Nysgjerrig95 Skrevet søndag kl 11:38 #1 Skrevet søndag kl 11:38 Ser etter TV for (helst) under 5000, ca. 55 tommer. Lyd er ikke så viktig da jeg bruker egne høytalere. Høy lysstyrke. Har noen noen gode anbefalinger?
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:44 #2 Skrevet søndag kl 11:44 Vet det ikke er det du spør etter, men nevner det likevel. Kjøpte en dyrere tv under Black Friday for 10 år siden, betalte vel 15k den gang. Har siden kjøpt flere TV-er til under 5k, også av OK varemerker og så sent som i år, men de kan likevel ikke måle seg med den gamle. Ligger milevis bak både på bilde og lyd. Skulle tro teknologien hadde tatt den igjen for lenge siden, men ser ut som man får det man betaler for når man kjøper tv. Så jeg ville heller kjøpt en dyrere og betalt ned over tid f.eks. Anonymkode: 07b02...ce3
Kålrota Skrevet mandag kl 04:14 #3 Skrevet mandag kl 04:14 Jeg ville også spart mer og heller lagt i litt. Nå for tiden er The Frame 55 tommer på tilbud til 13.000 flere steder, for eksempel.
bekymra Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden Jeg kjøpte the frame for ikke så lenge siden. Utrolig god tv om du har mye lys og vinduer i stua. Er null gjenskinn i skjermen selv når sola skinner rett på vinduet vis a vis TV-en. Er også kult at du kan kjøpe rammer til den så den matcher interiøret i stua ellers. Den er litt dyr, men jeg skaffet meg fjorårets modell til en redusert pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå