Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med at jeg ikke takler å bli avvist. Min mann har siden vi fikk barn nummer 2. for 1 år og 3 måneder siden ikke ønsket å ha sex med meg. Han sier han er sliten og ikke har overskudd til å orker sex. Derfor avviser han meg de gangene jeg prøver meg (1 gang i mnd), og de gangene jeg ikke prøver meg så lever vi . Og dette er helt fair. Småbarnsfasen er slitsom. Men det jeg har funnet ut er at jeg ikke takler å bli avvist. Jeg blir rasende sint, dårlig humør i 2-3 dager og rett og slett en bitch. Jeg vil ikke være sånn. Kan noen gi meg råd til hvordan jobbe med det å bli avvist.

Anonymkode: a6fb8...f02

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre, skjønner godt du blir lei deg. Jeghadde det slik med min eksmann. Jeg følte meg veldig ensom i forholdet. Vi hadde ikke sex de siste 7 årene. Hjalp ikke prate med han om det heller. Jeg forelsket meg i en annen og skilte meg. Beste som har skjedd. 

Anonymkode: 6a5a2...391

Skrevet

Er i samme situasjon. Mannen min sier han er sliten og det har han vært i  8 år. Jeg dagdrømmer om andre menn, jeg vil aldri være utro men dette er frustrerende. 

Anonymkode: f095b...93e

Skrevet

Er det ingen av dere som tenker "hvorfor er mannen min så sliten, er det noe jeg og vi og han kan gjøre for å hjelpe med dette? :klo: 

Anonymkode: c42da...68d

• Nyttig 1
Skrevet

Aner ikke, jeg fikk det ikke til. Det er greit nok å bli avvist noen ganger, det gjør meg ingenting, men å bli konstant avvist taklet jeg dårlig. Vi ble separert, men nå viser det seg at det bare var meg hun ikke hadde lyst på før der er det en ny en på gang.

Anonymkode: 6f3d2...744

Skrevet

Samme her. Blir pissesur når det er gått over en uke. Men har funnet ut at det nytter ikke å mase og bli sur, da blir ivertfall ikke noe. Så jeg må legge bånd på meg selv og evt vente på han. Frustrerende 

Han terger meg i tillegg og sier jeg ikke alltid kan få det jeg vil ha.

Det er som regel jeg som tar initiativ, han er ofte sliten. Hvis det ikke er respons hos han, så har han sagt at enten gir jeg opp eller så får jeg gjøre hele jobben. Men han blir som regel med på jobben 😁

Anonymkode: 5589a...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...