Eplejuice123 Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august (endret) Jeg har en delvis uførepensjon gjennom KLP. Jeg har en tilrettelagt turnus. Min sjef sier hvis det er behov må jeg jobbe mer. Jeg klarer turnus som er satt opp, men ikke mer. Jeg føler på skam, dårlig samvittighet og redd for å bli sykere. Nav er klinkende klar på at jeg skal jobbe oppsatt turnus, men ikke mer enn det Jeg har tatt kontakt med Utdanningsforbundet. Tar gjerne i mot juridiske råd fra folk, om det vet her Endret 31. august av Eplejuice123
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Din sjef tar feil. Nav og legen din kan hjelpe deg, legen din med dokumentasjon til NAV ved behov og NAV med vedtak og møter med arbeidsgiver om tilrettelegging og slike ting. Arbeidsgiver kan ikke bare kreve her. Anonymkode: a4b7c...7aa 3
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Dumt med så dårlig sjef. Jobb det du klarer, du har loven på din side. Anonymkode: 8d423...21e
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september Jobber du som lærer i deltidsstilling? Mener du IATA (ind. arbeidstidsavklaring) når du snakker om turnus? Anonymkode: 1a535...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå