AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg må velge mellom to jobber og trenger litt innspill. Jobb 1: 560k i året, 8-4, kort reisevei, fleksibilitet/kan ha hjemmekontor innimellom, mye ansvar, tidspress og målstyring men spennende arbeidsoppgaver, helt ok arbeidsmiljø. Privat Jobb 2: 610k i året, langvakter (+70-100.000 ekstra i tillegg), lengre perioder fri, kort reisevei, emosjonelt krevende jobb, helt ok oppgaver, svært bra arbeidsmiljø. Offentlig Anonymkode: 4418b...ac9
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september Veldig usikker her, men heller mot jobb 2 p.ga. lønn og arbeidsmiljø Anonymkode: ca56c...2d6 1
Fighter83 Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg må velge mellom to jobber og trenger litt innspill. Jobb 1: 560k i året, 8-4, kort reisevei, fleksibilitet/kan ha hjemmekontor innimellom, mye ansvar, tidspress og målstyring men spennende arbeidsoppgaver, helt ok arbeidsmiljø. Privat Jobb 2: 610k i året, langvakter (+70-100.000 ekstra i tillegg), lengre perioder fri, kort reisevei, emosjonelt krevende jobb, helt ok oppgaver, svært bra arbeidsmiljø. Offentlig Anonymkode: 4418b...ac9 8-16. Hadde ikke fiksa langvakter + Hadde fiksa meg en ekstra jobb der jeg jobbet 1 helg i mnd. Endret 1. september av Fighter83 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september Til info har jeg ikke barn Anonymkode: 4418b...ac9
Pudderrosa Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Åpner en flere muligheter enn den andre på lang sikt?
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september For min del er jobb uten mulighet for jevnlig hjemmekontor utelukket. Men et vanskelig valg mtp lønn. Anonymkode: 192a0...36c
AnonymBruker Skrevet 1. september #12 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Til info har jeg ikke barn Anonymkode: 4418b...ac9 Da hadde jeg valgt nr.2 Men ligger det an til barn i den nærmeste framtid hadde jeg gått for nr.1.......med mindre pappan har 100% fleksibiltet. Anonymkode: 9f6f7...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #13 Skrevet 1. september Den andre, uten tvil Anonymkode: ad45e...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Skrevet 1. september Pudderrosa skrev (4 minutter siden): Åpner en flere muligheter enn den andre på lang sikt? Begge har utviklingsmuligheter, men den private er konkurranseutsatt Anonymkode: 4418b...ac9
AnonymBruker Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september Opp mot 150 000 ekstra for langvakter og emosjonelt krevende jobb, men lengre fri og svært godt arbeidsmiljø hadde jeg absolutt tatt imot. Særlig når alternativet er en jobb som også innebærer tidspress og stort ansvar. Anonymkode: 6e4b2...e61 2 1
Eva00 Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september Nr 2 arb.miljø betyr mye og jeg hadde ikke taklet en 8-16 jobb:) 2
Sola de Skrevet 1. september #17 Skrevet 1. september Om du kjeder deg lett, så jobb nr 1 om ikke, så jobb 2. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): For min del er jobb uten mulighet for jevnlig hjemmekontor utelukket. Men et vanskelig valg mtp lønn. Anonymkode: 192a0...36c Det er det som er den største problemstillingen her for meg. Liker at jeg kan ha fleksibilitet og hjemmekontor, men jobben er veldig krevende og lønnen tilsvarer ikke arbeidsmengden. Tror ikke jeg kan få i pose og sekk her har jeg skjønt Anonymkode: 4418b...ac9
AnonymBruker Skrevet 1. september #19 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg må velge mellom to jobber og trenger litt innspill. Jobb 1: 560k i året, 8-4, kort reisevei, fleksibilitet/kan ha hjemmekontor innimellom, mye ansvar, tidspress og målstyring men spennende arbeidsoppgaver, helt ok arbeidsmiljø. Privat Jobb 2: 610k i året, langvakter (+70-100.000 ekstra i tillegg), lengre perioder fri, kort reisevei, emosjonelt krevende jobb, helt ok oppgaver, svært bra arbeidsmiljø. Offentlig Anonymkode: 4418b...ac9 Jeg har gått ned mye mer i lønn for å slippe langvakter. Aldri i verden om jeg hadde gått tilbake til det, hvert fall ikke med den lille forskjellen der. Men det er jo ut i fra hva som passer deg. Jeg har barn også og da er langvakter noe ordentlig herk (for meg og oss). Anonymkode: 1298a...50d
AnonymBruker Skrevet 1. september #20 Skrevet 1. september Jobb 2 uten tvil. 560k for "mye ansvar" hadde i seg selv vært utelukket. Du kan jo eventuelt prøve å forhandle lønn på jobb 1 hvis du ønsker den? Anonymkode: 0b5bf...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå