AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:34 #1 Skrevet søndag kl 17:34 Kjøper alltid Strepsils og lignende, men hva annet er smart å kjøpe fra apotek i London? Tips? Anonymkode: 57ded...eda
enkefru Skrevet søndag kl 17:36 #2 Skrevet søndag kl 17:36 Lemsip (men det faller vel inn under «lignende») Ibux-salve el.lignende…. Mye rimeligere der 1
Whistler Skrevet søndag kl 17:54 #3 Skrevet søndag kl 17:54 Mengden paracetamol i Lemsip overstiger den reseptfrie dosen i Norge.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:57 #4 Skrevet søndag kl 17:57 Gnagsår plaster var dritbillig da jeg var der. Anonymkode: 6a446...fa2
Capazitet Skrevet søndag kl 18:31 #6 Skrevet søndag kl 18:31 Nussepus skrev (28 minutter siden): Bonjela. Helt fantastisk til munnsår. Compeed var mykje billigare i Frankrike og
Stor pike Skrevet søndag kl 18:41 #8 Skrevet søndag kl 18:41 Barneplaster hvis du har barn. Mye gøye motiver. Myggspray. De har litt andre styrker enn her, mer effektive.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:05 #9 Skrevet søndag kl 21:05 Smertestillende, day og nightnurse Anonymkode: aa1f5...fc5
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:24 #10 Skrevet søndag kl 21:24 Vicks inhalers. Eneste jeg en sjelden gang har klart å stoppe forkjølelser med i startfasen. Anonymkode: c861f...d12 1
SPOCA Skrevet søndag kl 22:53 #11 Skrevet søndag kl 22:53 Sudafed Cold & Flu Relief (Lemsip er greit, men jeg foretrekker å ta tabletter, og du finner billigere varianter av Lemsip). Strepsils 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:08 #12 Skrevet mandag kl 05:08 I tillegg til ting som er nevnt liker jeg å plukke med produkter for rens av tenner - mellombørster og slikt. Plaster. Mitchum deodorant. Kollegen og magnesium. og antihistaminer. Anonymkode: 1ccce...9e5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:46 #13 Skrevet mandag kl 07:46 Kjøper ting som jeg har i en liten forkjølelses-pose hjemme: Inhalatorer (boots' eget merke) som hjelper mot sår hals, paracet og ibux (går innom flere apoteker i løpet av london-turen så jeg kan hamstre litt). Day- og Night nurse. Anonymkode: 80dc7...8ff
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:39 #14 Skrevet tirsdag kl 07:39 De har helt magiske reisesyketabletter i England. Du kan ta de 30 min før reise. De kan tygges eller tas med vann. Funker fjell og det beste er at du ikke blir sløv/trøtt av de. #Kwells Anonymkode: c3086...938 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå