AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Hei noen andre som har opplevd dette. Fikk beskjed om dette fra min lege, etter selv og ha purra på hva det egentlig betyr. Fikk da beskjed om at jeg skulle følges opp og ta nye blodprøver om ca ett år. Jeg fikk vite lite fra min lege, men etter og ha spurt han rett ut om det kan være kreft(beinmargskreft) de leter etter fikk jeg ja. Han sa at det per nå ikke er noen fare og at jeg ikke var syk, men når man finner slik vil man følge med. Dette ble jeg forklart per telefon. Og ja han forklarte sjansene var små, men jeg er allikevel litt usikker. Føler heller ikke han vil fortelle mer om jeg tar kontakt med han. Noen som kan noe om dette og kan berolige meg litt. Tenker og skifte fastlege, men dette kan ta litt tid da få ledige leger. Jeg vil også legge til at jeg er mye sliten og vondt for tiden, vet at dette nok kommer av andre grunner. Har mye tunge tanker for tiden, prøver og legge de vekk men klarer ikke. Så om noen hadde kunne gitt meg litt svar eller opplevd det samme hadde det vært fint. Anonymkode: 23413...c79
snillOnkel Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Beta2glykprotein er ofte forhøyet ved lymfekreft og blodkreft, samt noen sjeldne, relativt fredelige kreftformer. Stigende IgA tror jeg ikke har relevans. Har du gått ned i vekt? Har du nattesvette slik at du må skifte på senga? Har du noen hovne lymfeknuter? Er antall blodceller normalt (hb, leukocytter, blodplater)? Har du tatt blodprøven LD?
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august snillOnkel skrev (18 minutter siden): Beta2glykprotein er ofte forhøyet ved lymfekreft og blodkreft, samt noen sjeldne, relativt fredelige kreftformer. Stigende IgA tror jeg ikke har relevans. Har du gått ned i vekt? Har du nattesvette slik at du må skifte på senga? Har du noen hovne lymfeknuter? Er antall blodceller normalt (hb, leukocytter, blodplater)? Har du tatt blodprøven LD? Nei har ikke tatt LD. Har heller ikke noe nattesvette. Tror vel egentlig ikke jeg er syk nå, mere redd for og bli det i framtiden kanskje, Anonymkode: 23413...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå