Colargol Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Nå har det kommet både en Quart-tråd og en Roskilde-tråd, så det er tydelig at det er flere som er glad i å dra på festival! Noen som har noen gode historier å dele? Eller kjipe, eller morsomme, eller bevegende ,eller ... You get my point! Første gang (og muligens siste) jeg så en flokk med Mc-gutter i tredve års alderen stå å grine i flokk var på Metallica konserten, Orange scene på Roskilde i 2003! Helt utrolig å se på, de stod å hikstet og støttet seg på hverandre,svære gutta i naglebelter og skinnvester og tattiser! -sært og søtt på en gang!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Var på Roskilde 2000. Kunne fortalt mye kjipt, men velger å ikke gjøre det. Fokuserer isteden på det som var morsomt: - Willie Nelson konsert med ALLE typer mennesker! (Hadde i tillegg kjøpt meg en maske som lignet på Willie Nelson som jeg gikk rundt med.) - Bush konserten var fantastisk, selv om den var over en time forsinket. - Jeg og venninna mi bestemte oss for å være offisielle "sofatestere" og gikk rundt og ga karakter til de ulike sofaene rundt omkring. Forbausende mange tok de veldig seriøst!
Gjest 1111 Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Jeg fant i alle fall fort ut at å være 157 centimeter ikke lønner seg på en timerslang konsert med tusenvis av folk for å se David Bowie Gjett hvem som ikke så han i det hele tatt!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. mars 2006 #5 Skrevet 27. mars 2006 Skal ikke gå i detaljer, men under en festival i Tyskland var det en i campen vår som hadde drukket seg til blackout, og våknet på et psykiatrisk sykehus dagen etter... Da han kom tilbake hadde han kopi av innskrivnings- og utskrivningspapirer, så vi så til og med dokumentasjon på at det var fakta
Malou Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg min samboer på Roskildefestivalen i '98. Han "bodde" på andre siden av veien og vi har vært sammen siden den gang. :lovestory-smiley: Dessuten var det en noe eksentrisk venn av meg som etter sigende kun spiste et glass syltetøy i løpet av en hel Roskildefestival pga dårlig råd. Jeg behøver vel kanskje ikke fortelle at han ble lagt inn på Roskilde Sykehus etterpå... Noen synes kanskje ikke det er noe å le av, men da har dere garantert aldri møtt vedkommende. Dessuten har vi jo ulykken under Pearl Jam konserten på Roskilde i 2000. En av de verste opplevelsene (hvis ikke den verste) jeg har hatt i hele mitt liv... Endret 27. mars 2006 av Malou
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå