AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Snart 53 og fortsatt mens her. Riktignok er det eneste som er regelmessig med den, at den fortsatt kommer. Har inntrykk av at alle andre er ferdige. Når hadde du din siste mens? Anonymkode: b2bc8...b7f
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september 47 og fortsatt mens. Men tror syklusen har blitt kortere i det siste. Var mange år på 28 dagers syklus. Anonymkode: 2904b...b6a
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september 49. Det vittige var at jeg i forkant begynte å blø oftere og veldig, så jeg gikk til privat gynekolog for å høre om noe var galt, eller om dette var på grunn av overgangsalderen. "Mye egg igjen het, du kommer til å ha mens lenge videre." sa gynekologen. Så blødde jeg fremdeles mye og ofte et halvt åt til, og så var det slutt. Var som kroppen bare kjapt kvittet seg med resten. Han tok feil. Anonymkode: 53c69...d43
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september 55 og ingen tegn på overgangsalder enda. Men jeg spiser ketogent og trener tung styrke, det regulerer jo også hormoner. Anonymkode: bec90...3b6 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 22:15 #5 Skrevet mandag kl 22:15 Når TS spør hvor gammel man var ved siste mens, er det litt irriterende når 90% av svarene er "jeg har ikke mistet mensen enda". Jeg hadde forøvrig min siste da jeg var nesten 46 år. Litt tidlig ute, er den første i vennegjengen og tidligere enn resten av kvinnene i slekta. Muligens pga embolisering av en muskelknute da jeg var i 30-årene. Anonymkode: 02399...f26 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:58 #6 Skrevet tirsdag kl 07:58 31 år gammel mistet jeg mensen. over 20 år siden og jeg har fortsatt ovegangsalder plager. Anonymkode: 59457...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå