exictence Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september (endret) Kan man stenge av for en person man er venn med på Fb at ser innleggene, evt hvordan? Kan jeg som venn se/sjekke at personen har utestengt meg fra å se innleggene sine, evt hvordan? Endret 1. september av exictence
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Man kan begrense hvem som skal se innlegg ja, under personverninnstillinger. Perfekt hvis man f.eks ikke ønsker dele alt med kolleger, eller mindreårige, eller perifere slektninger. Men du kan ikke sjekke om andre har begrenset deg. Da må du få noen andre til å sjekke dens profil å se om dere får opp de samme innleggene. Anonymkode: e32af...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Det hørtes tungvint ut å administrere. Jeg valgte heller å stenge ned alt på profilen min for innsyn, slette alt jeg noensinne har publisert og slutte å publisere ting. Enkelte er skuffet når de blir venn med meg og sier de ser mindre på profilen min når vi er venner 😅 Anonymkode: 57308...f91
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hørtes tungvint ut å administrere. Jeg valgte heller å stenge ned alt på profilen min for innsyn, slette alt jeg noensinne har publisert og slutte å publisere ting. Enkelte er skuffet når de blir venn med meg og sier de ser mindre på profilen min når vi er venner 😅 Anonymkode: 57308...f91 Tungvindt nei? Bare å lage liste med kollegaer / poden og venner av poden / slekt og legge inn innstlling på at alle nye innlegg har satt unntak på de aktuelle listene. Gjorde det når jeg var aktiv på facebook - altså 15 år siden. Den gangen det var normalt å legge ut festbilder. Anonymkode: 72829...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå