AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Hei. Har mistanke om at vår 4uker gammal baby har stramt tungebånd. Amming er problematisk (hvis hun i det hele tatt klarer å gape så e brystvorten klemt flat og hele prosessen er VELDIG vondt og masse sår), hun kan sette lett i vranga, vi bruker skjold ve amming, heller da ser det ut at hun ikke klarer å få mye ut, selv om melken er jo der. Hs bare stakk fingeren i munnen og sa - nja, nei ekke noe å klippe der. Nå delammer vi, men mistenker at hun får neste ingenting ut va brystene, da det e lite svelging on hun bare smatter etter 6 min på skjoldet. Raper ikke og hikker flere ganger daglig opp til 20 min (vet ikke om det har noe sammenheng da..) Jeg har lest om doktorbarnegod, men finner ikke det lenger på pasientsky? Har hun sluttet? Er det noe andre privat man kan gå til i Oslo området? Anonymkode: 77bb2...122 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august ved google søk fant jeg Volvat og Bekken og Barn. Noen som har erfaring derifra? ts Anonymkode: 77bb2...122
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Bekken og barn er bra, de er blandt topp tre i landet. Hvis du har mulighet ville jeg dratt til Nova Dental i Tønsberg, han er den absolutt beste mener jeg. https://www.nova-dental.no/aktuelt/stramt-tungebnd?gad_source=1&gad_campaignid=22787568875&gbraid=0AAAAA9QU-y7nWae25rdQ2xUZgSNhWc60D&gclid=Cj0KCQjw5c_FBhDJARIsAIcmHK9JUGDS4t0wFXEJNk0NFPz3jU1AvnNd3Csh3I7ZiTlByW7wl_LWQikaAmoTEALw_wcB Jeg er sikker på at du kommer til å få en helt annen opplevelse med ammingen hvis du får tungebåndet adressert, det er ingen tvil om at det er stramt! ❤️ Anonymkode: 76343...c06 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Dr Barnegod har desverre sluttet ja. 😔 Anonymkode: 76343...c06
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september https://www.bambusfamilieklinikk.no/tungeband vi er veldig fornøyde med bambus Anonymkode: cff7e...092
AnonymBruker Skrevet 1. september #6 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.bambusfamilieklinikk.no/tungeband vi er veldig fornøyde med bambus Anonymkode: cff7e...092 ts har sendt de en mail. Er det noe spes kiropraktor man bestiller time hos flrst? Eller e alle like gode? Vi bor 4 min unna bekken og barn så håper det e hjelp å få der men ja, hos bambus ser det ut som hele opplegget, selv om det e lengre kjørevei. Anonymkode: 77bb2...122
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): ts har sendt de en mail. Er det noe spes kiropraktor man bestiller time hos flrst? Eller e alle like gode? Vi bor 4 min unna bekken og barn så håper det e hjelp å få der men ja, hos bambus ser det ut som hele opplegget, selv om det e lengre kjørevei. Anonymkode: 77bb2...122 Det vet jeg ikke, vi har gått til Anja Blikstad, hun er en del av tungebåndteamet. Anonymkode: cff7e...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå