lillesky Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Sånn hypotetisk; Hvis mobilen min faller ned fra hylla og ned i brusglasset, får jeg ny mobil på forsikringa da? Vi har sånn "idiot-forsikring". Men, egenandelen er vel såpass høy at det ikke "lønner seg" å ta en relativt billig mobiltelefon på forsikringa?
LilleBille Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Tabbeforsikring skal dekke "alt" - selv mobil i brusglass. Men egenandelen er rimelig høy. Min er på 1500,- så den billige mobilen til sønnen min er det ikke noen vits i å ta på forsikringen - men er det min mobil - som koster vesentlig mere som går dukken er det opplagt en fordel med forsikringen.
lillesky Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2006 Nemlig. Da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Tusen takk, LilleBille!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Trudde ikke fukt skader ble dekket på forsikring jeg...
LilleBille Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Trudde ikke fukt skader ble dekket på forsikring jeg... ← Det dekkes ikke på garanti - det er jo derfor vi har tabbe/uhellsforsikring - for å sikre oss når sånne ting skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå