Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samdunnsvitenskapelig forskning viser at folk som er i situationships scorer høyere på krav til partner enn andre kvinner. Så når disse til slutt får kjæreste har de gjerne firt ned på kravene. Ingen vil vel føle seg som et slags andrevalg? 

Naturvitenskapelig forskning viser at kvinner som har ons ofte har genetiske markører forbundet til vilje til å ta risiko. Det må vel være greit å ikke ønske en fremtidig barnemor som tar risiko rundt fremtidige barn? 

Så vil vel mange si at det er ugreit å ha disse preferansene når man har ligget rundt selv, men er det virkelig det? Jeg vet om mange kvinner som stemmer på venstresiden som har vært sammen med eller ligget med menn som stemmer frp. Da har man i hvertfall totalt ulike verdier.... Og vil man ha en partner som er helt som en selv?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du link til disse studiene du viser til?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

???? Du mene at man vil ha kjæreste som er jomfru?

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal begynne å ha en mer mennesklig enn vitenskaplig tilnærming til relasjoner?

Anonymkode: 2bf92...ef0

• Liker 5
  • Nyttig 14
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ugreit å forvente noe av noen, du ikke oppfyller selv.

Jeg har hatt sex med over 10x så mange som mannen, jeg er fortsatt en «kjærestejente».

Anonymkode: b8850...421

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (5 minutter siden):

Samdunnsvitenskapelig forskning viser at folk som er i situationships scorer høyere på krav til partner enn andre kvinner. Så når disse til slutt får kjæreste har de gjerne firt ned på kravene. Ingen vil vel føle seg som et slags andrevalg? 

Naturvitenskapelig forskning viser at kvinner som har ons ofte har genetiske markører forbundet til vilje til å ta risiko. Det må vel være greit å ikke ønske en fremtidig barnemor som tar risiko rundt fremtidige barn? 

Så vil vel mange si at det er ugreit å ha disse preferansene når man har ligget rundt selv, men er det virkelig det? Jeg vet om mange kvinner som stemmer på venstresiden som har vært sammen med eller ligget med menn som stemmer frp. Da har man i hvertfall totalt ulike verdier.... Og vil man ha en partner som er helt som en selv?

Kilder? 

Hvilken type risiko er det tilsynelatende snakk om? 

"Ja, det er virkelig det " er svaret på første spørsmål under tredje avsnitt.

Anonymkode: cc726...c5d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (6 minutter siden):

Ja det er urettferdig og urimelig. Veldig dobbeltmoralsk. Hadde kasta deg på dør før du hadde rekt å si hei...

Noen mennesker passer sammen for sex, mens andre for forhold. Betyr ikke at man er andrevalg. Å finne en partner kan være en lang prosess og det er ingen fasit på det.

Med dette tankesettet så kan du faktisk gå glipp av henne som hadde passet deg perfekt. Er du klar over det?

Anonymkode: 6df66...09c

• Liker 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Du står selvfølgelig helt fritt til å sette akkurat de kravene du ønsker til en livspartner. F eks så kan du kreve at vedkommende er jomfru, millionær og mensamedlem. Men ikke klag om du forblir enslig.

Se deg rundt i samfunnet. 95 % er helt gjennomsnittlige folk som er gift/samboende med helt gjennomsnittlige folk. Her f eks, har du noen tilfeldige og helt vanlige samboerpar/ektefeller som har vært i lokalavisa i det siste. 

Screenshot_20250901_123730_Chrome.jpg

Screenshot_20250901_123809_Chrome.jpg

Screenshot_20250901_123710_Chrome.jpg

Screenshot_20250901_123748_Chrome.jpg

Anonymkode: 2b97b...402

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du står selvfølgelig helt fritt til å sette akkurat de kravene du ønsker til en livspartner. F eks så kan du kreve at vedkommende er jomfru, millionær og mensamedlem. Men ikke klag om du forblir enslig.

Se deg rundt i samfunnet. 95 % er helt gjennomsnittlige folk som er gift/samboende med helt gjennomsnittlige folk. Her f eks, har du noen tilfeldige og helt vanlige samboerpar/ektefeller som har vært i lokalavisa i det siste. 

Screenshot_20250901_123730_Chrome.jpg

Screenshot_20250901_123809_Chrome.jpg

Screenshot_20250901_123710_Chrome.jpg

Screenshot_20250901_123748_Chrome.jpg

Disse 4 parene er representative for de aller, aller fleste forholdene i dette landet. Helt normale, flotte mennesker.

Mens du @Majer, fremstår dypt radikalisert av den seriekriminelle Andrew Tate sitt misogyne oppgulp. 

• Liker 9
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som skulle prøve deg på din kvinnelige kollega før hun dro til syden? For da var hun jomfru og du var redd hun skulle ha sex med andre i syden

Anonymkode: 3b9f5...33d

• Liker 10
  • Nyttig 10
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Om disse studiene finnes eller ei, vites ikke. Men for å si det sånn: hvis man er en mann som liker å ta risiko, blir det ganske sært å prøve å "ta" kvinner på foreldrerollen over dette. Hvis det er et problem at mor tar risiko, kan jo ikke far drive på på den samme måten uten å møte seg i døra.

Hvis det er viktig at ikke mor tar risiko, er det minste man bør forvente av seg selv at man ikke gjør det selv. Men, den samme "vitenskapen" sier vel at menn tar mye risiko, gjør den ikke? Så, til syvende og sist lager da menn et problem av noe de driver med selv. Patetisk hykleri, kalles det. Sånn om en på død og liv MÅ generalisere.

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og har barn med mannen min. Hvis mannen min skulle hatt en perfekt dame, hadde han fremdeles vært singel og barnløs. Hvis jeg skulle hatt en perfekt mann ville jeg fremdeles vært singel og enten alenemamma eller barnløs.

Hvordan fant vi hverandre? Vi så på hverandre som mennesker og individer og begynte å prate sammen, og da fant vi ut at vi trivdes sammen.

Anonymkode: 70321...000

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det du som skulle prøve deg på din kvinnelige kollega før hun dro til syden? For da var hun jomfru og du var redd hun skulle ha sex med andre i syden

Anonymkode: 3b9f5...33d

At det var?😂

Anonymkode: 82c95...898

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Pass på døtrene deres alle foreldre. En mann mulig omkring 30 er ute etter ei 18 år gammel jomfruelig kjærestejente.

Anonymkode: b5326...747

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Hvis noen har hatt ons, er de linket til risikoadferd knyttet til egne barn..? 

Jeg forstår ikke innlegget ditt? 

Kjærestejente? Voksne menn vil vel ha kjærestekvinne eller kjærestemann..? 

Anonymkode: 23625...34d

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne se link på all den forskningen du liksom har lest 😂 

Anonymkode: 198a7...278

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Du mener at menn og kvinner som er jomfru skal finne hverandre og bli sammen da eller?  Eller damer med 4 seksualpartnere skal bli sammen med menn med tilsvarende? Og at damer med 24 ons skal ha menn med 24 ons? Dette kan jeg se er en logikk i. Men ikke en mann på 35 som har pult 55 damer skal ha kjæreste på 22 med 0 partnere.  De tallene går begge veier. Jeg har hatt sex med få , og en mann som har pult f eks 70 ville vært en dealbreaker. Jeg er selektiv ( er pen så kunne hatt et enormt høyt tall utifra tilbud, men klarer jo å si nei ) så han hadde virket for lite kresen og det er nei. 

Anonymkode: aaf19...d5c

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis noen har hatt ons, er de linket til risikoadferd knyttet til egne barn..? 

Jeg forstår ikke innlegget ditt? 

Kjærestejente? Voksne menn vil vel ha kjærestekvinne eller kjærestemann..? 

Anonymkode: 23625...34d

Nei han vil ha tenåringer.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Pass på døtrene deres alle foreldre. En mann mulig omkring 30 er ute etter ei 18 år gammel jomfruelig kjærestejente.

Om døtrene mine ikke finner seg en 12 år eldre kar som vil ha 18-årige jomfruer, tror jeg både de, faren deres og jeg blir svært glade. Det er ikke noe å ha på all den tid det er masse flotte unge menn der ute.

Anonymkode: d2da2...07f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om døtrene mine ikke finner seg en 12 år eldre kar som vil ha 18-årige jomfruer, tror jeg både de, faren deres og jeg blir svært glade. Det er ikke noe å ha på all den tid det er masse flotte unge menn der ute.

Anonymkode: d2da2...07f

Du kødder. Han er en player med virkelighetsfjern oppfattning og et stort behov for å kontrollere damer. Unn døttrene dine mer om du er ei god mor.

Han er også poly og ser etter ei som kan godta at han søker uenderlig etter andre damer, vi snakker flere nye hver uke. 

Koslig liv for jomfru dattra. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...