AnonymBruker Skrevet 1. september #1 Skrevet 1. september Jeg trenger litt styrke fra andre enn venninner. Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 , 5 år . Han har to barn , jeg ingen. Vi er i begynnelsen 30 årene . Hele forholdet vårt har vært ment å lede til samboerskap med noen «bumbs» på veien. Han har vært nervøs for samboerskap- jeg dritklar. Han har likevel gått med på å flytte sammen og jeg har solgt leiligheten min for å flytte sammen med han og barna i hans leilighet. Overtagelse er om to uker, men nå angrer han og ønsker ikke å flytte sammen likevel. 😔 Han sier jeg kan bo der til jeg har funnet meg en ny plass å bo. Jeg har egenkapital, men det var jo ikke sånn her det skulle gå.. Argumentene hans er at han ikke synes forholdet er sterkt nok lenger til å bo sammen. Han ønsker heller å bo med barna alene uten samboer og har synes det har vært vanskelig å være tydelig med meg 🤯 Anonymkode: 38049...d24 3 22
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. september Populært innlegg #2 Skrevet 1. september For meg hadde det vært kroken på døren! Han kan faktisk ikke være så kald.. Han har jo tillegg gitt deg masse ekstra jobb, og økonomisk tap med å selge leiligheten din. For en dritt! Jeg hadde vært forbanna! Anonymkode: f497a...20b 30 46
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Det kan være rett beslutning - og med en del "bumps" på veien allerede før man bor sammen er det gjerne det. Men den timingen hadde jeg vært forbanna på, og det ville vært en definitiv krok på døra fra min side. Hadde han hatt litt vett og omsorg hadde han i alle fall prøvd det ut et halvt års tid når du først var kommet så langt at leilighet var solgt. Lykke til med boligjakt og singeltilværelsen. Anonymkode: 70b02...c58 24 21
Kålrota Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Det er en tung beskjed å få, men heller nå enn etter at du har flyttet inn? Det er mange hensyn når det er barn involvert, det tar han nå ansvar for. Leit at det ikke gikk som du ville. 10 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september Kjedelig at du har solgt egen bolig. Samtidig er det soleklart at dette forholdet ikke ville vart Anonymkode: 25d6e...7d1 21
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september Wow, for en egoist. Men da vet du det, ikke noe vist å fortsette med han. Anonymkode: 5037f...add 13
Seff Skrevet 1. september #7 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): For meg hadde det vært kroken på døren! Han kan faktisk ikke være så kald.. Han har jo tillegg gitt deg masse ekstra jobb, og økonomisk tap med å selge leiligheten din. For en dritt! Jeg hadde vært forbanna! Anonymkode: f497a...20b AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det kan være rett beslutning - og med en del "bumps" på veien allerede før man bor sammen er det gjerne det. Men den timingen hadde jeg vært forbanna på, og det ville vært en definitiv krok på døra fra min side. Hadde han hatt litt vett og omsorg hadde han i alle fall prøvd det ut et halvt års tid når du først var kommet så langt at leilighet var solgt. Lykke til med boligjakt og singeltilværelsen. Anonymkode: 70b02...c58 Men han har jo åpenbart slått opp med TS, så hvorfor snakker dere om "kroken på døra"? TS, skjønner det er tungt, for han har oppført seg som en feig tulling, men når litt tid har gått, finner du nok ut at det var like greit. For nå når han har vist hvor feig og egoistisk han er, vil du vel uansett ikke ha ham. Du finner helt sikkert noe annet og bedre enn det der. 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #8 Skrevet 1. september En mann som er så tafatt at han ikke klarte å være tydelig nok om at han ikke ville bli samboer ETTER jeg hadde solgt hadde jeg dumpet på flekken. Ikke f om jeg hadde flyttet inn til han mens jeg letet etter nytt sted. Good riddance 👋 Anonymkode: 4ba5e...203 17 7
AnonymBruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september Ikke flytt inn er du gal. Ferdig med han. Punktum. Neste gang bør du bo med fyren litt før du vurderer å selge🤦♂️ Og kanskje en samboerkontrakt, slik at du ikke går ut som den soleklare taperen igjen ved et brudd. Anonymkode: 81a1e...863 13 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Seff skrev (1 minutt siden): Men han har jo åpenbart slått opp med TS, så hvorfor snakker dere om "kroken på døra"? TS, skjønner det er tungt, for han har oppført seg som en feig tulling, men når litt tid har gått, finner du nok ut at det var like greit. For nå når han har vist hvor feig og egoistisk han er, vil du vel uansett ikke ha ham. Du finner helt sikkert noe annet og bedre enn det der. Leser som om at han ikke slo opp, men vil fortsette som særboere. Han tilbyr at hun skal bo hos seg frem til hun finner ny leilighet. Anonymkode: 4ba5e...203 6
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke flytt inn er du gal. Ferdig med han. Punktum. Neste gang bør du bo med fyren litt før du vurderer å selge🤦♂️ Og kanskje en samboerkontrakt, slik at du ikke går ut som den soleklare taperen igjen ved et brudd. Anonymkode: 81a1e...863 Jupp. Heller leie ut leiligheten inntil en vet at samboerskapet fungerer. Anonymkode: 4ba5e...203 1 11
Seff Skrevet 1. september #12 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leser som om at han ikke slo opp, men vil fortsette som særboere. Han tilbyr at hun skal bo hos seg frem til hun finner ny leilighet. Anonymkode: 4ba5e...203 Det står jo det i overskriften: Han slo opp to uker før jeg skulle flytte inn 6 4
AnonymBruker Skrevet 1. september #13 Skrevet 1. september Han er fornuftig, men burde vært tydelig for lenge siden. Anonymkode: af711...5bd 4 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #14 Skrevet 1. september Seff skrev (1 minutt siden): Det står jo det i overskriften: Han slo opp to uker før jeg skulle flytte inn Det samstemte ikke med teksten hun skrev. Anonymkode: 4ba5e...203 6
Seff Skrevet 1. september #15 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det samstemte ikke med teksten hun skrev. Anonymkode: 4ba5e...203 Jeg oppfattet det som at han har slått opp, men siden hun allerede har solgt leiligheten sin, har han tilbudt henne å bo hos ham til hun finner seg et eget sted å bo. Ordentlig grei type, han der🙄 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #16 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger litt styrke fra andre enn venninner. Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 , 5 år . Han har to barn , jeg ingen. Vi er i begynnelsen 30 årene . Hele forholdet vårt har vært ment å lede til samboerskap med noen «bumbs» på veien. Han har vært nervøs for samboerskap- jeg dritklar. Han har likevel gått med på å flytte sammen og jeg har solgt leiligheten min for å flytte sammen med han og barna i hans leilighet. Overtagelse er om to uker, men nå angrer han og ønsker ikke å flytte sammen likevel. 😔 Han sier jeg kan bo der til jeg har funnet meg en ny plass å bo. Jeg har egenkapital, men det var jo ikke sånn her det skulle gå.. Argumentene hans er at han ikke synes forholdet er sterkt nok lenger til å bo sammen. Han ønsker heller å bo med barna alene uten samboer og har synes det har vært vanskelig å være tydelig med meg 🤯 Anonymkode: 38049...d24 Men hva lurer du på? Forholdet er over. Du bør bo et annet sted enn hos han fram til du finner deg noe annet permanent. Det er skikkelig dårlig timing, men vær glad for at det ikke kommer to uker etter du har flyttet inn! Til neste forhold: Ikke selg boligen din og skal flytte inn med noen når forholdet er bumpy. Anonymkode: ce667...6e8 1 8
exictence Skrevet 1. september #17 Skrevet 1. september Uff, dårlig gjort. Ville ikke flyttet inn med ham i det hele tatt. Kan du bo hjemme eller hos venninne en stund til du finner ditt eget? Lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #18 Skrevet 1. september Selvfølgelig veldig feigt og dårlig gjort å si noe først nå, men samtidig så forstår jeg ikke deg heller. Du har vært i et forhold med en del bumps, som du kaller det, skal flytte sammen med en mann med to barn, bli en familie, men selger din leilighet før du ser om samboerskap og familielivet fungerer. Det er vanskelig å forstå at noen kan være så korttenkte og lite reflekterte. Anonymkode: b30d5...91f 6 9
AnonymBruker Skrevet 1. september #19 Skrevet 1. september Flytt inn og nekt å betale husleie! Bo gratis i mange måneder. Anonymkode: cd8c8...0ee 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. september #20 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trenger litt styrke fra andre enn venninner. Jeg har vært sammen med kjæresten i 2 , 5 år . Han har to barn , jeg ingen. Vi er i begynnelsen 30 årene . Hele forholdet vårt har vært ment å lede til samboerskap med noen «bumbs» på veien. Han har vært nervøs for samboerskap- jeg dritklar. Han har likevel gått med på å flytte sammen og jeg har solgt leiligheten min for å flytte sammen med han og barna i hans leilighet. Overtagelse er om to uker, men nå angrer han og ønsker ikke å flytte sammen likevel. 😔 Han sier jeg kan bo der til jeg har funnet meg en ny plass å bo. Jeg har egenkapital, men det var jo ikke sånn her det skulle gå.. Argumentene hans er at han ikke synes forholdet er sterkt nok lenger til å bo sammen. Han ønsker heller å bo med barna alene uten samboer og har synes det har vært vanskelig å være tydelig med meg 🤯 Anonymkode: 38049...d24 Så bra at han setter grenser. Man skal ikke måtte overtale noen til samboerskap. Det bør komme som en veldig naturlig prosess. Spesielt når det er barn inni bilde... Jeg kan gi deg forståelse på at det er vanskelig. Det kan jeg forstå. Her burde han ha vært mye tydeligere på et tidligere tidspunkt. En mann som ikke evner eller klarer å sette grenser for seg selv, synes ikke jeg er attraktivt så du får vurdere selv hva du orker...Det er et tankekors. Anonymkode: 8d7d7...49a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå