Gå til innhold

Anmelde svindel på nettbank. Der man bor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forsøkt å anmelde digitalt, men verken jeg eller banken fant iban- og kontonummeret og da fikk jeg ikke anmeldt. 

Er ikke hjemme, men kan jeg oppsøke politiet her jeg er nå?

Anonymkode: f645d...1dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke bank-app på telefonen? Hva er svindelen? Gå gjerne til politiet, men de kan ikke låse kontoen din for deg, det er det banken som må gjøre. 

Anonymkode: 5b2fe...b39

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du ikke bank-app på telefonen? Hva er svindelen? Gå gjerne til politiet, men de kan ikke låse kontoen din for deg, det er det banken som må gjøre. 

Anonymkode: 5b2fe...b39

Var dum og bestilte noe som ble reklamert for på facebook. Tapt nesten seks tusen, dette har pågått i par mnd. Har fått nytt kort. Kontoen er ikke låst, må man det? I følge banken måtte man ikke, det holdt å sperre kortet. 

Har ikke bank-app på mobilen. Men spørsmålet var om jeg kan anmelde i en annen by enn hjemme? 

ts

Skrevet

Kontakt dem og spør. Det er ikke verre enn det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Var dum og bestilte noe som ble reklamert for på facebook. Tapt nesten seks tusen, dette har pågått i par mnd. Har fått nytt kort. Kontoen er ikke låst, må man det? I følge banken måtte man ikke, det holdt å sperre kortet. 

Har ikke bank-app på mobilen. Men spørsmålet var om jeg kan anmelde i en annen by enn hjemme? 

ts

Det holder å sperre kortet. Antar du ikke har oppgitt bank-ID noe sted, om så ville jeg gjort mer tiltak - i hvert fall forhørt meg med banken som har utstedt ID-en.

Anonymkode: f5b51...5a4

Skrevet

Selvfølgelig kan du levere en anmeldelse til et hvilket som helst politikontor.

Anonymkode: 25382...772

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...