Gå til innhold

Tilfeldig sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en del tilfeldig sex. Mine venninner har vært mer opptatt av å finne en potensiell partner osv eller en å holde på med. Føler meg litt annerledes der og at jeg liker tilfeldig sex. Ikke hvem som helst, så klart. Men en jeg har snakket litt med osv eller som jeg syns er kjekk. Litt grunnen for det, er at jeg kun klaffer med menn når det gjelder det seksuelle. Er dette rart? 

Anonymkode: dd437...52f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg får den forhold biten gjennom venner, familie osv. Mens sex er ofte noe jeg har til felles med menn. Kan også bli til en relasjon der vi bare har sex og er litt sammen. Men utover det har jeg ikke noe interesse. Hvis det ga mer mening. 

Skrevet

Helt greit det så lenge du er sikker på at de ikke har resistente bakterier eller farlige virus. Men du bør også være sikker på at det er sånn du vil ha det for alltid. Nå legger du jo alle "eggene" i en kurv istedenfor å investere for fremtiden. Så dersom du tror du på et tidspunkt vil endre synspunkt er det kanskje bedre å la være. 

Men jeg forstår litt hva du mener. Jeg får mer enn nok av andre menn enn meg selv på jobb og fritidsinteresser. Kunne aldri hatt en mannlig venn på privaten siden de ikke gir meg noe 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg har hatt en del tilfeldig sex. Mine venninner har vært mer opptatt av å finne en potensiell partner osv eller en å holde på med. Føler meg litt annerledes der og at jeg liker tilfeldig sex. Ikke hvem som helst, så klart. Men en jeg har snakket litt med osv eller som jeg syns er kjekk. Litt grunnen for det, er at jeg kun klaffer med menn når det gjelder det seksuelle. Er dette rart? 

"Du er ikke rarere enn oss andre" (Anti-Janteloven)❣️
Jeg tenker om deg: Åååh så hyggelig at du koser deg og har sex, da er du faktisk veldig snill.. da synes jeg også at du er et fantastisk godt medmenneske🪄 Synes du jeg er rar? 

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Det er helt ok, jeg har det mye sånn også.  Pass på beskyttelse bare, kos deg og nyt.  Livet er kort, skal leves og nytes.🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 14.16):

Jeg syns ikke det

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 14.16):

Føler meg litt annerledes der og at jeg liker tilfeldig sex.

Jeg også. Spenningen første gang man har sex er alltid ekstra deilig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 14.22):

Altså, jeg får den forhold biten gjennom venner, familie osv. Mens sex er ofte noe jeg har til felles med menn. Kan også bli til en relasjon der vi bare har sex og er litt sammen. Men utover det har jeg ikke noe interesse. Hvis det ga mer mening. 

Det rare her er vel heller det motsatte; at du ikke føler noen romantisk tiltrekning til noen.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (4 minutter siden):

Jeg også. Spenningen første gang man har sex er alltid ekstra deilig.

Men det er det ikke for alle. 

Jeg er fryktelig nervøs og nærmest kvalm ved tanken på sex med en ny person, og bare lettet når jeg har klart å bli iallefall såpass trygg at jeg har klart å hoppe i det, men optimalt blir det ikke i starten. Så blir det deiligere og deiligere med sex etterhvert som vi lærer hverandres tenning og kropp. 

Slik er det for meg, og dette er sikkert på mange ulike måter for ulike mennesker. 

Anonymkode: fbdd6...058

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 14.22):

Kan også bli til en relasjon der vi bare har sex og er litt sammen. Men utover det har jeg ikke noe interesse. Hvis det ga mer mening. 

Modent av deg å sortere og skille dette. Jeg har et par ganger gått på den smelle. At jeg assosierer sex med følelser, og så går jeg inn i et forhold basert på sex men med forventninger om romantikk. Da er det jo to personer som blir skuffet. Jeg har heldigvis modnet og lært selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...