AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Hvilke går du for i år? Anonymkode: c2e50...58f
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august https://www.zalando.no/ecco-vienna-snoerestoevletter-potting-soil-ec111n0aq-o11.html Jeg bestilte disse i går. Anonymkode: d6e41...0f8 2
Hydrium Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.zalando.no/ecco-vienna-snoerestoevletter-potting-soil-ec111n0aq-o11.html Jeg bestilte disse i går. Anonymkode: d6e41...0f8 De var virkelig fine! 😍 Ecco har de myke sålene, ikke sant? 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Hydrium skrev (3 minutter siden): De var virkelig fine! 😍 Ecco har de myke sålene, ikke sant? Stemmer, myke og med veldig godt grep på glatta. Anonymkode: d6e41...0f8 1 1
Hydrium Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stemmer, myke og med veldig godt grep på glatta. Anonymkode: d6e41...0f8 Shit, nå ryker sparepengene 😅 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august Har bestilt meg Ugg Tasman i helgen, har Uggs Classics og Timberland 6" fra før som vintersko Anonymkode: e2608...ad3
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (36 minutter siden): https://www.zalando.no/ecco-vienna-snoerestoevletter-potting-soil-ec111n0aq-o11.html Jeg bestilte disse i går. Anonymkode: d6e41...0f8 Har du prøvd de før, jeg tenker på størrelsen, bestilte du i vanlig størrelse? Anonymkode: a67e0...15f
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Har fra før. Kjøper ikke nye vintersko hvert år. Anonymkode: 1c456...5fb 5
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du prøvd de før, jeg tenker på størrelsen, bestilte du i vanlig størrelse? Anonymkode: a67e0...15f Jeg bestillte vanlig strl, dvs 39, jeg vaker litt mellom 38 og 39 så da tar jeg 39 på vintersko siden jeg oftest bruker tykkere sokker om vinteren. Disse er tynt fora så det er ikke sko til de aller kaldeste dagene med mindre man har rom til sokker eller såler. Anonymkode: d6e41...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august Blir å bruke mine Alfa Stad vintersko og Icebugs støvletter denne vinteren også. Varme og gode. Nå på høsten, bruker jeg sneakers og chelseaboots frem til det blir slapseføre og kulde, da går jeg over til vinterskoene. Til penere anledninger vurderer jeg å kjøpe meg nye støvletter, men har ikke funnet "riktige" støvletter enda. Vurderer både sorte og brune. Har ikke brune, så har mest lyst på det. Anonymkode: 154cf...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september Kjøpte meg ugg classic ultra mini i fjor. Bruker nok de i år også. Anonymkode: 03c8a...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå