AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Skal se mannen til fredag, men reiser hjem torsdag istedenfor. Han vet det ikke, hvordan overraske han uten å skremme/gi han hjerteinfarkt 🤣? Vil ikke si jeg kommer hjem til torsdag , hva er ditt beste tips? Prøvde å søke på nett ble ikke så klok ,sitter heller igjen med utallige skrekkhistorier hvor damen kom hjem til en utro jævel 😕 . Anonymkode: dbe8c...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Kan du be ham være hjemme på torsdag fordi det skal komme en rørlegger, pakkebud, en venninne skal levere noe eller noe sånt? Anonymkode: 8e4ca...12a 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du be ham være hjemme på torsdag fordi det skal komme en rørlegger, pakkebud, en venninne skal levere noe eller noe sånt? Anonymkode: 8e4ca...12a Ja så smart kan si jeg har bestilt en pakke med hjemlevering . Og så kanskje ringe på 😂? Eller ? Anonymkode: dbe8c...7a4
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Hva i all verden er poenget med det? Hvorfor ikke bare si at du kommer hjem torsdag? Anonymkode: 2726e...b3a 8 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Jeg hadde blitt sur Anonymkode: cbed3...b5f 6 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva i all verden er poenget med det? Hvorfor ikke bare si at du kommer hjem torsdag? Anonymkode: 2726e...b3a Vi teller ned dager til vi ses, er vekke ( pga jobb) så da er det å få sett hverandre før veldig bonus noe som ikke er vanlig hos oss (som sagt pga jobb vekke) TS Anonymkode: dbe8c...7a4 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde blitt sur Anonymkode: cbed3...b5f Å men hvorfor? TS Anonymkode: dbe8c...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva i all verden er poenget med det? Hvorfor ikke bare si at du kommer hjem torsdag? Anonymkode: 2726e...b3a Ja, gud forby at man vil overraske noen. Henger meg på den som sier pakkebud eller venninne som skal levere noe! Lykke til Anonymkode: 90f8b...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #9 Skrevet 1. september Usj, det hadde jeg ikke likt i det hele tatt. MEN: Jeg er en planlegger. Det kommer jo an på typen, ikke sant 😃 Hvis min mann kom hjem etter 10 døgn, så hadde jeg planlagt noe til han. Handlet inn god mat og laget en treretters, vasket ned hele huset, byttet sengetøy, kanskje tent noen lys, hatt en bra plate klar i platespilleren, kanskje funnet på noe annet gøy (jeg ønsket en fyr velkommen i et type sexshop-kostyme en gang, det var mer intern humor enn sexy altså men ja). Og ikke minst klargjort meg selv fysisk og mentalt, kanskje booket en time med voksing, klippet og lakket tåneglene, kanskje kjøpt noe nytt undertøy, body lotion på hele kroppen, hårkur, pent hår, pen sminke, pene klær.. Det skal også sies, at jeg er singel. Vi single har jo gjerne sånne vaner før hver date. Når man bor sammen, er man jo mye mer komfortable med hverandre, det er null stress om man sitter og promper i joggebuksa når mannen kommer hjem, man har jo en hverdag sammen og har noe tryggere enn den litt "obsessive" måten man styrer med første date liksom. Likevel - du hadde for det første ødelagt min overraskelse til deg. Og for det andre hadde jeg stått der med fett hår, tredagers-skjegg på musa, null sminke, klær på snora, søppelposer i gangen, bremsespor i dassen, halveis i matpreppen osv. og bare ikke vært noe klar i det hele tatt. Nå smører jeg tjukt på her altså, men skjønner du hva jeg mener? Men det er er MEG. Jeg liker å planlegge det meste i livet. Og jeg er litt romantisk av meg og hadde nok planlagt en overrasskelse til deg. Men alle er ikke som meg. Du kjenner din mann bedre enn jeg gjør Anonymkode: 682a2...4ab 4 2
AnonymBruker Skrevet 1. september #10 Skrevet 1. september Jeg ringte en gang kjæresten og sa det skulle kommet en pakke på døren hans og om han kunne sjekke. Jeg visste han var hjemme og savnet meg. Da han kom ut sto jeg der med et stort smil og han ble så glad at han fikk tårer i øynene. Fikk nøkkel til leiligheten hans noen uker senere🤭 Vi er nå forlovet og har kjøpt hus sammen. Om dere har et forhold som oss vil det ALDRI være negativt at vi ser hverandre. Så jeg liker den om å si at det kommer en pakke på døren og om han ta imot et viss klokkeslett og så ringer du når du står utenfor døren når pakken er avtalt levert 🥰 Anonymkode: 658de...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september Kontrollfrik. Håper han blir glad. Anonymkode: a9f72...fde 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #12 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg hadde blitt sur Anonymkode: cbed3...b5f Jeg hadde også blitt, kanskje ikke sur, men det hadde ødelagt planene mine. Det verste jeg vet, er at jeg ikke vet at det jeg tror blir dagen, ikke blir som dagen jeg har planlagt. To timers varsel hadde jeg overlevd, men overraskelser, det liker jeg ikke. Anonymkode: 206a2...e18 3
Snublefot62 Skrevet 1. september #13 Skrevet 1. september Jeg hadde nok ikke blitt sur men litt "irritert". Jeg liker å planlegge og ha kontroll, og som andre sier ville jeg ha sørget for "det lille ekstra" rett før samboer kom hjem. Senest i sommer kom hun hjem med ungene noen dager tidligere enn planlagt pga sykdom. Jeg ble åpenbart ikke irritert eller sur på henne for det, hun var tross alt syk, men inni meg hadde jeg tenkt å ha et par dager til med barnefri og stå klar med familiemiddag og ryddig hus til alle kom hjem - så var litt skuffet inni meg. Men du kjenner jo kjæresten din best TS. Den enkleste måten å prøve å time det sånn at han er hjemme den kvelden på må vel være pakkelevering som han må signere for. 4
AnonymBruker Skrevet 2. september #14 Skrevet 2. september Hei Jeg fikk komme hjem allerede igår og ringte å sa det var en pakke fra dhl han måtte ta imot, det skulle han sa han. Så var det meg som ringte på kl 22 haha , han ble super happy ikke sur i det hele tatt og sa det var verdens beste overraskelse ❤️ ville bare oppdatere her inne. ps han er ikkw ryddig av seg så var rotete og satt i bokseren og spiste take away med fotball på tv, men egentlig ikke noe nytt😂 har sett han sånn i løpet av 2 årene sammen så ingen skade skjedd. Ts Anonymkode: dbe8c...7a4 1 7 2
AnonymBruker Skrevet 2. september #15 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 1.9.2025 den 11.22): Jeg ringte en gang kjæresten og sa det skulle kommet en pakke på døren hans og om han kunne sjekke. Jeg visste han var hjemme og savnet meg. Da han kom ut sto jeg der med et stort smil og han ble så glad at han fikk tårer i øynene. Fikk nøkkel til leiligheten hans noen uker senere🤭 Vi er nå forlovet og har kjøpt hus sammen. Om dere har et forhold som oss vil det ALDRI være negativt at vi ser hverandre. Så jeg liker den om å si at det kommer en pakke på døren og om han ta imot et viss klokkeslett og så ringer du når du står utenfor døren når pakken er avtalt levert 🥰 Anonymkode: 658de...cf8 Å Så koselig, høres ut som oss bare vi er ikke forlovet enda 😅, Ts Anonymkode: dbe8c...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #16 Skrevet 2. september I verste fall finner du kjæresten med ei annen dame. Overraskelser lønner seg ikke. Anonymkode: 0593a...7a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #17 Skrevet 2. september Jeg skjønte ikke helt poenget med denne tråden…. 🙄 Anonymkode: 3a2cc...51e
AnonymBruker Skrevet 2. september #18 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 1.9.2025 den 7.26): Usj, det hadde jeg ikke likt i det hele tatt. MEN: Jeg er en planlegger. Det kommer jo an på typen, ikke sant 😃 Hvis min mann kom hjem etter 10 døgn, så hadde jeg planlagt noe til han. Handlet inn god mat og laget en treretters, vasket ned hele huset, byttet sengetøy, kanskje tent noen lys, hatt en bra plate klar i platespilleren, kanskje funnet på noe annet gøy (jeg ønsket en fyr velkommen i et type sexshop-kostyme en gang, det var mer intern humor enn sexy altså men ja). Og ikke minst klargjort meg selv fysisk og mentalt, kanskje booket en time med voksing, klippet og lakket tåneglene, kanskje kjøpt noe nytt undertøy, body lotion på hele kroppen, hårkur, pent hår, pen sminke, pene klær.. Det skal også sies, at jeg er singel. Vi single har jo gjerne sånne vaner før hver date. Når man bor sammen, er man jo mye mer komfortable med hverandre, det er null stress om man sitter og promper i joggebuksa når mannen kommer hjem, man har jo en hverdag sammen og har noe tryggere enn den litt "obsessive" måten man styrer med første date liksom. Likevel - du hadde for det første ødelagt min overraskelse til deg. Og for det andre hadde jeg stått der med fett hår, tredagers-skjegg på musa, null sminke, klær på snora, søppelposer i gangen, bremsespor i dassen, halveis i matpreppen osv. og bare ikke vært noe klar i det hele tatt. Nå smører jeg tjukt på her altså, men skjønner du hva jeg mener? Men det er er MEG. Jeg liker å planlegge det meste i livet. Og jeg er litt romantisk av meg og hadde nok planlagt en overrasskelse til deg. Men alle er ikke som meg. Du kjenner din mann bedre enn jeg gjør Anonymkode: 682a2...4ab Dere reiser jammen ikke mye om det er så omfattende rutiner. For vår del så er vi ganske slitne etter jobbreiser, så det mest romantiske den andre kan gjøre er å se til at vaskemaskinen og trommelen er tom😂 Anonymkode: 53b6f...505 1
Illuminatum Skrevet 2. september #19 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 23.48): Vi teller ned dager til vi ses, er vekke ( pga jobb) så da er det å få sett hverandre før veldig bonus noe som ikke er vanlig hos oss (som sagt pga jobb vekke) TS Anonymkode: dbe8c...7a4 Og dersom han har gjort planer med en kompis eller noe slikt? 1
Jann111 Skrevet 2. september #20 Skrevet 2. september Det ville jeg og alle menn jeg kjenner hatet. De fleste menn synes det er digg med egentid og planlegger deretter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå