rett og slett sexlyst. Selvom det egentlig handler om å være menneske, å ha like muligheter å være et menneske. Kvinner er en bruksverdi i menn sine øyne, men å ha en stemme, helst ikke. Derfor blir menn høyreekstreme og vil ha det slik det var før. Takk gud for at vi ikke lever i usa. Men hovedsakelig handler dette bare om min manglende sexlyst og ikke fakta om verden vi befinner oss i og de menn sine holdninger i det norske samfunnet. Anonymkode: d4dc5...754 Men i alle dager for en generalisering. Er det å ønske å ha sex med partneren sin likestilt med å være nazist nå da ? Det er veldig så du går i forsvar her. Sex er en viktig og naturlig del av et kjærlighetsforhold. Ønsker du ikke å ha sex med din partner er dette et "you problem". Anonymkode: 32eb6...c8c 1
Snok1 Skrevet tirsdag kl 14:48 #19 Skrevet tirsdag kl 14:48 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere driver med psykisk vold! La kvinner være i fred *kremt* TS skriver om samtykkende sex med voksne kvinner. Hold deg til trådens tema. *kremt*kremt*
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:46 #20 Skrevet tirsdag kl 15:46 Du kan alltids ta kontakt med noen her. Flere som har gjort og gjør det på privat melding. Anonymkode: e7ec1...9e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå