Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært medlem på Fontenehuset i noen år. Det som jeg legger merke til er at medarbeiderne blir verdsatt og får masse oppmerksomhet, mens at vi medlemmene blir ignorert og overlatt til oss selv. Det gjør fryktelig vondt og jeg får søvnproblemer. I byen jeg bor i, finnes det ingen andre møteplasser på dagtid. Det gjør at alle havner på Fontenehuset. Stadig vekk får Fontenehuset store mengder nye medlemmer, mens at vi gamle medlemmene ikke får oppmerksomhet. 

Til tider er det veldig barneskole-stemning på hele huset. Det skyldes først og fremst synet medarbeiderne har på andre mennesker i samfunnet. Og ikke minst at medarbeiderne er opptatt med PC og mobil store deler av dagen. Rett og slett dårlig oppførsel. 

Anonymkode: 24c2c...ea1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så du har vært medlem i 2 år? Uten å få deg noen bekjentskaper? Hva med å innse at du er problemet? 

Man kan ikke sitte stille og forvente oppmerksomhet, man må bidra selv. Snakke, delta, være inkluderende og med. 

Anonymkode: 1f14d...849

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De er ikke der for å gi deg oppmerksomhet, du må slev klare å sosialisere når du har vært der i årevis. 

Anonymkode: 669a2...11a

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags oppmerksomhet mener du at du burde få? Og hva er ditt eget ansvar?

Anonymkode: d07ee...bb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært medlem på Fontenehuset i noen år. Det som jeg legger merke til er at medarbeiderne blir verdsatt og får masse oppmerksomhet, mens at vi medlemmene blir ignorert og overlatt til oss selv. Det gjør fryktelig vondt og jeg får søvnproblemer. I byen jeg bor i, finnes det ingen andre møteplasser på dagtid. Det gjør at alle havner på Fontenehuset. Stadig vekk får Fontenehuset store mengder nye medlemmer, mens at vi gamle medlemmene ikke får oppmerksomhet. 

Til tider er det veldig barneskole-stemning på hele huset. Det skyldes først og fremst synet medarbeiderne har på andre mennesker i samfunnet. Og ikke minst at medarbeiderne er opptatt med PC og mobil store deler av dagen. Rett og slett dårlig oppførsel. 

Anonymkode: 24c2c...ea1

Jeg skjønner ikke helt. Du kaller noen medarbeidere og noen medlemmer. Hva er forskjellen?

Anonymkode: bbb05...6f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...