Gå til innhold

Hvilket strykejern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger nytt strykejern, og fra før så har jeg Laurastar strykesystem, men etter at vi flyttet så har jeg ikke plass til at det kan stå oppslått hele tiden. Det er også veldig tungt å slå sammen og slå opp. Har vel hatt dette i 15-16 år nå, så det er vel på tide å bytte det ut.

Jeg har sett litt på Point strykejern, og de har en del gode funksjoner som filter som forhindrer oppbygging av kalk, selvrensende funksjon, vertikal damp, samt effekt 2400-2800.

Har også sett på Philips og Tefal.

Hvilket strykejern har du, er du fornøyd, hvis ja, hva er du fornøyd med, og kan du anbefale det?

Anonymkode: a7984...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva jeg har engang. De fleste er vel gode nok.

Anonymkode: c4d71...dc0

Skrevet

Kjempefornøyd med et jeg kjøpte på Obs. Mener det er Phillips. Gjør jobben og er med damp, og hatt i mange år nå. 
Jeg synes strykning er et herk, så jeg har vurdert dampmaskin. Ser helt nydelig ut å bare henge opp en skjorte og ta over med damp, og vips så er det rykefritt 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke hva jeg har engang. De fleste er vel gode nok.

Anonymkode: c4d71...dc0

Det er stort forskjell på strykejern, men det er ikke alle som bryr seg eller forventer så mye av et strykejern.

Daisy-love skrev (4 timer siden):

Kjempefornøyd med et jeg kjøpte på Obs. Mener det er Phillips. Gjør jobben og er med damp, og hatt i mange år nå. 
Jeg synes strykning er et herk, så jeg har vurdert dampmaskin. Ser helt nydelig ut å bare henge opp en skjorte og ta over med damp, og vips så er det rykefritt 🤩

Enig, det ser helt nydelig ut å bare gå over plagg med dampmaskin, men det kan ikke jeg ha da bl.a trenger å presse ned sømmer når jeg syr.

ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er stort forskjell på strykejern, men det er ikke alle som bryr seg eller forventer så mye av et strykejern.

Enig, det ser helt nydelig ut å bare gå over plagg med dampmaskin, men det kan ikke jeg ha da bl.a trenger å presse ned sømmer når jeg syr.

ts

Nei til å sy så må du ha ordentlig strykejern, så skjønner den. Jeg har sydd litt selv 😊

• Liker 1
Skrevet

Dette fra Phillips kjøpte jeg hos Elkjøp nå, det er mer enn god nok til vårt bruk, fra enkle greier til bunadskjortene liksom.. 

Anonymkode: f1369...3b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette fra Phillips kjøpte jeg hos Elkjøp nå, det er mer enn god nok til vårt bruk, fra enkle greier til bunadskjortene liksom.. 

Det så bra ut. Har en del nyttige funksjoner 🙂

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette har jeg også og er superfornøyd. Hadde en dampstasjon tidligere, men den ble for tung for meg etter hvert. Er et av de bedre jernene på markedet nå. Ekstrem god dampfunkjsjon.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...