Gå til innhold

Smartklokke med helsemålinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med utmattelse og er lite flink til å ta det rolig og hente meg inn. Jeg tenker derfor å kjøpe meg en smartklokke som viser bodybattery, søvnkvalitet og stress. 
Tenker å kjøpe en garmin-klokke, men det er jo så mange modeller å velge mellom. 

Jeg ønsker heller ikke at klokka skal være for massiv og stor på håndleddet.

Anonymkode: 3becc...1af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle Garminklokkene som selges i dag har disse funksjonene. Vivosmart er liten og billig. 

Bare vær obs på at ingen Garminklokker er noe særlig gode på søvnregistrering. Likevel påvirker ikke dette Body Battery så mye, siden dette baseres mest på stressmålinger. Søk gjerne opp tester på nett for de klokkene du vurderer, så vet du hva du får.

Anonymkode: 5888c...4ed

Skrevet

I dette tilfelle tror jeg du har det bedre uten en klokke som skal fortelle deg hvor godt du har sovet og hvor sliten du er. Nå er jeg dobbeltmoralsk her, for jeg har en garmin selv, men det er bare så utrolig lite oppløftende å hele tiden lese fra klokken "du har sovet dårlig i natt", "du er nesten helt tom for energi, finn tid til å hvile". Og det er jo ikke helt nøyaktige målinger heller. Så for sånne som meg, og kanskje deg(?) kan det være like greit å heller øve seg å lytte mer til kroppen? Bare et tips altså. 

Anonymkode: f46af...67a

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...