AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Hei Jeg er ikke så god til å krølle håret, ønsker egentlig helst bølger, er det noen her som har prøvd Dysen til dette? Anbefales eller ikke? Og i så fall hvilken type? Den er jo ekstrem dyr, er den på tilbud noen ganger? Anonymkode: 538bb...510
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Jeg syns den er veldig god. Har prøvd noen kopier, som ikke er i nærheten. Det sagt.. jeg fikk den i gave, og vet ikke om jeg hadde kjøpt da den er fryktelig dyr. Anonymkode: 72b50...1dd
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Verdt hvert øre! Har aldri en dårlig hårdag lengre 🤗🤗🤗 Anonymkode: f207a...613
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Verdt hvert øre! Har aldri en dårlig hårdag lengre 🤗🤗🤗 Anonymkode: f207a...613 Hvilken type har du? Anonymkode: 538bb...510
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvor dyr er den? Anonymkode: 5c43c...7a4 ca 6-7000 (den har flere funksjoner som både føner, retter, krøller og bølger) Anonymkode: 538bb...510 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilken type har du? Anonymkode: 538bb...510 Dyson Airwrap. Anonymkode: f207a...613
AnonymBruker Skrevet 5. september #8 Skrevet 5. september Jeg har Dyson airwrap og bruker barrels som følger med for å få bølger, veldig fornøyd! Den er veldig dyr, men jeg synes den er verdt det. Hvis du ikke vil bruke så mye penger så kan du bruke varmebørste (uten varmluft liker jeg best), krølltang eller rettetang for den saks skyld. Jeg brukte en rettetang til under 200 kr i begynnelsen, masse gode tips der ute på hvordan du skal få det til. Anonymkode: 14e80...de8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå