Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hva er deres erfaring med makesure gravid test?

jeg tok den testen i går men det tok over 5 min før kontroll streken kom opp og så ventet jeg ca 5 min til for og se om det kom en strek, til morgen i dag så jeg at det kom opp en strek til, jeg vet at det teknisk sett er ugyldig men lurer da på om det er noen som har opplevd det samme og vært gravid?

Anonymkode: c8d2b...19d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som først har oppdaget graviditet ved at testen blir positiv etter fristen, fordi streken blir mørkere når den ligger. 

Som du sier er den da ugyldig, og du bør ta ny test etter to dager (hcg dobler seg ca hver andre dag).

Anonymkode: 9a55d...019

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er ugyldig. Tror du er gravid. Skjeldent det kommer en strek til uansett hvor lenge den står

Anonymkode: f3c03...635

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt en til. Kan hende du har for lav hcg til at det slår ut, men at når testen tørker så kommer det til syne at noe har slått inn. Men igjen helt vanlig at selv helt negative tester kan få  strek når de tørker. Derfor det er viktig å forholde seg til de enkelte merkers avlesningstid. De kan få falsk strek når de tørker pga mye fargestoff i testene eller for mye urin blant annet. Det er helt vanlig med alle merker. Ser noen skriver det er uvanlig. Det er det ikke. Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 10160...ccb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville tatt en til. Kan hende du har for lav hcg til at det slår ut, men at når testen tørker så kommer det til syne at noe har slått inn. Men igjen helt vanlig at selv helt negative tester kan få  strek når de tørker. Derfor det er viktig å forholde seg til de enkelte merkers avlesningstid. De kan få falsk strek når de tørker pga mye fargestoff i testene eller for mye urin blant annet. Det er helt vanlig med alle merker. Ser noen skriver det er uvanlig. Det er det ikke. Det er helt vanlig. 

Anonymkode: 10160...ccb

jeg har tatt tre nye tester som er forskjellige alle sammen og har fått svak strek på alle, ingen av dem er tatt med morgen urin siden jeg er utålmodig

Skrevet (endret)

Tenker det kommer litt ann på streken. Er den noenlunde sterk og kan du skimte rosa pigment?

Jeg har alltid fått ekle skyggestreker på Makesure sine sensitive tester. Og tenker at hvis streken din er noenlunde lik min, så ville jeg ikke stolt 100% på den. 

Screenshot_20250619_125008_Gallery.jpg.f329f951fac977bf2dfd85239d8ed346.thumb.jpg.23334b032280c1ff2bf23a968c90b409.jpgScreenshot_20250619_124949_Gallery.jpg.e28306331a3b651b6259b46c3078f4c3.thumb.jpg.676b87296824cf2ab0cff4cd641181fc.jpg

Endret av Hjertefisk
AnonymBruker
Skrevet

Den var litt sterkere enn det 

Tok denne her nå

20250901_125312.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Du er gravid❤️🌸

Anonymkode: f3c03...635

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...