AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september jeg selv sliter psykisk. Tror dere han vil analysere meg fordi han jobber i psykiatrien ? Anonymkode: 85158...cbe
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Ja det vil han sikkert, mem de er jo bare mennesker de også og har kanskje selv hatt sine ting 😊 Anonymkode: b2554...a25 4
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Skrevet 2. september Alle "analyserer" på et vis, og de aller fleste har slitt med noe, sliter med noe (bevisst eller ikke), eller kommer til å slite med noe. Dette gjelder også dem som jobber innen psykiatri. Tankene jeg gjør meg er heller at mennesker som jobber innen psykiatri har mer forståelse og respekt for slikt enn gjennomsnittet. Så synes ikke du burde bekymre deg for det Anonymkode: e63af...acf
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:19 #4 Skrevet tirsdag kl 13:19 Jeg har jobb-hjernen min avskrudd i datingsammenheng, MEN jeg fanger nok ting lettere opp enn gjennomsnittsmennesket. Anonymkode: fe036...f79 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:59 #5 Skrevet tirsdag kl 22:59 Jeg har kun datet én mann som jobbet i psykiatrien, og det var en psykolog. Syntes det var noe litt "off" med ham, et eller annet som ikke hang på greip, og etter noen dates spurte jeg hva som lå bak at han valgte å bli psykolog. Da han fortalte historien sin rundt borderline falt alle brikkene på plass, selv om han påstod at han var frisk (yeah right). På det tidspunktet i dateforløpet hadde han utpsyket meg så mye at jeg uansett ikke orket mer, og det var like greit å få en forklaring på hvorfor han holdt på som han gjorde. Sier ikke at alle som jobber i psykiatrien har eller har hatt issues, men mange innenfor feltet sier jo selv at det er jo nettopp derfor de har interesse av å jobbe med det. Anonymkode: 3c92a...54d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:18 #6 Skrevet tirsdag kl 23:18 Aldri. Sære hele gjengen. Har selv datet en lege og psykolog. Ingen av de virket ha noe særlig interesse eller iallefall fordråelse for psykisk syke så dumpet de etter få måneder. Jeg selv går på dps med alvorlig ptsd, tidligere borderline ( ikke lengre) og angst. Nevnte ikke dette,utenom at vi hadde samtaler om psykiatri ( for min del var det kun for å få en pekepinn hvor de sto). Legen var helt fjern,eneste han var opptatt av anatomi og annet i samme gate. Psykologen var ok,men faktisk en enkel fyr.. hvorfor han var psykologspesialist undret jeg meg over,sikkert tittelen han likte. Dårlige i senga var de også,hvertfall anatomi tørrpinnen Anonymkode: 3814f...47a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:39 #7 Skrevet tirsdag kl 23:39 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har jobb-hjernen min avskrudd i datingsammenheng, MEN jeg fanger nok ting lettere opp enn gjennomsnittsmennesket. Anonymkode: fe036...f79 Samme her☺️ Anonymkode: 1f15e...a06
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:48 #8 Skrevet tirsdag kl 23:48 Det kommer jo helt an på hva du sliter med. Noen diagnoser kan være mer åpenbar enn andre for en som har truffet på mange psykiatriske pasienter. Det er nok noen diagnoser de som jobber innenfor psykiatrien vil holde seg unna, i en partner. Feks borderline, schizofreni, andre personlighetsforstyrrelser osv. Anonymkode: b4d25...cb4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:06 #9 Skrevet onsdag kl 08:06 Nå gjør alle seg en mening om personer man møter i livet, og har gjort det siden tidens morgen. Hvordan er dette et spørsmål? Anonymkode: d8dc6...d87
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:21 #10 Skrevet onsdag kl 10:21 jeg har selv datet noen i psykiatri og har selv en diagnose. helt uproblematisk. det viste seg at han hadde sine ting selv. Når det er sagt, om dette er en mann fra sørlandet som jobber i psykiatri (ikke psykolog) vær forsiktig... Anonymkode: 42d6a...42a
Snok1 Skrevet onsdag kl 10:25 #11 Skrevet onsdag kl 10:25 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 0.01): jeg selv sliter psykisk. Tror dere han vil analysere meg fordi han jobber i psykiatrien ? Anonymkode: 85158...cbe Hvis han -eller hvem som helst annen- er interessert i deg som person er svaret ja. Du ønsker vel å bli sett som en person?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:30 #12 Skrevet onsdag kl 10:30 Tro meg, de folka vi jobber med er ofte mye sykere enn vanlige folk kan forestille seg, Vi snakker paranoia, selvskading, befalende stemmer, beltelegging, tvangsmedisinering og tvangsinnleggelser. Hvis du sliter med vanlige ting, er du er vanlig person og han vil ikke tenke det i sammenheng med jobben. -men en opplevelse har jeg hatt da😂 Data er fyr som virka veldig oppegående med viste seg at det var tildekkende atferd og bak lå mange diagnoser, ikke bare adhd men psykoser. En kveld kom jeg til han etter jobb, og han gnåla og holdt på om hvor syk han var, orka jeg bare ikke mer.Viste seg han hadde vært innlagt ja, flere ganger. Har nok med jobben sånn sett at man ikke vil date en bokstavelig talt pasient på fritiden. Anonymkode: 40e00...407 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 13:47 #13 Skrevet torsdag kl 13:47 AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 12.30): Tro meg, de folka vi jobber med er ofte mye sykere enn vanlige folk kan forestille seg, Vi snakker paranoia, selvskading, befalende stemmer, beltelegging, tvangsmedisinering og tvangsinnleggelser. Hvis du sliter med vanlige ting, er du er vanlig person og han vil ikke tenke det i sammenheng med jobben. -men en opplevelse har jeg hatt da😂 Data er fyr som virka veldig oppegående med viste seg at det var tildekkende atferd og bak lå mange diagnoser, ikke bare adhd men psykoser. En kveld kom jeg til han etter jobb, og han gnåla og holdt på om hvor syk han var, orka jeg bare ikke mer.Viste seg han hadde vært innlagt ja, flere ganger. Har nok med jobben sånn sett at man ikke vil date en bokstavelig talt pasient på fritiden. Dette var vel litt generaliserende og stigmatiserende... Du framstår litt ung og uerfaren og går for hardt ut, da det er alt fra A-Å av folk som kommer i kontakt med psykiatrien. Mange klager og folk som blir behandlet dårlig og nedlatende. Bivirkninger av medisiner de egentlig ikke hadde trengt, diagnosene sitter løst og retningslinjer bevisst eller ubevisst brytes. Lista er lang.... klagesakene mange og mange skriker etter endring. Jeg hadde trodd deg, om du viste et mer nyansert syn på dette, og også så det fra andre en "vanlige folk". Som f eks pasientene. Du kaller de "de folka".... det sier alt om menneskesynet etter min mening. Det synker nok inn med noen år med erfaring. Anonymkode: a8bb5...ae7 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:27 #14 Skrevet lørdag kl 12:27 AnonymBruker skrev (På 3.9.2025 den 12.21): jeg har selv datet noen i psykiatri og har selv en diagnose. helt uproblematisk. det viste seg at han hadde sine ting selv. Når det er sagt, om dette er en mann fra sørlandet som jobber i psykiatri (ikke psykolog) vær forsiktig... Anonymkode: 42d6a...42a Som i psykiater ? Anonymkode: 72fa8...81e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:31 #15 Skrevet lørdag kl 12:31 AnonymBruker skrev (På 2.9.2025 den 0.01): jeg selv sliter psykisk. Tror dere han vil analysere meg fordi han jobber i psykiatrien ? Anonymkode: 85158...cbe Hvordan psykisk sliter du? Jeg spør fordi det kan være en tanke å jobbe med seg selv før man innleder et forhold som kan bli en belastning for andre og spørre seg selv om dating er så lurt. Det handler ikke om å dømme, men se større på det. Anonymkode: 5c77a...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå