AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Er det vanskelig å avslutte abonnementet? Anonymkode: 313ac...c64
Q2012 Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Google er din venn😉 https://www.help.tinder.com/hc/no/articles/115003554466-Avslutte-abonnement 1
Soft mann Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det vanskelig å avslutte abonnementet? Anonymkode: 313ac...c64 Ta deg en tur på puben, mye mer effektivt en tinder😉 2
Gaia Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er det vanskelig å avslutte abonnementet? Anonymkode: 313ac...c64 Nei. Fiks det via Apple sitt abonnementssystem eller Google Play butikken.
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september Jeg får ikke sett alle som har likt meg. Hvorfor får jeg ikke det? Hvordan får jeg sett alle som har likt meg? Jeg har Tinder gull Anonymkode: d395e...1ef
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får ikke sett alle som har likt meg. Hvorfor får jeg ikke det? Hvordan får jeg sett alle som har likt meg? Jeg har Tinder gull Anonymkode: d395e...1ef Det lurer jeg også på. Først stod det at jeg hadde 100 likes, da jeg kjøpe gold var det 33… ts Anonymkode: 313ac...c64
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september Gaia skrev (13 minutter siden): Nei. Fiks det via Apple sitt abonnementssystem eller Google Play butikken. Takk for svar. Ts Anonymkode: 313ac...c64
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september Soft mann skrev (1 time siden): Ta deg en tur på puben, mye mer effektivt en tinder😉 Spørs hvilken by 😂 Anonymkode: 3e857...e70
AnonymBruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det lurer jeg også på. Først stod det at jeg hadde 100 likes, da jeg kjøpe gold var det 33… ts Anonymkode: 313ac...c64 Jeg tror, men vet ikke at når noen liker deg, men trekker tilbake likes blir statistikken stående. Jeg har opplevd det selv på en annen datingside enn Tinder. Kjente på skuffelsen over å få likes utelukkende fra folk helt utenfor geografi, alder og seriøsitet enn det jeg søkte. Anonymkode: d044a...861 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #10 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror, men vet ikke at når noen liker deg, men trekker tilbake likes blir statistikken stående. Jeg har opplevd det selv på en annen datingside enn Tinder. Kjente på skuffelsen over å få likes utelukkende fra folk helt utenfor geografi, alder og seriøsitet enn det jeg søkte. Anonymkode: d044a...861 I tillegg til at det var betydelig færre enn det jeg følte jeg ble forespeilet. Anonymkode: d044a...861
AnonymBruker Skrevet 2. september #11 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det lurer jeg også på. Først stod det at jeg hadde 100 likes, da jeg kjøpe gold var det 33… ts Anonymkode: 313ac...c64 Det er for at du ikke hadde 100 likes. Det er bare noe dem sier for å hekte deg, og få det til faktisk å kjøpe gold. Og du gikk rett i fella. Tinder gjør alt dem kan for at du skal bli på plattformen Datingtjenester tjener på at du ikke finner deg noen. Om du finner deg noen på en uke eller 2 er det mye mindre å tjene en om du holder på i flere år. Anonymkode: 62ff9...60b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #12 Skrevet 2. september Noen er kanskje heldige og finner sine i hvem som har liket, men jeg tror egentlig det er dem du matcher med du kommer til å like bedre. Fungerer ikke tinder, vær bedre enn de somhar latt den bli en dyp pytt av depresjon og prøv å møt noen andre steder istedenfor. Anonymkode: f1f37...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå