AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg elsker skalldyr og fisk. Men så har jeg et ganske pinlig problem som jeg ikke kjenner noen andre som har: Når jeg spiser fisk og skalldyr, lukter jeg deretter i en del timer etterpå. Det kan komme fra munnen, men tviler sterkt og det tror jeg ikke siden jeg drikker mye vann og bruker våtservietter/håndvask. Jeg tror heller det kommer fra porer, utsondring i huden eller lignende. Jeg merker det selv og samboeren min merker det. Og en taxisjåfør en gang som spurte om jeg hadde spist reker ( jepp det stemte jo desverre. Hadde spist mye scampi på tapas) Alle andre er nok for høflig. Det kommer bare når jeg spiser fisk/skalldyr og skyldes IKKE dårlig hygiene. Dusjer daglig og vel så det. Er det noen andre som har det på samme måten? Hva skyldes dette? Kan man gjøre noe med det? Det er ikke et generelt problem. Det kommer faktisk utelukkende uten unntak bare når jeg har spist sjømat. Anonymkode: 29e34...e79
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Fiskeodørsyndromet…. Min mor har det. https://nhi.no/sykdommer/barn/arvelige-og-medfodte-tilstander/fiskeodor-syndromet Anonymkode: 68b23...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå