ThereGoesBob Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Er litt nysgjerrig.. Dette fenomenet med å hilse på hverandre med knyttneven...vet ikke helt hva det heter. Dette som dukket opp under covid19 for å redusere smitte. Det var vel først noe albuegreier...Wuhan shake...men er ikke liksom Covid over og ut nå? Ser fortsatt at folk bruker dette for å hilse, men nå har jeg faktisk stoppet å akseptere dette fordi jeg tenker at det ikke er noe smittefare lenger. Det jeg er nysgjerrig på er, hvilke lokale forskjeller finnes rundt omkring i Norge på dette fenomenet akkurat nå? Er det steder hvor dette er helt utdødd og evnt. hvor driver folk fortsatt på med slik knyttnevehilsing? Gjerne kommenter hvor i landet du befinner deg.
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Jeg har tre kompiser som «knyttnevehilser», og dette startet de med i tenårene, lenge før Covid. De syns nok det var kult da, og har bare aldri sluttet med det… Anonymkode: d8666...c4f
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Fist bump eksisterte lenge før covid, men albuehilsen tror jeg ikke jeg så før pandemien. Anonymkode: 8de7d...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Jeg fra et sted i Asia. Der fistbumpet vi lenge før covid. Hvor gammel er du ts? Anonymkode: d3af6...9c6
ThereGoesBob Skrevet 1. september Forfatter #5 Skrevet 1. september (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg fra et sted i Asia. Der fistbumpet vi lenge før covid. Hvor gammel er du ts? Anonymkode: d3af6...9c6 Endret 2. september av ThereGoesBob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå