AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg og eksen har flyttet fra hverandre. Han har flere ganger ila forholdet vært voldelig mot meg i forbindelse med krangler. Han har blant annet holdt meg fast så jeg har fått blåmerker på armene, dyttet meg bakfra så jeg falt og mistet pusten, og vridd håndleddet mitt så hardt at det også ble et stort blåmerke. Han har aldri beklaget dette etterpå når stemningen roet seg, og virket å ikke bry seg selv om han så jeg gikk rundt med blåmerker. Dagen etter kunne alt være ok og stemningen bra osv. Det er kanskje vanskelig å vite, men jeg har jo tenkt at det var meg som provoserte så mye at han ble sinna. Jeg vet han er ansvarlig for sine egne handlinger, men er slike menn voldelig mot alle sine partnere som regel, eller var det bare jeg som var feil for han? Han har ny kjæreste og det virker som han behandler henne så mye bedre.. Han er også veldig godt likt i bygda vi bor i, jeg føler det bare var jeg som fikk den verste behandlingen. Jeg har ikke fortalt hva han har gjort til noen, redd for å ikke bli trodd og orker ikke bli stemplet som en crazy eks.. vi har også barn sammen så orker ikke rykter da vi har samme omgangskrets.. Anonymkode: 19a94...bcc 4
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Hvordan vet du at han ikke gir hun nye den samme behandlingen, det var vel ikke så mange som visste hvordan han behandlet deg heller...da hadde han vel ikke vært så godt likt? Vær glad du er kvitt ham. Synd han er far i det hele tatt. Det er ikke deg, det er han som er problemet. Anonymkode: a4983...e06 3 1 8
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke deg, det er han som er problemet. Dette. Anonymkode: 20b50...f8b 7
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Ja, det er vanlig at slike menn er voldelige i alle sine næreste relasjoner. Unntak finnes, men er svært sjeldne. Det kan gå ganske lang tid i et forhold før det viser seg, men det vil som oftest vise seg. Det er også svært vanlig at de samme mennene er voldelige mot barna sine, men ikke nødvendigvis før de er litt større. Anonymkode: 9220d...31e 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg og eksen har flyttet fra hverandre. Han har flere ganger ila forholdet vært voldelig mot meg i forbindelse med krangler. Han har blant annet holdt meg fast så jeg har fått blåmerker på armene, dyttet meg bakfra så jeg falt og mistet pusten, og vridd håndleddet mitt så hardt at det også ble et stort blåmerke. Han har aldri beklaget dette etterpå når stemningen roet seg, og virket å ikke bry seg selv om han så jeg gikk rundt med blåmerker. Dagen etter kunne alt være ok og stemningen bra osv. Det er kanskje vanskelig å vite, men jeg har jo tenkt at det var meg som provoserte så mye at han ble sinna. Jeg vet han er ansvarlig for sine egne handlinger, men er slike menn voldelig mot alle sine partnere som regel, eller var det bare jeg som var feil for han? Han har ny kjæreste og det virker som han behandler henne så mye bedre.. Han er også veldig godt likt i bygda vi bor i, jeg føler det bare var jeg som fikk den verste behandlingen. Jeg har ikke fortalt hva han har gjort til noen, redd for å ikke bli trodd og orker ikke bli stemplet som en crazy eks.. vi har også barn sammen så orker ikke rykter da vi har samme omgangskrets.. Anonymkode: 19a94...bcc Det er ham, det er bare ham, og det er bare et tidspørsmål før han viser den nye sånne sider. Anonymkode: 764b2...3bd 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er vanlig at slike menn er voldelige i alle sine næreste relasjoner. Unntak finnes, men er svært sjeldne. Det kan gå ganske lang tid i et forhold før det viser seg, men det vil som oftest vise seg. Det er også svært vanlig at de samme mennene er voldelige mot barna sine, men ikke nødvendigvis før de er litt større. Anonymkode: 9220d...31e Hva vil når de er større si? Tenåringer? Min sønn er 11 år, og jeg er jo litt bekymret for hva som foregår nå når jeg ikke er der. Jeg vet han kan bli fort sint og kjefte, men aner ikke om han har vært hardhendt mot han. Anonymkode: cc643...e1b
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september Han kommer til å være voldelig i det nye forholdet. Men ikke før det har gått en god stund. Nå viser han kun de gode og flotte sidene.. Samme som alle andre får se, men snart sprekker det ovenfor dama. Anonymkode: f191e...589 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva vil når de er større si? Tenåringer? Min sønn er 11 år, og jeg er jo litt bekymret for hva som foregår nå når jeg ikke er der. Jeg vet han kan bli fort sint og kjefte, men aner ikke om han har vært hardhendt mot han. Anonymkode: cc643...e1b Siden han sliter med sinnemestring så synes jeg du skal diskutere dette med fagpersoner, hvordan du kan snakke med din sønn om dette uten å lede svarene han gir. Det viktigste er at du opprettholder en god kommunikasjon med gutten din, slik at han vet at han alltid kan komme til deg, uansett hva det er. Jeg ville snakket med fagpersonell, og så snakket med sønnen etter råd du da har fått. Det er ikke din feil at eksen er voldelig, det er bare hans skyld og hans skam. Han burde gått et sinnemestringskurs. Jeg synes ikke du skal fortelle noen du stoler 100 % på om hvor voldelig han faktisk var i forholdet mens dere var sammen. Det at noen vet kan bli veldig viktig for den nye dama hans, for det er dessverre stor sannsynlighet for at han kommer til å bli voldelig mot henne også etterhvert. Da er det viktig at hun ikke tror hun er den eneste, hun som er skyld i hans voldelige sider. Hans voldelige sider er det bare han selv som er ansvarlig for. Anonymkode: 29a34...7d7
AnonymBruker Skrevet 2. september #9 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg og eksen har flyttet fra hverandre. Han har flere ganger ila forholdet vært voldelig mot meg i forbindelse med krangler. Han har blant annet holdt meg fast så jeg har fått blåmerker på armene, dyttet meg bakfra så jeg falt og mistet pusten, og vridd håndleddet mitt så hardt at det også ble et stort blåmerke. Han har aldri beklaget dette etterpå når stemningen roet seg, og virket å ikke bry seg selv om han så jeg gikk rundt med blåmerker. Dagen etter kunne alt være ok og stemningen bra osv. Det er kanskje vanskelig å vite, men jeg har jo tenkt at det var meg som provoserte så mye at han ble sinna. Jeg vet han er ansvarlig for sine egne handlinger, men er slike menn voldelig mot alle sine partnere som regel, eller var det bare jeg som var feil for han? Han har ny kjæreste og det virker som han behandler henne så mye bedre.. Han er også veldig godt likt i bygda vi bor i, jeg føler det bare var jeg som fikk den verste behandlingen. Jeg har ikke fortalt hva han har gjort til noen, redd for å ikke bli trodd og orker ikke bli stemplet som en crazy eks.. vi har også barn sammen så orker ikke rykter da vi har samme omgangskrets.. Anonymkode: 19a94...bcc Du vet at mange som er godt likt blandt andre kan være farlige narsisster og kun vise demonene sine til sin kjære feks eller barna? Vold er ALDRI geeit uansett, og du har IKKE skyld! Han kan velge å gå vekk om du sier noe triggende eller dumt, en ekte mann som er glad indeg vil aldri putte en hånd på deg! Har selv opplevd det og tenkt det var min feil, siden jeg vokste opp med det i tilegg! Anonymkode: 8cf3e...e06 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå