AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Hadde en runde med stor hals, hoste, muligens litt feber, hodepine, dårlig mage. Var syk i en knapp uke, tre dager borte fra jobb. Men selv om jeg har vært tilbake på jobb i en uke, føler jeg at sykdommen liksom aldri helt slipper taket. Har hatt hodepine hver dag (det har jeg ellers sjelden), føler meg tung i hodet, veldig matt og sliten og med verk i kroppen. Utrolig irriterende! Flere som har opplevd det samme i det siste? Hva er dette? Hvor lenge skal dette vare egentlig? Hva gjør man for å bli sitt vanlige kvikke jeg? Anonymkode: a2fdf...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Forkjølelse eller covid kansje. Ikke uvanlig å bli redusert etter sykdom. Må antagelig bare ta tida til hjelp. Jeg er fremdeles sliten med hodepine av og på etter en slags forkjølelse for 3 uker siden. Anonymkode: 22a1d...f06
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Forkjølelse eller covid kansje. Ikke uvanlig å bli redusert etter sykdom. Må antagelig bare ta tida til hjelp. Jeg er fremdeles sliten med hodepine av og på etter en slags forkjølelse for 3 uker siden. Anonymkode: 22a1d...f06 Huff, god bedring! Anonymkode: a2fdf...8a1
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, god bedring! Anonymkode: a2fdf...8a1 Til deg også! Håper det går raskt over. Anonymkode: 22a1d...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå