AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Når tar dere fram høstfarger i hjemmet? Blomster,lys,servietter,duket,puter eller pynt, hva bruker dere? Anonymkode: 76ec2...676
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august I løpet av september. Kommer litt an på været. Finner frem lys og lysestaker igjen, det er jo bare støvsamlere om sommeren. Endrer fargepalleten på blomster jeg kjøper (hver fredag). Fjerner sommerplanter fra urner, rydder bort det meste, planter lyng i stedet. Henter frem utstyr og ved til fyring. I oktober så pynter jeg med gresskar på trapp, og litt høstpynt inne. Anonymkode: c72e0...6fd 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Jeg pynter ikke til sesong, skulle øsnke jeg var en person som gjorde det, men jeg orker ikke styr og oppbevaring. Synes det er hyggelig å markere de ulike overgangene. Anonymkode: b8082...097 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Slutten av september oktober . Høsten er egentlig årstiden jeg liker minst. Anonymkode: a492b...442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå