AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg har vært single i litt over et år, er 43 og opplever at jeg i grunn er kåtere nå enn jeg noen sinne har vært. Dette er litt upraktisk når man er single. Jeg har én elsker som tenner meg enormt, men jeg er også redd jeg har ødelagt det litt med ham nå, fordi jeg noen ganger blir vel needy og masete siden jeg har så lyst på sex med ham. Jeg prøver også andre, men syns det er ekstremt mange menn som skuffer i senga. Vet ikke om det er alderen, men merker veldig mange sliter med å få skikkelig potens. Kanskje også et problem siden det ofte er noen jeg har møtt på byen som har drukket litt. Jeg vil ikke ha så lyst på menn, og jeg skulle gjerne kommet meg over elskeren min. Men nå har vi ikke hatt sex på noen uker og jeg merker jeg blir så kåt av å tenke på sex med ham. Det hjelper ikke så mye å onanere heller, det kan jeg gjøre flere ganger om dagen og det gjør ikke at lysten forsvinner. Er det noen måter å faktisk bare bli mindre kåt på? Jeg skulle ønske jeg kunne konsentrere meg bare om jobb og venner og ikke ha denne lengten etter sex med meg hele tida... Anonymkode: f861d...7bf
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Herregud.. hørtes slitsomt ut. Hør med legen om det finnes noe legemidler kanskje? Eller en psykolog som kan gi deg noen kognitive verktøy. Anonymkode: 4b577...83b
Strigiformes Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Kroppen din trenger dopamin så da er det bare å jobbe med seg selv. Skjønner at det kan være frustrerende. Likevel så er det veldig viktig. Jeg har høy sexlyst. Har ingen planer om å prøve og dempe den. 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Strigiformes skrev (1 minutt siden): Kroppen din trenger dopamin så da er det bare å jobbe med seg selv. Skjønner at det kan være frustrerende. Likevel så er det veldig viktig. Jeg har høy sexlyst. Har ingen planer om å prøve og dempe den. Ja, jeg er jo egentlig fornøyd med dette, og føler meg sunn og sexy, men jeg blir frustrert over å ikke finne en stødig sexpartner og skulle ønske jeg ikke savnet menn fysisk. Ellers har jeg det jo fint, men de fysiske behovene mine er store, åpenbart. Anonymkode: f861d...7bf
Strigiformes Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg er jo egentlig fornøyd med dette, og føler meg sunn og sexy, men jeg blir frustrert over å ikke finne en stødig sexpartner og skulle ønske jeg ikke savnet menn fysisk. Ellers har jeg det jo fint, men de fysiske behovene mine er store, åpenbart. Anonymkode: f861d...7bf Ta godt vare på deg selv er min oppfordring til deg. Nyt det og nyt deg selv. Det er jo så fantastisk deilig 🙌 2 1
Snok1 Skrevet 2. september #6 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg er jo egentlig fornøyd med dette, og føler meg sunn og sexy, men jeg blir frustrert over å ikke finne en stødig sexpartner og skulle ønske jeg ikke savnet menn fysisk. Ellers har jeg det jo fint, men de fysiske behovene mine er store, åpenbart. Anonymkode: f861d...7bf Det er bare å holde fast ved dette og finne én eller flere kompatible partnere. Du er et funn for passende menn som gjerne vil ha en intim sexpartner som ikke trenger være en potensiell livspartner. Det er mange nytrente og nyskilte rebounds i din alder som trenger en lengre periode med mengdetrening og som er svært ivrige. Lykke til.
Bamseklemmer Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har vært single i litt over et år, er 43 og opplever at jeg i grunn er kåtere nå enn jeg noen sinne har vært. Dette er litt upraktisk når man er single. Jeg har én elsker som tenner meg enormt, men jeg er også redd jeg har ødelagt det litt med ham nå, fordi jeg noen ganger blir vel needy og masete siden jeg har så lyst på sex med ham. Jeg prøver også andre, men syns det er ekstremt mange menn som skuffer i senga. Vet ikke om det er alderen, men merker veldig mange sliter med å få skikkelig potens. Kanskje også et problem siden det ofte er noen jeg har møtt på byen som har drukket litt. Jeg vil ikke ha så lyst på menn, og jeg skulle gjerne kommet meg over elskeren min. Men nå har vi ikke hatt sex på noen uker og jeg merker jeg blir så kåt av å tenke på sex med ham. Det hjelper ikke så mye å onanere heller, det kan jeg gjøre flere ganger om dagen og det gjør ikke at lysten forsvinner. Er det noen måter å faktisk bare bli mindre kåt på? Jeg skulle ønske jeg kunne konsentrere meg bare om jobb og venner og ikke ha denne lengten etter sex med meg hele tida... Anonymkode: f861d...7bf Høy sexlyst har aldri vært et problem, det er et sunnhetsignal fra kroppen.. Problemet er personpreget, så hvorfor presse andre til pliktsex? Det gjør bare vondt værre, fordi det skaper ingen sexlyst til den som har lav sexlyst.. Så pliktssex skaper mindre sexlyst.. Hvordan skape mere sexlyst til en som har lav sexlyst? Jo.. fjern presset.. unngå sex til den andre tar initiativ.. kos og klem partneren massevis.. gi oppmerksomhet og kjærlighetsbekreftelse.. og fyll dagen med behageligheter.. Hvis ikke dette fører til mere sexlyst, da er det noe fullstendig galt i forholdet. Mest sannsynlig en sykdom som forhindrer sexlysten.. Men men.. vi trenger fremdeles behageligheter, selv om vi ikke har sex.. så her kan ingen sluntre unna oppgaven som kjæreste🫡 1
erok Skrevet 2. september #8 Skrevet 2. september Vær glad for at du har sexlyst og er kåt det er jo en gudegave nyt det
AnonymBruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har vært single i litt over et år, er 43 og opplever at jeg i grunn er kåtere nå enn jeg noen sinne har vært. Dette er litt upraktisk når man er single. Jeg har én elsker som tenner meg enormt, men jeg er også redd jeg har ødelagt det litt med ham nå, fordi jeg noen ganger blir vel needy og masete siden jeg har så lyst på sex med ham. Jeg prøver også andre, men syns det er ekstremt mange menn som skuffer i senga. Vet ikke om det er alderen, men merker veldig mange sliter med å få skikkelig potens. Kanskje også et problem siden det ofte er noen jeg har møtt på byen som har drukket litt. Jeg vil ikke ha så lyst på menn, og jeg skulle gjerne kommet meg over elskeren min. Men nå har vi ikke hatt sex på noen uker og jeg merker jeg blir så kåt av å tenke på sex med ham. Det hjelper ikke så mye å onanere heller, det kan jeg gjøre flere ganger om dagen og det gjør ikke at lysten forsvinner. Er det noen måter å faktisk bare bli mindre kåt på? Jeg skulle ønske jeg kunne konsentrere meg bare om jobb og venner og ikke ha denne lengten etter sex med meg hele tida... Anonymkode: f861d...7bf Dersom du har hatt sex med "ekstremt mange menn" har du problemet ditt rett der . Anonymkode: d0bf4...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom du har hatt sex med "ekstremt mange menn" har du problemet ditt rett der . Anonymkode: d0bf4...eb1 For noe tull. Det kan jeg skrive under på at ikke stemmer. Ikke for min del ihvertfall. Lysten sitter i hodet. Anonymkode: cbb31...54d
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noe tull. Det kan jeg skrive under på at ikke stemmer. Ikke for min del ihvertfall. Lysten sitter i hodet. Anonymkode: cbb31...54d Kjære deg, det er et symptom på underliggende årsaker. Anonymkode: d0bf4...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjære deg, det er et symptom på underliggende årsaker. Anonymkode: d0bf4...eb1 Det vet jeg kjære deg. Skriver av erfaring. Anonymkode: cbb31...54d
AnonymBruker Skrevet 2. september #13 Skrevet 2. september Du er jo singel så jeg ser ikke helt problemet her? Som singel kan man knulle hvem man vil når man vil. Man kan virkelig nyte sex i alle varianter. Det er jo mye værre å være så sexlysten i et forhold hvor alternativet ditt bare er å ligge med samme kroppen dag ut og dag inn. Mister fort sjarmen og er ofte kjedeligere enn å onanere. Anonymkode: 2862d...cd8
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er jo singel så jeg ser ikke helt problemet her? Som singel kan man knulle hvem man vil når man vil. Man kan virkelig nyte sex i alle varianter. Det er jo mye værre å være så sexlysten i et forhold hvor alternativet ditt bare er å ligge med samme kroppen dag ut og dag inn. Mister fort sjarmen og er ofte kjedeligere enn å onanere. Anonymkode: 2862d...cd8 Helt til man innser at man er alene. Alderen kommer sakte, men sikkert. Jeg synes det er mer spennende å være i et forhold enn singel. Da får man jo virkelig utfordret seg. Det er en utfordring det 😂 Gleder meg til den dagen kommer for min del. En "partner in crime" 😂 Det er verdens beste følelse. Anonymkode: cbb31...54d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Helt til man innser at man er alene. Alderen kommer sakte, men sikkert. Jeg synes det er mer spennende å være i et forhold enn singel. Da får man jo virkelig utfordret seg. Det er en utfordring det 😂 Gleder meg til den dagen kommer for min del. En "partner in crime" 😂 Det er verdens beste følelse. Anonymkode: cbb31...54d Forhold er ekstremt oppskrytt. Det er da man innser at man ikke utnyttet det å være singel. Anonymkode: 2862d...cd8
AnonymBruker Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Forhold er ekstremt oppskrytt. Det er da man innser at man ikke utnyttet det å være singel. Anonymkode: 2862d...cd8 Du om det. Potato potata. Føler ikke jeg har gått glipp av så mye så for min del går det veldig bra 👌 Anonymkode: cbb31...54d
AnonymBruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt til man innser at man er alene. Alderen kommer sakte, men sikkert. Jeg synes det er mer spennende å være i et forhold enn singel. Da får man jo virkelig utfordret seg. Det er en utfordring det 😂 Gleder meg til den dagen kommer for min del. En "partner in crime" 😂 Det er verdens beste følelse. Anonymkode: cbb31...54d Når kommer den alderen da? Jeg er nå tidlig i 50 årene. Det siste jeg ønsker er en kjæreste/fast forpliktende forhold😅 Er så absurd hvordan noen virker å tro at alle eeeeegentlig ønsker en kjæreste/partner. De bare vet det ikke enda. Absurd tankegang. Anonymkode: 4b577...83b
AnonymBruker Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Når kommer den alderen da? Jeg er nå tidlig i 50 årene. Det siste jeg ønsker er en kjæreste/fast forpliktende forhold😅 Er så absurd hvordan noen virker å tro at alle eeeeegentlig ønsker en kjæreste/partner. De bare vet det ikke enda. Absurd tankegang. Anonymkode: 4b577...83b Det må man kjenne på selv. Mulig det er personavhengig? Om man treffer en person man ikke har lyst til å miste? Jeg tenker ikke at kjæresterier er for alle. Det er ikke det jeg har skrevet. Gjør oppmerksom på mulige utfall av valg. Alle må vi som mennesker stå for de valgene vi tar. Er det jeg mener. Veien blir til mens jeg går den for min del. Gjør kun det jeg opplever er bra for meg. Anonymkode: cbb31...54d
AnonymBruker Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september Gå for noen litt yngre, de sliter sjeldent med potens. Anonymkode: a8044...5cc
AnonymBruker Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september Disse folka du møter på byen som sliter med potens med promille, kan du gi dem en sjanse i edru tilstand? Og etter hvert som man har sex med samme person flere ganger blir det jo ofte bedre, da man lærer hva den andre liker osv. Anonymkode: 27029...cfd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå