Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det, fordi alle trodde at det var noe feil med meg og min innsats i sengen/i forholdet, siden kjæresten hadde seg med andre damer.

Hva tenker du?

Anonymkode: 7b2ac...702

• Liker 1
  • Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei tenker jeg. Og nei, ikke alle mener det. Men kanskje de menneskene du menger deg rundt. Skaff deg nye venner. 

Anonymkode: e9e1c...f25

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det bør ikke være det, men jo. 

Anonymkode: 81ff2...033

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være flaut å bli lurt, så klart.

Anonymkode: a0dfc...9af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg skjemmer meg over det, ja. Jeg føler skam for at jeg ble bedratt 

Anonymkode: e0dfa...4ac

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg synes det, fordi alle trodde at det var noe feil med meg og min innsats i sengen/i forholdet, siden kjæresten hadde seg med andre damer.

Hva tenker du?

Alle trodde det? Spesielt.

Utroskap er et egoistisk valg, det handler kun om den som utfører det. Kun den.

Eksen min var utro, det sier ikke noe om meg, det sier noe om ham. Hvis noen mener annerledes så sier det bare noe om dem, at de ikke tar ansvar for sine valg heller. 

Anonymkode: 8e1ca...9bf

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

jeg skjemmer meg over det, ja. Jeg føler skam for at jeg ble bedratt 

Anonymkode: e0dfa...4ac

Det handler ikke om deg, det handler om egosvinet som lot kjønnsorganer overstyre det vedkommende hadde av hjerne. Off det er patetisk det ass... 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva tenker du?

Nei. Det er ikke flaut.

Er ikke min feil at han ikke klarte å holde kuken i buksa...

Det valgte han selv..

Det som ødela forholdet var at han gikk bak ryggen min. Sviket. Det kunne jeg ikke akseptere selv om jeg kunne tilgi det.

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tok min på fersken med ei ny etter 9 år. Han ba MEG gå. De ble sammen kort tid og han har ønsket meg tilbake nå i over ett år.

Men jeg føler forakt og vil ikke ha nærhet. Og det verste er at etter dette sliter jeg med mitt selvbilde. Samme om det er han som er den skitne falske av oss. 
utroskap ødelegger så mye, og sitter i så lenge.

Og selv om han har skylden så forundre det meg at damer vil legge seg ned med noen som er i ett forhold. Jeg har alltid sett ned på menn som har prøvd seg på meg som har dame. De mister rett og slett intigritet og fremstår svak og desperate. 

Anonymkode: 34420...8b4

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syntes det var flaut. Vi hadde ikke vært gift lenge heller. 

Anonymkode: 6ed92...92a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke. 

Det er påført skam og selvpåført skam men ansvaret ligger i 100% av tilfella på den som velger å være bedrageren.

Anonymkode: a1252...746

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Han er da en drittsekk.

Punktum.

Anonymkode: 57cab...038

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alle trodde det? Spesielt.

Utroskap er et egoistisk valg, det handler kun om den som utfører det. Kun den.

Eksen min var utro, det sier ikke noe om meg, det sier noe om ham. Hvis noen mener annerledes så sier det bare noe om dem, at de ikke tar ansvar for sine valg heller. 

Mange er utro fordi de ikke får sex hjemme pga manglende sexlyst hos den bedratte part, og grunnen til manglende sexlyst er mange.

Ingen rundt oss vet hvorfor min kjæreste/ min ex var utro, men jeg tenker at de tror at grunnen ikke bare var hans feil, og det kan nok være riktig.

Jeg har ransaket meg selv så mange ganger, og funnet grunner til hvorfor han valgte å legge seg etter andre damer, som han ikke engang ønsket å være sammen med.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange er utro fordi de ikke får sex hjemme pga manglende sexlyst hos den bedratte part, og grunnen til manglende sexlyst er mange.

Ingen rundt oss vet hvorfor min kjæreste/ min ex var utro, men jeg tenker at de tror at grunnen ikke bare var hans feil, og det kan nok være riktig.

Jeg har ransaket meg selv så mange ganger, og funnet grunner til hvorfor han valgte å legge seg etter andre damer, som han ikke engang ønsket å være sammen med.

Ts

Når en kvinne ikke vil ha sex med typen lenger så handler det egentlig ikke om sex, men om hva en får ut av forholdet emosjonelt.

Føler en ikke seg sett, verdsatt og elsket så sier det seg selv at en ikke tenner like mye på partneren lenger.

Men uansett om dere ikke hadde mye sex så valgte han å være utro fremfor å jobbe med forholdet. Det i seg selv er et tegn på at han ikke elsker deg eller verdsetter deg.

Den som er utro er drittsekken uansett. Og da er det bedre å tenke at du er verdig en partner som kommuniserer med deg fremfor å lage og knulle andre bak din rygg.

Anonymkode: 57cab...038

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig flaut. Spesielt det emosjonelle, at han flørtet åpenlyst, sextet, stadig kommenterte til andre (feks sosiale medier, nettsider, meldinger) at de var deilige, at han ønsket at han hadde henne som kjæreste/en så deilig dame osv. 

Damer som han jobbet med, foreldre til barn i klassen til våre barn, naboer, moren til hun på fotballen…. Ja, jeg skammet meg så sykt. Og folk glodde. Og så prøve å late som ingenting mens man gikk der med ungene. 😔

Anonymkode: cfde4...819

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte det sånn de første 2 ukene.

Etter hvert fant jeg ut at jeg ikke skylder han å dekke over årsaken til bruddet. Jeg sa som sant var at han var utro og nå ville prøve lykken hos henne.

Mange bare måpet for di trudde ikke han var en sånn type, det trudde ikke jeg heller.

Han nekter selvsagt for utroskap den dag i dag, de bare falt for hverandre 1 uke etter han flyttet fra meg. Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at han har vært utro. Han flyttet inn til henne 2 uker etter bruddet.

Jeg kjente faktisk på en glede av å si sannheten om vårt brudd, han likte ikke det. Jeg likte ikke utroskap, da tok jeg igjen ved å være helt ærlig til de rundt oss.

Forbanna tosk!!!

Anonymkode: d4f29...d9d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil faktisk argumentere for det motsatte. Om man skulle bære på skam, så tenker jeg det kommer fra et ungt sinn. Er lite tvilsomt hvem som sitter med svarteper etter utroskap.

Anonymkode: 95f7c...8cb

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg ville skammet meg, men på samme måte som jeg ville skammet meg dersom min mann ble tatt i å stjele. Jeg ville følt skam over at min kjære viste seg å være en så upålitelig person, med dårlig selvkontroll og dårlig moral. At jeg hadde valgt å gi tillit og hjertet til en slik person. 

Jeg kan ikke klare å ha respekt for en person som har så dårlig selvkontroll, og så dårlig moral, men jeg hadde altså også skammet men over at han jeg hadde inngått forhold til viste seg å være en slik. 

Det hadde imidlertid hjulpet meg med å komme kjapt over ham. En slik vil jeg jo ikke ha. Jeg ønsker og trenger en partner jeg kan stole på, og ikke må skamme meg over. 

Anonymkode: 753bc...6ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker du?

De "alle" er det noe spesielt med i så fall, hos meg og de jeg kjenner er det den som "har seg med andre" som ses ned på rett og slett enten det er han eller henne og mitt intrykk er at all empati og omsorg ligger hos den som blir bedratt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ts

Det der kan du bare legge fra deg med en gang, det er ikke din feil. Og folk som er utro fordi partner ikke vil ha sex burde vært hjemme for å finne gløden i forholdet igjen, nærheten og kontakten, ikke knulle rundt fordi "buhu jeg får ikke sex hjemme". Nesten mer patetisk enn utroskap i seg selv. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...