AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:55 #1 Skrevet søndag kl 23:55 Hva fyller du kalenderen til mannen med? Vil ikke ha kun øl i den… Tar 2 bokser hver lørdag tenker jeg. Han drikker lite. Anonymkode: 7e4cf...ccb
siesta Skrevet mandag kl 00:15 #2 Skrevet mandag kl 00:15 Den beste kalenderen min mann har fått er verktøykalender. Tilslutt satt han med et flott sett skrujern som brukes hele tiden. Han har fått mye annet før og etter , både hjemmelaget og kjøpt ,men dette er favoritten. Nyttig og fint satt i ett etui som er lett å finne samt legge bort. Tror alle naboene har lånt det mer enn en gang 🙂
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:19 #3 Skrevet mandag kl 00:19 siesta skrev (2 minutter siden): Den beste kalenderen min mann har fått er verktøykalender. Tilslutt satt han med et flott sett skrujern som brukes hele tiden. Han har fått mye annet før og etter , både hjemmelaget og kjøpt ,men dette er favoritten. Nyttig og fint satt i ett etui som er lett å finne samt legge bort. Tror alle naboene har lånt det mer enn en gang 🙂 Dessverre så er det noe vi absolutt ikke trenger. Garasje full av verktøy. Dobbelt og trippet av det aller meste. Anonymkode: 7e4cf...ccb
siesta Skrevet mandag kl 00:30 #4 Skrevet mandag kl 00:30 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dessverre så er det noe vi absolutt ikke trenger. Garasje full av verktøy. Dobbelt og trippet av det aller meste. Anonymkode: 7e4cf...ccb Nei da er det jo ingen vits. Da må du kansje tenke ift andre interesser . Har han ett favorittband? En konsert med dem kansje i en annen by , land? Da kan du gi han små hint hver dag . Små lapper med hint. Gjerne noe som assosieres med byen der drar til , en sang eller kansje favorittsjokoladen til vokalisten. Så billetter og det som følger med på julaften . Jeg er superfan av julekalendere og liker å finne på nye ideer🙂
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:48 #5 Skrevet mandag kl 08:48 siesta skrev (8 timer siden): Nei da er det jo ingen vits. Da må du kansje tenke ift andre interesser . Har han ett favorittband? En konsert med dem kansje i en annen by , land? Da kan du gi han små hint hver dag . Små lapper med hint. Gjerne noe som assosieres med byen der drar til , en sang eller kansje favorittsjokoladen til vokalisten. Så billetter og det som følger med på julaften . Jeg er superfan av julekalendere og liker å finne på nye ideer🙂 Smart med favorittband! Tror jeg tar med en t skjorte eller lignende. Vi er ikke konsertpersoner. Og dette er 1. kalenderen, så tenker fysiske små gaver. Prøve å holde meg til ca 1k. Anonymkode: 7e4cf...ccb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå