AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg føler jeg er så ustabil i livet. Blir fort overveldet, og tåler ikke stress for mye. Klarer sjeldent å fokusere på en ting og starter ofte med ulike ting, uten å klare å fullføre noe til slutt. Kan ha gode perioder, for så at jeg blir ustabil igjen. Og ikke klarer å fullføre noe. Noen som kjenner seg igjen i dette? Anonymkode: 54326...756
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Absolutt! Stress/press vipper meg fullstendig av pinnen. Det samme gjør mangel på søvn. I stedet for at jeg prøver å roe ned er det som om et eller annet blir aktivert/trigget og jeg bare durer på videre, uten mål og mening. Jeg bare spinner rundt meg selv og klarer ikke holde meg samlet i det hele tatt. Føler meg nesten litt høy. Gjør ofte masse dumme ting, er skjødesløs. Bruker altfor mye penger, spiser for mye, det blir for mye av alt, meg selv også. Jeg deler for mye om meg selv, mangler filter/antenner- you name it. Det er ufattelig slitsomt. Føler meg så dum. Hadde vært deilig å vært avbalansert, reflektert og stabil hele veien. Jeg blir fort hissig, tenker ofte stygt om andre, at jeg hater dem og vil bare fase de ut av livet mitt. Men så går det over og jeg er kjempeglad i dem igjen og kan ikke skjønne at jeg var på nippet til å slette bilder, tekstmeldinger...helt sykt. Når jeg har dårlige perioder er det litt enklere, selv om det er tungt. Jeg synes det er godt å få litt ro i hodet og tenker litt klarere. Jeg er på en måte mer samlet om du skjønner. Å fullføre noe er slitsomt og virker nesten umulig. Da er det mye enklere å begynne på noe annet osv.. Jeg kan bruke en dag på å rydde utav et skap på badet, for jeg klarer ikke fokusere fullt og helt på denne ene tingen og bare bli ferdig. Jeg har vært utredet for adhd, men hadde ikke hatt det vanskelig nok før 12-års alder. Jeg har det iallefall vanskelig nok nå, ingen tvil. Slik går dagene. Har fått tips til hvordan fungere i hverdagen, prøver hele tiden. Det som er viktigst av alt er nok søvn og minimalt med stress. Og heller ikke legge press på meg selv. Blir også på tuppa hvis jeg er sulten, så prøver å spise sunt og regelmessig. Ikke for mye koffein og minimalt med alkohol. Går en tur her og der... Anonymkode: 98994...973
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt! Stress/press vipper meg fullstendig av pinnen. Det samme gjør mangel på søvn. I stedet for at jeg prøver å roe ned er det som om et eller annet blir aktivert/trigget og jeg bare durer på videre, uten mål og mening. Jeg bare spinner rundt meg selv og klarer ikke holde meg samlet i det hele tatt. Føler meg nesten litt høy. Gjør ofte masse dumme ting, er skjødesløs. Bruker altfor mye penger, spiser for mye, det blir for mye av alt, meg selv også. Jeg deler for mye om meg selv, mangler filter/antenner- you name it. Det er ufattelig slitsomt. Føler meg så dum. Hadde vært deilig å vært avbalansert, reflektert og stabil hele veien. Jeg blir fort hissig, tenker ofte stygt om andre, at jeg hater dem og vil bare fase de ut av livet mitt. Men så går det over og jeg er kjempeglad i dem igjen og kan ikke skjønne at jeg var på nippet til å slette bilder, tekstmeldinger...helt sykt. Når jeg har dårlige perioder er det litt enklere, selv om det er tungt. Jeg synes det er godt å få litt ro i hodet og tenker litt klarere. Jeg er på en måte mer samlet om du skjønner. Å fullføre noe er slitsomt og virker nesten umulig. Da er det mye enklere å begynne på noe annet osv.. Jeg kan bruke en dag på å rydde utav et skap på badet, for jeg klarer ikke fokusere fullt og helt på denne ene tingen og bare bli ferdig. Jeg har vært utredet for adhd, men hadde ikke hatt det vanskelig nok før 12-års alder. Jeg har det iallefall vanskelig nok nå, ingen tvil. Slik går dagene. Har fått tips til hvordan fungere i hverdagen, prøver hele tiden. Det som er viktigst av alt er nok søvn og minimalt med stress. Og heller ikke legge press på meg selv. Blir også på tuppa hvis jeg er sulten, så prøver å spise sunt og regelmessig. Ikke for mye koffein og minimalt med alkohol. Går en tur her og der... Anonymkode: 98994...973 Kjenner meg igjen i dette. Men har du ADHD? Hvor gammel er du? Anonymkode: 54326...756 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Absolutt! Stress/press vipper meg fullstendig av pinnen. Det samme gjør mangel på søvn. I stedet for at jeg prøver å roe ned er det som om et eller annet blir aktivert/trigget og jeg bare durer på videre, uten mål og mening. Jeg bare spinner rundt meg selv og klarer ikke holde meg samlet i det hele tatt. Føler meg nesten litt høy. Gjør ofte masse dumme ting, er skjødesløs. Bruker altfor mye penger, spiser for mye, det blir for mye av alt, meg selv også. Jeg deler for mye om meg selv, mangler filter/antenner- you name it. Det er ufattelig slitsomt. Føler meg så dum. Hadde vært deilig å vært avbalansert, reflektert og stabil hele veien. Jeg blir fort hissig, tenker ofte stygt om andre, at jeg hater dem og vil bare fase de ut av livet mitt. Men så går det over og jeg er kjempeglad i dem igjen og kan ikke skjønne at jeg var på nippet til å slette bilder, tekstmeldinger...helt sykt. Når jeg har dårlige perioder er det litt enklere, selv om det er tungt. Jeg synes det er godt å få litt ro i hodet og tenker litt klarere. Jeg er på en måte mer samlet om du skjønner. Å fullføre noe er slitsomt og virker nesten umulig. Da er det mye enklere å begynne på noe annet osv.. Jeg kan bruke en dag på å rydde utav et skap på badet, for jeg klarer ikke fokusere fullt og helt på denne ene tingen og bare bli ferdig. Jeg har vært utredet for adhd, men hadde ikke hatt det vanskelig nok før 12-års alder. Jeg har det iallefall vanskelig nok nå, ingen tvil. Slik går dagene. Har fått tips til hvordan fungere i hverdagen, prøver hele tiden. Det som er viktigst av alt er nok søvn og minimalt med stress. Og heller ikke legge press på meg selv. Blir også på tuppa hvis jeg er sulten, så prøver å spise sunt og regelmessig. Ikke for mye koffein og minimalt med alkohol. Går en tur her og der... Anonymkode: 98994...973 Høres ut som meg, kan du være traumatisert? Jeg har iallefall kptsd. Har det ikke sånn lenger nå, etter traumebehandling. Anonymkode: 7249d...cfa
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjenner meg igjen i dette. Men har du ADHD? Hvor gammel er du? Anonymkode: 54326...756 Nei, jeg fikk ikke diagnosen. Men hadde flere av symptomene. Jeg fylte nettopp 51 år (kvinne). Anonymkode: 98994...973
veronica<3 Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Anbefalte innlegg