AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg ønsker en som passer til sensibel hud som lett blir rød, har muligens rosacea. Jeg kjøpte Biotherm Biosource Softening Foaming Cleanser Dry Skin sist og er fornøyd med hvordan huden føles etter rens, men den fjerner ikke så godt rester av sminke (selv om jeg bare bruker litt pudder for å dekke over rødhet). Anonymkode: fc63c...fce
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Har lignende hud(def ikke rosacea da). For sminkefjerning bruker jeg Beauty of Joseon - Radiance Cleansing Balm, kjempefornøyd! Rens har jeg brukt både Dermalogica ultra calming cleanser og anua Heartleaf Succinic Moisture Cleansing Foam(hvit og grønn), de har jeg tåler svært godt. Om du ikke bruker fullsminket ansikt/ikke vannfast mascara så kan det kanskje holde med disse to, men de er jo ikke sminkefjerner i så måte. Anonymkode: e29ad...aff 1
Roci Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september La Roche Posay Tolèriane Cleansing Milk er egnet for sensitiv hud, og jeg synes den fjerner hudsminke og solkrem godt. En annen god og rimelig rens for sensitiv hud er The Ordinary Glycolipid Cream Cleanser. Den er parfymefri og inneholder beroligende ingredienser. Jeg opplever at den er hakket bedre enn LRP når det gjelder fjerning av sminke, den fjerner faktisk også mascara ute å svi i øynene. Jeg har forsøkt mange renseprodukter, både dyre og rimelige, men dette er fortsatt mine favoritter 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:04 #4 Skrevet tirsdag kl 06:04 Roci skrev (22 timer siden): La Roche Posay Tolèriane Cleansing Milk er egnet for sensitiv hud, og jeg synes den fjerner hudsminke og solkrem godt. En annen god og rimelig rens for sensitiv hud er The Ordinary Glycolipid Cream Cleanser. Den er parfymefri og inneholder beroligende ingredienser. Jeg opplever at den er hakket bedre enn LRP når det gjelder fjerning av sminke, den fjerner faktisk også mascara ute å svi i øynene. Jeg har forsøkt mange renseprodukter, både dyre og rimelige, men dette er fortsatt mine favoritter Støtter Roci her med anbefalingen The Ordinary Glycolipid Cream Cleanser. Utrolig god og mild rens. Min absolutte favoritt. En annen svært milde rens er Debucal Hydrating face cleansing foam som selges på apoteket. Et slags renseskum, veldig mildt. Jeg synes den fra the ordinary er bedre men tror den fra debucal er hakket mildere viss den fra the ordinary skulle vise seg og ikke være mild nok. Anonymkode: 88e06...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå