AnonymBruker Skrevet 31. august #1 Skrevet 31. august Jeg lurer på deres erfaringer når det kommer til å slutte på p piller. Gjerne generelle opplevelser på kropp og mentalt, men også om noen har fått mye akne? Jeg har aldri slitt med akne i tenårene og har brukt p piller i 10 år men vurderer å slutte nå. Jeg er bare veldig redd for å få akne. Vet det er individuelt. Og er det noen som har eventuelle erfaringer med å bruke Epiduo krem, hjelper det eller ikke? Anonymkode: cc12f...27e
AnonymBruker Skrevet 1. september #2 Skrevet 1. september Jeg fikk kviser/akne både etter å ha begynt og etter å ha sluttet på p-piller. Det er så lenge siden at jeg husker ikke hvilket merke det var. Fikk god hjelp av noe salve/liniment den første gangen, og av antibiotika den andre gangen. Anonymkode: 40b09...45f
AnonymBruker Skrevet 1. september #3 Skrevet 1. september Fikk ingenting. Merket ikke noe til p-pille slutten annet enn at jeg fikk tilbake sexlyst og humøret ble en god del bedre. Anonymkode: cc880...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå