AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Har forsøkt å anmelde digitalt, men verken jeg eller banken fant iban- og kontonummeret og da fikk jeg ikke anmeldt. Er ikke hjemme, men kan jeg oppsøke politiet her jeg er nå? Anonymkode: f645d...1dc
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Har du ikke bank-app på telefonen? Hva er svindelen? Gå gjerne til politiet, men de kan ikke låse kontoen din for deg, det er det banken som må gjøre. Anonymkode: 5b2fe...b39
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:38 #3 Skrevet tirsdag kl 07:38 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du ikke bank-app på telefonen? Hva er svindelen? Gå gjerne til politiet, men de kan ikke låse kontoen din for deg, det er det banken som må gjøre. Anonymkode: 5b2fe...b39 Var dum og bestilte noe som ble reklamert for på facebook. Tapt nesten seks tusen, dette har pågått i par mnd. Har fått nytt kort. Kontoen er ikke låst, må man det? I følge banken måtte man ikke, det holdt å sperre kortet. Har ikke bank-app på mobilen. Men spørsmålet var om jeg kan anmelde i en annen by enn hjemme? ts Anonymkode: f645d...1dc
Hedda-78 Skrevet tirsdag kl 14:58 #4 Skrevet tirsdag kl 14:58 Kontakt dem og spør. Det er ikke verre enn det. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:34 #5 Skrevet tirsdag kl 19:34 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Var dum og bestilte noe som ble reklamert for på facebook. Tapt nesten seks tusen, dette har pågått i par mnd. Har fått nytt kort. Kontoen er ikke låst, må man det? I følge banken måtte man ikke, det holdt å sperre kortet. Har ikke bank-app på mobilen. Men spørsmålet var om jeg kan anmelde i en annen by enn hjemme? ts Anonymkode: f645d...1dc Det holder å sperre kortet. Antar du ikke har oppgitt bank-ID noe sted, om så ville jeg gjort mer tiltak - i hvert fall forhørt meg med banken som har utstedt ID-en. Anonymkode: f5b51...5a4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:22 #6 Skrevet tirsdag kl 22:22 Selvfølgelig kan du levere en anmeldelse til et hvilket som helst politikontor. Anonymkode: 25382...772 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå