Gjest Gjest :) Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Hva er dine planer for denne uken som begynner om tre kvarter? Håper du får en fin uke:)
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Hele boken er hvit denne uken, men jeg har litt å gjøre likevel... I morgen skal jeg på skolen og så skal jeg skrive brev til UiO og HiO som jeg skal legge i mappen min Tirsdag må jeg tolke noen sakspapirer jeg har fått og gi en tilbakemleding på de (skole denne dagen også) Onsdag er det skole, og så skal mamma og jeg se på fliser til badet deres + spise lunsj Torsdag skal jeg muligens til en venninne etter skolen Fredag er åpen Lørdag skal jeg på cafe med lillesøster Søndag skal jeg slappe av håper jeg
Anglofil Skrevet 26. mars 2006 #3 Skrevet 26. mars 2006 (endret) Lese til eksamen, på forelesninger, dømme på stevne, bankett, trene, osv. Mandag: Forelesning og trene på treningsstudio. Tirsdag: Forelesning, møte, gjøre ferdig artikkel, kanskje karate og se på C.S.I. Onsdag: Forelesning, levere artikkel, og trene på treningsstudio. Torsdag: Eksamenslesing og karate. Fredag: Dømming på stevne. Lørdag: Dømming på stevne og bankett. Søndag: Slappe av, eksamenslesing. Mvh Yvonne Endret 27. mars 2006 av yvonne
Gjest GreenSky Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Mandag: Skal se utstilling på museum etter jobb Tidsdag: Trene og kanskje cafe med venninne Onsdag - torsdag: Danmarkstur Fredag: Bursdag Lørdag: Konsert Søndag: Besøke mormor/slappe av
Mossa Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Se film i kveld. Jobbe hele uka, gå tur med hunden. Shoppe litt på fredag. Ut på byen på lørdag. Være dårlig heeele søndagen...ikke en plan, men ett velkjent faktum!!
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Mandag - Fri fra skole, men jobb. Tirsdag - Skole og prosjektarbeid. Onsdag - Skole, prosjektarbeid og Lost. Torsdag - Skole og prosjektarbeid. Fredag - Skole og jobb. Lørdag - Jobb og kanskje kjæresten. Søndag - Lekser og kanskje kjæresten. Skulle ønske jeg og Gutten min fikk mer tid til hverandre.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 steike for noen timeplaner! jeg har kun planer om å være impulsiv som alle andre uker. I dag har jeg allerede trent og tatt sol ;D planer for resten av dagen: se hotel cæsar og skifte sengetøy. Det tar på!
Gjest Sukkerert Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 To forelesninger, lese ett kapittel fra pensum, intervjue to personer, skrive en artikkel, drikke øl med ei venninne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå