AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg er alltid familiens hakkekylling, jeg stiller mer opp for min gamle far enn det mitt søsken gjør, men jeg er alltid den som blir hakket, kjeftet og bagatellisert. jeg er et godt menneske, men jeg er konfliktsky og ikke så kynisk som mitt søsken.. vår far er nok en lett variant av type narsissist og opptatt av sosial status, mitt søsken har bedre jobb og inntekt enn meg.. derfor er jeg «mindre verdt» i familien selv om jeg alltid tar meg tid til å stille opp å hjelpe til i motsetning til h*n. det er utrolig vondt 😔 Anonymkode: a3963...71d 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Du har tatt på deg offerrollen. Og det er din skyld. Bare si fra til far at dette ikke er akseptabelt, vær stille et-par dager, så vil det nok snu. Anonymkode: 0d300...02c 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august Tråden din vil bli stengt JF reglene om beskrivende trådtittelen… Anonymkode: 704ca...efb
veronica<3 Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august Hei trådstarter, Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Anbefalte innlegg