AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:44 #1 Skrevet mandag kl 22:44 Trenger nytt strykejern, og fra før så har jeg Laurastar strykesystem, men etter at vi flyttet så har jeg ikke plass til at det kan stå oppslått hele tiden. Det er også veldig tungt å slå sammen og slå opp. Har vel hatt dette i 15-16 år nå, så det er vel på tide å bytte det ut. Jeg har sett litt på Point strykejern, og de har en del gode funksjoner som filter som forhindrer oppbygging av kalk, selvrensende funksjon, vertikal damp, samt effekt 2400-2800. Har også sett på Philips og Tefal. Hvilket strykejern har du, er du fornøyd, hvis ja, hva er du fornøyd med, og kan du anbefale det? Anonymkode: a7984...95f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:30 #2 Skrevet tirsdag kl 00:30 Vet ikke hva jeg har engang. De fleste er vel gode nok. Anonymkode: c4d71...dc0
Daisy-love Skrevet tirsdag kl 03:50 #3 Skrevet tirsdag kl 03:50 Kjempefornøyd med et jeg kjøpte på Obs. Mener det er Phillips. Gjør jobben og er med damp, og hatt i mange år nå. Jeg synes strykning er et herk, så jeg har vurdert dampmaskin. Ser helt nydelig ut å bare henge opp en skjorte og ta over med damp, og vips så er det rykefritt 🤩
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:14 #4 Skrevet tirsdag kl 08:14 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke hva jeg har engang. De fleste er vel gode nok. Anonymkode: c4d71...dc0 Det er stort forskjell på strykejern, men det er ikke alle som bryr seg eller forventer så mye av et strykejern. Daisy-love skrev (4 timer siden): Kjempefornøyd med et jeg kjøpte på Obs. Mener det er Phillips. Gjør jobben og er med damp, og hatt i mange år nå. Jeg synes strykning er et herk, så jeg har vurdert dampmaskin. Ser helt nydelig ut å bare henge opp en skjorte og ta over med damp, og vips så er det rykefritt 🤩 Enig, det ser helt nydelig ut å bare gå over plagg med dampmaskin, men det kan ikke jeg ha da bl.a trenger å presse ned sømmer når jeg syr. ts Anonymkode: a7984...95f 1
Daisy-love Skrevet tirsdag kl 15:48 #5 Skrevet tirsdag kl 15:48 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er stort forskjell på strykejern, men det er ikke alle som bryr seg eller forventer så mye av et strykejern. Enig, det ser helt nydelig ut å bare gå over plagg med dampmaskin, men det kan ikke jeg ha da bl.a trenger å presse ned sømmer når jeg syr. ts Anonymkode: a7984...95f Nei til å sy så må du ha ordentlig strykejern, så skjønner den. Jeg har sydd litt selv 😊 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:53 #6 Skrevet tirsdag kl 15:53 Dette fra Phillips kjøpte jeg hos Elkjøp nå, det er mer enn god nok til vårt bruk, fra enkle greier til bunadskjortene liksom.. Anonymkode: f1369...3b4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:32 #7 Skrevet tirsdag kl 21:32 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette fra Phillips kjøpte jeg hos Elkjøp nå, det er mer enn god nok til vårt bruk, fra enkle greier til bunadskjortene liksom.. Anonymkode: f1369...3b4 Det så bra ut. Har en del nyttige funksjoner 🙂 ts Anonymkode: a7984...95f
Belima Skrevet onsdag kl 06:45 #8 Skrevet onsdag kl 06:45 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Dette fra Phillips kjøpte jeg hos Elkjøp nå, det er mer enn god nok til vårt bruk, fra enkle greier til bunadskjortene liksom.. Anonymkode: f1369...3b4 Dette har jeg også og er superfornøyd. Hadde en dampstasjon tidligere, men den ble for tung for meg etter hvert. Er et av de bedre jernene på markedet nå. Ekstrem god dampfunkjsjon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå