AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Noen med forliggende moralske som har opplevd at den IKKE trekker seg opp mot slutten av svangerskapet, og hvor det endte med planlagt keisersnitt? Jeg er 30 uker på vei, og morkaken ligger fortsatt over eller veldig nær åpning. Jeg skal på ny ultralyd for kontroll i uke 32. Det som stresser meg mest er at jeg har lang reisevei til sykehuset (2 timer), og har hatt raske fødsler tidligere. Og jeg har født før termin i alle tre foregående svangerskap. Så jeg er litt stressa for om jeg skal få rier et par-tre uker før termin, og at det skal gå fort. Når jeg er så langt unna sykehus, kan det være ganske kritisk, slik jeg har forstått det 🙈 Anonymkode: 31e4a...698
HeleneHS Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Ta det opp på UL og så lager dere en plan sammen! Godt mulig at de vil ha deg innlagt i forkant av termin, eller at det blir planlagt KS i god tid før termin. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august HeleneHS skrev (10 minutter siden): Ta det opp på UL og så lager dere en plan sammen! Godt mulig at de vil ha deg innlagt i forkant av termin, eller at det blir planlagt KS i god tid før termin. Ja, jeg tenker å si noe om det på neste ultralyd, dersom morkaken ikke har flyttet seg før da☺️ Tenkte bare å høre om andres erfaringer, hvordan en slik plan kan se ut. TS Anonymkode: 31e4a...698 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Ikke foranliggende morkake, men andre forhold som gjør vaginal fødsel farlig. Hadde tidligere en styrtfødsel i uke 37 bak meg, så fikk innvilget ks i uke 37 med åpen mulighet for å bo på pasienthotellet i opp til to uker først for å være nær sykehuset. Jeg samarbeidet med JM på helsestasjonen ift. modningstegn og vi ble enige om å drøye pasienthotellet litt da jeg ikke hadde noen tegn på fødsel. Reiste til pasienthotellet 36+3 og hadde ks 37+0 ☺️ Anonymkode: be98f...428 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke foranliggende morkake, men andre forhold som gjør vaginal fødsel farlig. Hadde tidligere en styrtfødsel i uke 37 bak meg, så fikk innvilget ks i uke 37 med åpen mulighet for å bo på pasienthotellet i opp til to uker først for å være nær sykehuset. Jeg samarbeidet med JM på helsestasjonen ift. modningstegn og vi ble enige om å drøye pasienthotellet litt da jeg ikke hadde noen tegn på fødsel. Reiste til pasienthotellet 36+3 og hadde ks 37+0 ☺️ Anonymkode: be98f...428 Høres ut som du ble godt oppfulgt da, det må ha føltes trygt og godt ☺️ hvordan synes du keisersnitt (og tiden etterpå) var i forhold til vaginal fødsel? TS Anonymkode: 31e4a...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå