Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en deltidsjobb på et bingolokale og har følelsen nå av at plassen sikkert snart vil gå konkurs og at jeg vil miste den jobben. Pga. De nye reglene som kommer nå ift. tapsgrenser på elektroniske spill. Tapsgrense på 900 kr per dag og totalt 4.400 kr per måned.

Syns det er bra det settes noen grenser, men tror bingolokalene vil snart være "a thing of the past". Og er allerede forberedt på at jeg vil miste jobben. Har heldigvis andre jobber i tillegg og utdanning så er ikke så synd på meg i grunn. Syns mer i synd i mine kollegaer som er mye eldre enn meg og ikke har noe annet å gå til eller noen utdanning å bruke for å få seg jobb.

Anonymkode: 91a31...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er leit om du har rett i den, sånn med jobben din.

Samtidig tror jeg flere får det i sum bedre om det reelt blir mulig å sette tapsgrense på pengespill.

Skrevet

At det i det hele tatt finnes bingolokaler er tragisk. Det er jo bare tapere som er der.

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

At det i det hele tatt finnes bingolokaler er tragisk. Det er jo bare tapere som er der.

Relevant innlegg.

Anonymkode: 09c14...573

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (14 minutter siden):

Forstår hvorfor du kanskje syns det og ser det slik, men jeg vil ikke si at de kundene som kommer er "tapere". De fleste av de er pensjonister som kommer innom, fordi de ser på det som en sosial arena og syns det er trivelig å møte andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Forstår hvorfor du kanskje syns det og ser det slik, men jeg vil ikke si at de kundene som kommer er "tapere". De fleste av de er pensjonister som kommer innom, fordi de ser på det som en sosial arena og syns det er trivelig å møte andre.

Bra det, men trenger man å bruke 900,- pr dag på det? 

Uansett  jeg er generelt imot at staten skal passe på alt. La folk kaste bort penger om de vil.

Anonymkode: 14240...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...