AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Er det egentlig ok å sende SMS når man er voksen og gjøre det slutt? Vi har vært sammen i rundt 1,5 år, bor selvfølgelig ikke sammen. Kunne kanskje ha ringt, men redd jeg ombestemmer meg da og at vi blir enige om å prøve mer. Samtidig er jeg redd jeg angrer for at vi ikke møttes og avsluttet det. Jeg er veldig glad i ham, men vi er rett og slett alt forskjellig. Er det det handler om. Innspill? Anonymkode: 88017...2c8 2
Egenskap Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Gjør det slutt umiddelbart, uten å gruble, men stå ikke alene etterpå. Du må vite hvor du vil i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Er det slutt så er det slutt, hvorfor dra det ut? Stå i det,send en sms og få det gjort! Anonymkode: 912eb...61f 5 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Det er jo ikke helt bra, men hvis SMS er eneste måten du tror du får gjennomført det på så er det bedre enn alternativet. Anonymkode: 7a252...466 7 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Nei, man avslutter ikke et forhold på sms. Anonymkode: 9dadb...2d8 26 12
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Nei, det er ikke OK. Det er feigt og ganske patetisk synes jeg. Men må du så må du. Anonymkode: d07c1...54a 11 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Nei, man gjør det ikke slutt over sms som voksne. Etter et såpass langt forhold, er eneste ok måte å gjøre dette ansikt til ansikt. Anonymkode: 58cc2...528 10 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, man avslutter ikke et forhold på sms. Anonymkode: 9dadb...2d8 Hvem er "man"? Anonymkode: 912eb...61f
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, man gjør det ikke slutt over sms som voksne. Etter et såpass langt forhold, er eneste ok måte å gjøre dette ansikt til ansikt. Anonymkode: 58cc2...528 Hvem er ,"man"? Anonymkode: 912eb...61f
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Egenskap skrev (6 minutter siden): Gjør det slutt umiddelbart, uten å gruble, men stå ikke alene etterpå. Du må vite hvor du vil i livet. Hva mener du? Anonymkode: 88017...2c8
AnonymBruker Skrevet 31. august #11 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, man gjør det ikke slutt over sms som voksne. Etter et såpass langt forhold, er eneste ok måte å gjøre dette ansikt til ansikt. Anonymkode: 58cc2...528 Han har jo aldri tid til å treffe meg. Føler det dras ut i evighet, og redd jeg ombestemmer meg da. Anonymkode: 88017...2c8 4
monican94 Skrevet 31. august #12 Skrevet 31. august i utgangspunktet ikke okay men når han aldri kan treffes kan du linke sms med at du orker ikke mer av å ikke bli prioritert og at dette er over 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #13 Skrevet 31. august Voksne mennesker gjør det ikke slutt på sms! Så feig og ufin kan man bare ikke være, altså. Anonymkode: 88c01...9c1 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #14 Skrevet 31. august Hvis han ikke har tid til å treffe deg så ja ! Anonymkode: be2e4...2e7 6
AnonymBruker Skrevet 31. august #15 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han har jo aldri tid til å treffe meg. Føler det dras ut i evighet, og redd jeg ombestemmer meg da. Anonymkode: 88017...2c8 Hvis han ikke har tid til å treffes, ville jeg ringt. Men jeg ville likevel ikke sendt sms, synes fortsatt man skylder hverandre en skikkelig samtale. Anonymkode: 58cc2...528 5
Fighter83 Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er det egentlig ok å sende SMS når man er voksen og gjøre det slutt? Vi har vært sammen i rundt 1,5 år, bor selvfølgelig ikke sammen. Kunne kanskje ha ringt, men redd jeg ombestemmer meg da og at vi blir enige om å prøve mer. Samtidig er jeg redd jeg angrer for at vi ikke møttes og avsluttet det. Jeg er veldig glad i ham, men vi er rett og slett alt forskjellig. Er det det handler om. Innspill? Anonymkode: 88017...2c8 Bare å sende melding. "Jeg avslutter forholdet vårt. Om du har behov for å prate om det så kan jeg selvfølgelig gjøre dette men du skal vite at jeg ikke kommer til å ombestemme meg." 1 1
Rotemor Skrevet 31. august #17 Skrevet 31. august SMS er ikke greit, men hva med å ringe ham? Det er i hvert fall bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #18 Skrevet 31. august Med mindre han driver med psykisk eller fysisk vold er dette litt rart ja. Dere er voksne og har vert sammen lenge. Du kan legge på, men han fortjener en slutt, ikke en sms ellers. Anonymkode: 19c4a...3e2 6
AnonymBruker Skrevet 31. august #19 Skrevet 31. august Du bør da skrive noe mer enn "det er slutt". Forstår veldig godt at det er enklere å sette ord på det skriftlig enn muntlig. Anonymkode: b4a75...48c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #20 Skrevet 31. august Hvis han ikke har tid til å treffe deg så må du ringe og fortelle det. Anonymkode: 333f5...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå