AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg elsker når kona går i tights, eller kort tettsittende shorts. Hun går veldig med på det og bruker det ofte, men kan man her argumentere for at det kan være en like grei smak som om det hadde dreid seg om at jeg liker henne i kjole? Jeg har en viss smak på hva jeg liker henne best i, det handler ikke baaaare om å se rumpa og formene. Anonymkode: 33b03...921 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #2 Skrevet 31. august Dette skjønte jeg ikke. Hun kan vel bare gå i tights og korte shortser da. Anonymkode: 9a115...c92 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #3 Skrevet 31. august Skjønner ikke spørsmålet jeg heller. Anonymkode: 46bbd...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #4 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner ikke spørsmålet jeg heller. Anonymkode: 46bbd...1b8 Det er ikke noe spørsmål her. Anonymkode: b4fb8...99c
Kryneren Skrevet 31. august #5 Skrevet 31. august (endret) Ts lurer på om det er er like " innafor" å like kona i tights som å like henne i kjole. Stemmer det, ts? Skammer man seg over å like damer i tights tro? Endret tirsdag kl 04:15 av Kryneren 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #7 Skrevet 31. august Jeg går i tights de fleste dager i året. Hvorfor snakker du som at dette er en slangs tabu livstil? Anonymkode: 3a479...27a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #8 Skrevet 31. august Ts her. Hun har uttrykt et par ganger at hun skulle ønske jeg syns selve hun var pen. Men jeg syns jo det. Selv om det å like henne best i tights kan virke mer seksuelt enn f.eks. kjole. Anonymkode: 33b03...921
AnonymBruker Skrevet 31. august #9 Skrevet 31. august Kvinner er utrolig vakre i tights. Anonymkode: 32b4d...532
Kryneren Skrevet 31. august #10 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kvinner er utrolig vakre i tights. Anonymkode: 32b4d...532 Det får jo frem formene hennes. Det er vakkert. Men er det nødndigvis noe seksuelt med det?
AnonymBruker Skrevet 1. september #11 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kvinner er utrolig vakre i tights. Anonymkode: 32b4d...532 Vakre kvinner kan være vakre i tights avhengig av om hun er trent eller ikke. Anonymkode: 391d0...866
Snok1 Skrevet tirsdag kl 03:29 #13 Skrevet tirsdag kl 03:29 AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 22.12): Ts her. Hun har uttrykt et par ganger at hun skulle ønske jeg syns selve hun var pen. Men jeg syns jo det. Selv om det å like henne best i tights kan virke mer seksuelt enn f.eks. kjole. Anonymkode: 33b03...921 Det er fint at du har seksuelle følelser for kona di. 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:35 #14 Skrevet tirsdag kl 05:35 Denne typen liker jeg best: https://www.nytelse.no/stromper-og-strompebukser/strompebukse-wrap-cottelli-collection/kvinner/ Anonymkode: 52ce9...480
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:01 #15 Skrevet tirsdag kl 07:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne typen liker jeg best: https://www.nytelse.no/stromper-og-strompebukser/strompebukse-wrap-cottelli-collection/kvinner/ Anonymkode: 52ce9...480 Tacky. Ser ut som en hore i den der Anonymkode: 32b4d...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå