Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fyller du kalenderen til mannen med? :) 
Vil ikke ha kun øl i den… Tar 2 bokser hver lørdag tenker jeg. Han drikker lite.

Anonymkode: 7e4cf...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste kalenderen min mann har fått er verktøykalender. Tilslutt satt han med et flott sett skrujern som brukes hele tiden. 

Han har fått mye annet før og etter , både hjemmelaget og kjøpt ,men dette er favoritten. 

Nyttig og fint satt i ett etui som er lett å finne samt legge bort.

Tror alle naboene har lånt det mer enn en gang 

🙂

Skrevet
siesta skrev (2 minutter siden):

Den beste kalenderen min mann har fått er verktøykalender. Tilslutt satt han med et flott sett skrujern som brukes hele tiden. 

Han har fått mye annet før og etter , både hjemmelaget og kjøpt ,men dette er favoritten. 

Nyttig og fint satt i ett etui som er lett å finne samt legge bort.

Tror alle naboene har lånt det mer enn en gang 

🙂

Dessverre så er det noe vi absolutt ikke trenger. Garasje full av verktøy. Dobbelt og trippet av det aller meste. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dessverre så er det noe vi absolutt ikke trenger. Garasje full av verktøy. Dobbelt og trippet av det aller meste. 

Nei da er det jo ingen vits. Da må du kansje  tenke ift andre  interesser .

Har han ett favorittband? En konsert med dem kansje i en annen by , land? Da kan du gi han små hint hver dag . Små lapper med hint. Gjerne noe som assosieres med byen der drar til , en sang eller kansje favorittsjokoladen til vokalisten. Så billetter og det som følger med på julaften .

Jeg er superfan av julekalendere og liker å finne på nye ideer🙂

Skrevet
siesta skrev (8 timer siden):

Nei da er det jo ingen vits. Da må du kansje  tenke ift andre  interesser .

Har han ett favorittband? En konsert med dem kansje i en annen by , land? Da kan du gi han små hint hver dag . Små lapper med hint. Gjerne noe som assosieres med byen der drar til , en sang eller kansje favorittsjokoladen til vokalisten. Så billetter og det som følger med på julaften .

Jeg er superfan av julekalendere og liker å finne på nye ideer🙂

Smart med favorittband! Tror jeg tar med en t skjorte eller lignende. Vi er ikke konsertpersoner. Og dette er 1. kalenderen, så tenker fysiske små gaver. Prøve å holde meg til ca 1k. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...